Das toch nog een leuke geworden!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De 1e van 3 die de komende 3 weken gepulled worden.
Mediaangemiddelde prijs 7 500 ¤quote:Op maandag 15 juni 2009 09:28 schreef foetre het volgende:
[..]
Das toch nog een leuke geworden!
Hoeveel geeft de tv ongeveer aan?
Die gast begint net.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Maar als je echt ver wil komen 4e klasse en hoger moet je denk toch mids gaan trainen.
Das ni echt veel denk dat ie met ze 17 jaar 0 dagen toch wel 50k oplevertquote:Op maandag 15 juni 2009 09:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mediaangemiddelde prijs 7 500 ¤
Gemiddelde prijs 8 650 ¤
De meeste gebruikers blijven toch wel hetzelfde trainen.E met mids heb je ook wat sneller resultaat in je ratings en uitslagen.quote:
Hij heeft weinig loon. Dus hij zal niet duur verkocht worden...quote:Op maandag 15 juni 2009 09:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Das ni echt veel denk dat ie met ze 17 jaar 0 dagen toch wel 50k oplevert
Ik denk dat je met een 352 opstelling het verste komt. Wat je traint is niet zo van belang in mijn ogen.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:36 schreef foetre het volgende:
[..]
De meeste gebruikers blijven toch wel hetzelfde trainen.E met mids heb je ook wat sneller resultaat in je ratings en uitslagen.
Ik denk t niet mede ook als ik m er vanavond op zet dan loopt ie nog steeds op donderdag af en das niet echt de meest winst gevende dag om spelers te verkopen.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Das ni echt veel denk dat ie met ze 17 jaar 0 dagen toch wel 50k oplevert
Alles wat ik krijg is weer mee genomen. Hij zal hopelijk ooit weer duurder worden door verkocht en dan vang ik weer wat geldquote:Op maandag 15 juni 2009 09:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij heeft weinig loon. Dus hij zal niet duur verkocht worden...
Zoals mijn jeugdspeler. anderhalve week geleden verkocht voor 100k, nu heeft een gast hem een winger training gegeven en verkoopt hem even voor 290kquote:Op maandag 15 juni 2009 10:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk t niet mede ook als ik m er vanavond op zet dan loopt ie nog steeds op donderdag af en das niet echt de meest winst gevende dag om spelers te verkopen.
[..]
Alles wat ik krijg is weer mee genomen. Hij zal hopelijk ooit weer duurder worden door verkocht en dan vang ik weer wat geld
Aan het begin beviel mids trainen me prima, maar ik ben er vanaf gestapt en dat bevalt me prima! M'n mids waren aan het eind van afgelopen seizoen niet ontzettend veel waard in verhouding, plus dat m'n midratings nu veel hoger zijn met een paar oudere gasten dan wanneer ik daar met trainees speel!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:36 schreef foetre het volgende:
[..]
De meeste gebruikers blijven toch wel hetzelfde trainen.E met mids heb je ook wat sneller resultaat in je ratings en uitslagen.
ook van mids trainen afgestapt..quote:Op maandag 15 juni 2009 09:36 schreef foetre het volgende:
[..]
In hoeveel oefenwedstrijden zit die op minimaal goed?3 wedstrijden ofzo?quote:Ervaring met
3-5-2 slecht
2quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef foetre het volgende:
[..]
In hoeveel oefenwedstrijden zit die op minimaal goed?3 wedstrijden ofzo?
Ok stel ik heb 2 oefenwedstrijden 352 gespeeld en ervaring staat op goed.quote:
Tijdens.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:18 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok stel ik heb 2 oefenwedstrijden 352 gespeeld en ervaring staat op goed.
Staat ie dan tijdens de volgende wedstrijd al op uitstekend?Of er past echt na
Niet als je standaard 442 speelt zoals ikquote:Op maandag 15 juni 2009 10:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je het goed doet trouwens, dan kun je 2 opstellingservaringen op Uitstekend krijgen en houden.
Dat is wel matig jaquote:Op maandag 15 juni 2009 10:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zoals mijn jeugdspeler. anderhalve week geleden verkocht voor 100k, nu heeft een gast hem een winger training gegeven en verkoopt hem even voor 290k
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Gijs_ het volgende:
Ja fantastisch! De weergoden hadden het erg goed met ons voor!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom terug. Hoe was t in (tr)Ameland? Niets gebroken hoop ik.
Omdat het leuk uitziet.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
maar waarom wil je dat als er nauwelijks verschil is?
Dan niet nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:28 schreef foetre het volgende:
[..]
Niet als je standaard 442 speelt zoals ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |