quote:
Tja dan moet je ook niet naar Eindhoven gaan hequote:Op zondag 14 juni 2009 23:42 schreef MrMoon het volgende:
lekker verkloot omdat Fok! eruit lag en ik vanmiddag en vanavond niet thuis was
ik denk idd ook dat dat de reden was dat Fok! down ging..quote:Op maandag 15 juni 2009 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dan moet je ook niet naar Eindhoven gaan he
hehehehehe jaja ze hebben je zeker gebeld met de vraag wanneer ze Fok! down konden gooien.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk idd ook dat dat de reden was dat Fok! down ging..
Dat we telt niet voor iedereen hooooooorquote:
Lijkt me logies gezien deze post :quote:
De 1e had je goed. De 2e had je iets wat te weinig vertrouwen in en de rest weet ik niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:43 schreef pekel het volgende:
De Club - United Black Panthers 0-3
FC M1k3 - RKDEO 5-1
Dredevils - Bonobo11 1-2
FC Gokwerk - fc appie aan de bal 3-0
Samolarea Savalianx - Culpa (v.K) 1-4
Totaal aantal doelpunten: 20
Zou je ook de wedstrijds uitslagen er bij willen zetten de volgende keer? bvd Possiequote:Op zondag 14 juni 2009 23:39 schreef NelisZ het volgende:
En de uitslag van deze ronde:
[ afbeelding ]
Oepsquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:45 schreef Outpost76 het volgende:
Citius - TeamKoekje 1-3
AT-AT - Destron Elsloo FC 0-2
Dynamo Schnevski - Dutch Airedales 3-1
R.C. Barcelona - sjorritsma 1-2
v.v. Vale Gieren - Witte Voetjes 3-1
17 doelpunten
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:40 schreef senesta het volgende:
Er is bezwaar gemaakt op de naam TOTO in de TT omdat het zou gaan om een geregistreerde merknaam, ik heb daarom de naam aangepast en er FOKO van gemaakt. Mochten jullie toch liever iets anders zien dan kunnen jullie dat natuurlijk altijd aangeven in GAM FB en dan kunnen de GAM mods het altijd nog aanpassen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:03 schreef Strolie75 het volgende:
Vaag.
Maar als jullie een betere naam weten te verzinnen, geef een gil in FB en dan veranderen we de TT weer.
OMFGquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:40 schreef senesta het volgende:
Er is bezwaar gemaakt op de naam TOTO in de TT omdat het zou gaan om een geregistreerde merknaam, ik heb daarom de naam aangepast en er FOKO van gemaakt. Mochten jullie toch liever iets anders zien dan kunnen jullie dat natuurlijk altijd aangeven in GAM FB en dan kunnen de GAM mods het altijd nog aanpassen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:03 schreef Strolie75 het volgende:
Vaag.
Maar als jullie een betere naam weten te verzinnen, geef een gil in FB en dan veranderen we de TT weer.
Hattrick: TUTU.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:33 schreef MrMoon het volgende:
ik zou er Fok!Gok! van maken.. zoals ik in het centrale topic ook al opperde
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:40 schreef senesta het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |