Maar als je dan een paar keer per week in bad gaat, dan koop je denk ik vaker wat? Het idee is dat ik een paar maanden niet hoef te bestellen (verzendkosten enzulks).quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh hoi!
Ik heb heel niet veel badgevallen meer over, jij hebt dr 10, ik heb dr een paar weggegeven en nu heb ik dr zelf mss nog 15 of zo?
14,5 dan denk ik, met een halve candy cane.
Ik weet het nog niet echt, heb er nog niet heel veel gebruikt, maar sommige vind ik echtquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik ga dr geen meer kopen, ik vind ze niet zo geweldig, ik heb liever een fles en schuim!
Nog geen mail gehad sinds die van gisteren. Volgens mij hebben ze het nogal druk. Misschien in de lunchpauze ofzoquote:
Waar woon je dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:28 schreef Llewella het volgende:
Dipkip; ziet er bekend uit, woon je toevallig bij me in de buurt?
Zelfs het badkamerraampje zit aan dezelfde kantAlleen het plafond ietwat anders (Hier hebben ze gewoon gipsplaten op de plafondbalken getimmerd; eronder zat hout.
Hier is de badkamer (zonder bad, die willen we wellicht via mijn werk bestellen) al in gebruik, alleen plafond is echt bagger afgewerkt.
Die is er wel geweest. Een paar jaar geleden op een douchegel party. En wie weet wordt hij ooit nog wel eens gemaakt. Tot die tijd moet je het met opgeloste BBS-en doen. Of op E-bay op zoek gaan, er worden soms nog flessen aangeboden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:02 schreef Mirjam het volgende:
jammer dat er maar geen karma douchegel bedacht worden, dat zou ik echtvinden
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is er wel geweest. Een paar jaar geleden op een douchegel party. En wie weet wordt hij ooit nog wel eens gemaakt. Tot die tijd moet je het met opgeloste BBS-en doen. Of op E-bay op zoek gaan, er worden soms nog flessen aangeboden.
Nee, ik heb het verdeeld per tasquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:10 schreef rac het volgende:
Jeetje da's duur zeg,![]()
Maar aangezien ik dit bedacht heb doe ik gewoon mee (als ik er nu nog een bij bestel blijven de verz. kosten dan hetzelfde?)
als je wil kan ik het wel aan je overmaken Dit wordt wel een heel groot voorschiet bedrag!
Ja, dat is van de group order, dus dat is sowieso van te voren. Met de grabbags hadden rac en ik afgesproken dat ik ze langs breng en dan afreken, maar dat gaat ze nu dus toch van te voren storten omdat het zo duur is geworden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:06 schreef Mirjam het volgende:
ik wil best van te voren overmaken hoor
Jamaar jamaar waarom woon je dan ook aan de andere kant van de wereld?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je mag best komen helpen inpakken hoor. Ik heb gehoord dat je handig bent met popcorn
Ik woon niet aan de andere kant, JIJ woont aan de andere kantquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar jamaar waarom woon je dan ook aan de andere kant van de wereld?
Zou dat iets Limburgs zijn? Ik ben ook heul niet jaloers hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef oh-oh het volgende:Ik wil echt geen foto's zien!
Nee nee nee ik ben niet jaloers.
Ik heb vandaag voor mezelf even een lijst gemaakt van wat ik heb aan Lush en wat er nog komt.
Ik snap niet dat ik nog niet tevreden ben
Maar dat is gewoon een gemene opmerking.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:25 schreef Dipkip het volgende:
Tuurlijk maak ik foto'sals er een panoramastand op mn camera zit
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:44 schreef Dipkip het volgende:
Komt die pakjeskerel straks thuis, zegt zn vrouw 'wat ruik ik? waar ben jij geweest ben je alweer bij die vrouw geweest?'!!
Oh dat is wel in de buurt ja, kom je je bestelling anders ophalen? Scheelt weer verzendkosten voor je. Er is nog iemand uit Alkmaar die meebestelt, die komt het halen op Haarlem CS.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:49 schreef Llewella het volgende:
Enne; dipkip; ik was gister dan nog in de buurtIk was gister in hartje haarlem (en niet eens naar de lush geweest
). Ik woon zelf iets noordelijker; je hebt er ook een zeepje van (alkmaar dus
).
Nee kheb dr nog geenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:05 schreef Dipkip het volgende:
Doe je niet aan massage bars trouwens? Of waren je oude gewoon op?
Masage bars zijn echt superquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Nee kheb dr nog geen![]()
Maar dr worden dr nu wel twee besteld dus!
Oh ja, als ik van jou nog wat kan ruilen /kopen dan kan ik mn nichtje een flesje in dr verjaardagsdoos doen die ze 1 maart gaat krijgen, dan zijn je grabbags toch wel al binnen dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Masage bars zijn echt super![]()
Die twee van jou lijken me echt vreselijk, maar jij bent wel van het zoete. Moet je nog snowfairy, mocht het in mn grabbags zitten?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:09 schreef rac het volgende:
Dipkip , Je geld is overgeboekt !!!!!
Afwachten, wanneer het er is
Als ik de tassen heb post ik hier wat er in zat en wat ik uit mijne wil ruilen / verkopen. De grabbagdames willen onderling ook nog ruilen, eentje heeft alleen een douche. Maar sommige grabbags hebben 2 snowfairies er in zittenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, als ik van jou nog wat kan ruilen /kopen dan kan ik mn nichtje een flesje in dr verjaardagsdoos doen die ze 1 maart gaat krijgen, dan zijn je grabbags toch wel al binnen dan?
Ik heb nog 1 vol flesje, als ik weet dat ik nog een nieuwe krijg doe ik die dan in haar pakket
Ik heb ook al een 100 ml flesje klaarstaan voor een bijna vier jarige. Doet het altijd goed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:18 schreef oh-oh het volgende:Ik hoor het wel.
Mss doe ik haar sowieso mijn dichte 100 ml flesje wel erbij.
Ze wordt 4 en ik weet zeker dat ze dat helemaal geweldig gaat vinden
Ze doen een plakbandje op flesjes, en dan liggen ze in de doos nog in popcorn. Bij mij is nog geen flesje open gegaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het handig om conditioners te bestellen in de UK? Gaan die flessen niet open enzo?
Bij mij dus wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze doen een plakbandje op flesjes, en dan liggen ze in de doos nog in popcorn. Bij mij is nog geen flesje open gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrrrrr... het gaat ook vaak gewoon goed (ja, zelfs bij mij) en als het al mis gaat dan doet Lush helemaal niet moeilijk over het vervangen van kapotte of natte spullen. Dus gewoon lekker bestellen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jij bent neem ik aan de andere alkmaarse besteller?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Net 9,5 kilo aan Lush van de bezorger gekregen(Zondag besteld, nu al binnen
) Blij blij blij!
@ Alkmaar foto: best heel erg, ik woon in Alkmaar maar ik moest even drie keer nadenken waar dat beeld staat
Nog geen ervaring, maar ik heb hem dus wel al geroken, ik vind hem zelf lekkerder dan therapy. Heb voor mezelf therapy, en voor iemand anders (met zere spieren) wiccy magic muscles. Ik wil hem voor mezelf ook nog wel graag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:53 schreef -Peach het volgende:
Iemand ervaring met Wiccy Magic Muscles? (vast wel) Helpt t ook echt tegen zere spieren? Ennnn niet te vergeten, ruikt ie lekker?
Nope, not me. Maar toch lief voor het aanbiedenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:01 schreef Llewella het volgende:
Jij bent neem ik aan de andere alkmaarse besteller?
Heb je ov; anders zou ik ook onze bestellingen met de auto op kunnen halen (mijn auto is cheap om te rijden, langleve een kleine japaner).
OMG! En hoeveel was ze kwijt geweest uit de UK? 40 euro? En was dr oude voorraad al op?quote:
Ik zorg dat ik wegblijf van de Lushwinkel de straat waar de Lushwinkel in zit als ik me klote voel. Ik ben er één keer geweest toen ik me kut voelde en de score was 2 grabbags, een BBS en een zeep. Want gelukkig hield Cat toezichtquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, ze heeft ook wel van alles en ze had ook van mij al een hoop gehad, ze had gewoon een dipje en moest en zou maandag Lushen
Oh ja wat is Black Magic eigenlijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
OMG! En hoeveel was ze kwijt geweest uit de UK? 40 euro? En was dr oude voorraad al op?
Je zit nu op 117 pond 24en 3,8 kilo
De valentijnsproducten moet je alleen bestellen als je houdt van zoete snoepgeurtjes. Die aardbeimassagebar ruikt naar van die bonbons van witte chocola met aardbeiencremevulling. Srsly, ik denk dat ik ze blind niet uit elkaar zou kunnen houden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:33 schreef Mirjam het volgende:
Ik ga morgen nog maar eens op de website snuffelen
Jammer dat ik niet weet hoe de meeste producten ruiken, ben al ff niet meer echt in een lushwinkel gewwest, ben ook erg benieuwd baar de valentijnsproducten, ga ze niet blind bestellen...
Ik ben trots op mezelf want ik ben vandaag LANGS de winkel gelopen en niet even binnen gewiptquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik wegblijf van de Lushwinkel de straat waar de Lushwinkel in zit als ik me klote voel. Ik ben er één keer geweest toen ik me kut voelde en de score was 2 grabbags, een BBS en een zeep. Want gelukkig hield Cat toezicht
Je wil het hebben maar je weet niet wat het is?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja wat is Black Magic eigenlijk?
Ik heb geen idee waar ik het moet zoeken en ik willutwete!
Neehee dat is voor die vriendinquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je wil het hebben maar je weet niet wat het is?En dat betut mij over te hebberig zijn?
![]()
Is een massage bar.
Reviews lees ik ook wel hoor, maar ruik het gewoon graag zelf, hihiquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
De valentijnsproducten moet je alleen bestellen als je houdt van zoete snoepgeurtjes. Die aardbeimassagebar ruikt naar van die bonbons van witte chocola met aardbeiencremevulling. Srsly, ik denk dat ik ze blind niet uit elkaar zou kunnen houden.
Als je een lijstje post wat je overweegt kunnen we misschien helpen? Of je leest wat reviews? Daar heb ik altijd wel veel aan.
Maak ff een lijstje met wat je wil, mss heb ik nog wel wat testertjes dan!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Reviews lees ik ook wel hoor, maar ruik het gewoon graag zelf, hihi
Ohja, wel 1 ding, iemand ervaring met ruby red slippers? Zijn er momenteel producten (geen bad) due die geur ook hebben?
Het liefst zou ik gewoon alles bestellen trouwens![]()
Wat ook weer nergens op slaat, want ik heb hier nog veel oud spul dat ik nirt gebruik, ga binnenkort alles maar weer eens tevoorschijn halen
Nee hoor, lekker prutsen met mn Excel. Ik stel het al mn hele studie uit om het mezelf te leren aangezien ik SPSS zo'n horrorschijthoereprogramma vond om te leren en dacht dat dit het zelfde idee was. Maar het is echt makkelijk, ik heb nog geeneen keer de help functie nodig gehadquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:46 schreef Mirjam het volgende:
Owja, kip, jij bewaart alles toch in bakjes? Wil je die foto nog eens posten?
Ik ken RRS niet helaas, dus ik kan je niet helpenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:26 schreef Mirjam het volgende:
Iemand nog enig idee of er momenteel een product us (geen bad) die qua geur ljkt op ruby red slippers?
Yep, vind ik ook; er is een heuveltje met huisjes erop; en daar woonde/woont familie van me; ik was daar als kind al zo verwondert over, zo schattig, hier hebben we zowieso geen heuvelsquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja @ Llewella, Wittem is zooooo schattig!
Ik denk dat ophalen zeker wel een goede optie is; moet zowieso tegenwoordig toch eens in de 2 weken naar hoofddorp.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh dat is wel in de buurt ja, kom je je bestelling anders ophalen? Scheelt weer verzendkosten voor je. Er is nog iemand uit Alkmaar die meebestelt, die komt het halen op Haarlem CS.
Die is van het Lush forum jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:41 schreef Llewella het volgende:
Ik denk dat ophalen zeker wel een goede optie is; moet zowieso tegenwoordig toch eens in de 2 weken naar hoofddorp.
Wie is de andere alkmaarder? Van het andere forum? Als degene geen ov heeft wil ik het ook wel meenemen; mijn auto rijdt vrij goedkoop.
Ik kijk uit op de heuvels hier, echt heerlijk vind ik dat, ik wandel er ook altijd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef Llewella het volgende:
[..]
Yep, vind ik ook; er is een heuveltje met huisjes erop; en daar woonde/woont familie van me; ik was daar als kind al zo verwondert over, zo schattig, hier hebben we zowieso geen heuvels
Erg mooi daar! Als een mens (uit de randstad/west-nederland) wilt ontstressen is (zuid)limburg een aanrader!
Ik ben zo blij dat ik mezelf ook op godiva had getrakteerd! gisteravond/vannacht en zelfs vanochtend nog was het genieten als ik weer de geur opving van m'n haren, heb gisteravond echt zitten snuffen aan m'n haar toen ik m'n dochter aan het voeden was op bed.
Morgen weer te werk, ben benieuwd of d'r al wat voor me klaar ligt op m'n werk; collega van me zou kijken of ze sweet japanese girl voor me mee kon nemen (via het vriendinnetje van haar zoon dus; die denk ik in lush haarlem werkt).
Hij staat wel bij de valentijnsproducten!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:20 schreef Memento-Mori het volgende:
nee dat is strawberry feels forever. Heavanilli is van de nieuwe vanille lijn
Je bent gekquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik nou gek of staan die scheerproducten niet op de Engelse site?
Ow ja dat scheer ik niet dus daar zoek ik daar niet naarquote:
oh hmm ik dacht dat die vanille lijn blijvend wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij staat wel bij de valentijnsproducten!
Tuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:34 schreef oh-oh het volgende:Ooooooh Dipkip!
Ik durf het bijna niet te vragen maar kan er nog een 250 ml fles Ambrosia bij voor mij?
Billy heeft een supergevoelig huidje dus dat zou ik heel graag willen testen bij hem![]()
Volgens mij zijn het nu valentijnsdingen en worden ze daarna blijvend. Ofzoiets.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
oh hmm ik dacht dat die vanille lijn blijvend was
Potion lotionquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:26 schreef Mirjam het volgende:
Iemand nog enig idee of er momenteel een product us (geen bad) die qua geur ljkt op ruby red slippers?
Jammer, zoek idd een product dat ik nu mee kan bestellenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die is nu alleen niet te bestellen...
Is het ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh hmm ik dacht dat die vanille lijn blijvend was
Ze waren wel vrij duur hoor, er staat me iets bij van 8 pond voor 250 gr.?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:47 schreef Mirjam het volgende:
Jammer, zoek idd een product dat ik nu mee kan bestellen
Dat vind ik dus ook. Voor 500 gram was het een goeie prijs geweest, maar voor 250 gr. vind ik m te duur. Het is ook echt een bodylotion, dunner dus dan bijv. dream cream.quote:
Potion solid perfume!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jammer, zoek idd een product dat ik nu mee kan bestellen
ik heb met die solid perfumes het idee dat die maar een half uurtje blijven zitten ofzo, en dat je ze daarna gewoon niet meer ruiktquote:
Go Green vervliegt snel vind ik, maar Karma en Potion blijven bij voorbeeld wel een paar uur zitten. Het ligt ook aan je huid, ik hoorde dat bij Dipkip niks blijft hangen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb met die solid perfumes het idee dat die maar een half uurtje blijven zitten ofzo, en dat je ze daarna gewoon niet meer ruikt
Mijn arme beurs!quote:I was lucky enough to meet Hilary today and I asked her if there was any plans for a forum party. She said there was for around two weeks time and three products have already been made for this :winking:
The new store looks fantastic and fresh and has a really nice feeling about it.
goh, klinkt grappig!quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Dus, Lush Covent Garden is vandaag verhuisd en heropend. Met als speciaal produkt Comforter Showergel.![]()
En toen postte iemand dit tussen de bedrijven door:
[..]
Mijn arme beurs!
En![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum party = één dag waarop een paar speciale produkten éénmalig worden gemaakt (toppertjes van eerdere edities zijn Butterball showergel, Skinny Dip BBS, diverse parfums). Je kunt op die dag bellen naar Mailorder UK en die zaken bestellen. Je kunt ze niet via de webshop bestellen. De partyprodukten worden al eerder aangekondigd, maar gedurende de dag komen er meestal ook 1 of 2 'factory mistakes' bij. Bekende produkten in net een ander jasje.
Verder worden er op www.lush.co.uk (internationaal forum) gedurende de dag spelletjes en wedstrijdjes gedaan waarmee je (Lush) prijsjes kunt winnen.
Voor aanstaande (groeps)orders: het is wellicht een idee om die op de dag van de party te doen, want naast de speciale produkten kun je ook regulier, retro en B never telefonisch bestellen. Kun je meteen de party produkten mee bestellen en bespaar je je verzendkosten.
Het is een dag van wedstrijdjes meedoen, wieberen op de diverse fora, bellen, bellen en nog eens proberen te bellen, want mailorder wordt overspoeld door telefoontjes, en het duurt vaak ook een paar weken voordat je je bestelling hebt, maar het is de spanning meer dan waard! Vind ik.![]()
Zodra ik meer weet over een party datum of produkten zet ik ze hier natuurlijk neer.
Geeft niet ik was vandaag zelf ook op mn allerbrakstquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:24 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag Memento mori in de winkel geziensorry dat ik niet zoveel aandacht voor je had
was een beetje gehaast omdat ik eerder wegmoest
ben benieuwd hoe shave the planet bevalt. Ik ben in de haast mijn proefje vergeten
hoe is de heavanillidingesnogwattes?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Geeft niet ik was vandaag zelf ook op mn allerbrakst
Amazonian is echt heel lekker, zachte geur, denk dat niemand die vies kan vinden. En hij is écht groot, 2x zo groot als een normale dus relatief goedkoop. Ik ga lemony flutter proberen, hij schijnt ook heerlijk te zijn voor op je lippen en daar lijkt het me een heel fijn geurtje voor... En hij schijnt zuinig te zijn in gebruik. Maar je moet niet naar mij luisteren want mn vriend zei dat we meer SDM nodig hebben en misschien nog wat andere geuren en nu heb ik voor iets van 200 pond op mn lijstje staanquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:36 schreef Mirjam het volgende:
Must... Control... Kan.. Niet..
Dipkip, ik wil dingen aan mn bestelling toevoegen
Sowieso die heavanilli en die grote massagebar, amazonian? Die is volgens mij wel lekker denk ik?
En ik twijfel of ik een lemony flutter erbij moet doen, denk ik nog ff over na
Ja, jouw lousy bestellinkje doe ik denk maar in een envelop hoor, tis zo weinig!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:Ah dat vind ik lief van je Dipkip, voel ik me weer stukken minder hebberig met mn lousy bestellinkje
SDM = Sonic Death Monkey = douchegel met chocoladekoffiesinaasappelgeur =quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:04 schreef Mirjam het volgende:
Wat is sdm?
En oh my, 200 pond
Ik heb hier nog heel veel spul liggen, kan het ook nooit opgebruiken voor de einddatum, maar koop wel steeds bij, herkenbaar?
Die amazion is toch ook wel lekker om als bodylition te ge ruiken?
En kip, bestel je dan wel als de pond op zn laagst staat?![]()
Sure, je hebt nog 10 dagen dus kijk maar rustig. Erg is het he? Ik kom ook steeds in verleiding omdat mensen dingen aanpassen en dan ga ik op de site kijken wat het kost en wat het weegt en dan denk ik oeoeoe hebbehebbehebbequote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:25 schreef Mirjam het volgende:
ik ben m'n bestelling helemaal aan het aanpassen![]()
kip, ik zorg ervoor dat ik binnenkort een definitieve lijst heb, en dan mag ik er niks meer aan veranderen
sooo tempting![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga op 11 maart een paar daagjes naar Londen!![]()
Voor 2 cent met Ryan Air (+ 10 euro CC kosten). Alleen handbagage dus ik kan niet teveel Lush mee terug slepen. Al kan ik het natuurlijk altijd naar huis laten opsturen.
Deze keer vanaf Weeze naar Gatwick. Normaal via Eindhoven naar Stansted, da's 25 minuten rijden en dan 5 minuutjes bussen vanaf het huis van mijn broer dus laat ik altijd daar de auto staan. Nu is het een uurtje met de auto +parkeerkosten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:03 schreef rac het volgende:
Vanaf welk vliegveld vlieg je?
Ook geen belastingen? Pfew da's wel heel goedkoop
Ik heb Big ook al horen vergelijken met... kwakje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef Burdie het volgende:
Eergisteren mijn haar gewassen met een proefje Big. Wat een ellendig spul zeg! Het voelt als... kaviaar met braaksel erin, het ruikt bedorven, en mijn haar voelde achteraf als het schaamhaar van een vlasmonster..
Geef mij maar Herbal Essences (of trichomania).
welke musical?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze keer vanaf Weeze naar Gatwick. Normaal via Eindhoven naar Stansted, da's 25 minuten rijden en dan 5 minuutjes bussen vanaf het huis van mijn broer dus laat ik altijd daar de auto staan. Nu is het een uurtje met de auto +parkeerkosten.
Eens kijken hoe deze optie bevalt. Gatwick is in ieder geval wat dichter bij het centrum dan Stansted.
Hotel heb ik net ook geboekt, niet te duur, vlakbij Hyde Park en dichtbij de metro. Wel zo prettig als ik 's avonds na eenmusical
alleen thuiskom.
Weet ik nog niet, ik kijk ter plekke op Leicester Square of bij de theaters zelf. En vooraf ga ik online natuurlijk al naar programma's kijken.quote:
Ja, ik heb geen relatie en mijn vriendinnen hadden óf geen geld, óf geen vrij. En als ik het dan niet voor mezelf plan komt het er nooit van.quote:
Zal je misschien stom vinden klinken, maar tof zeg, dat je dat doet!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen relatie en mijn vriendinnen hadden óf geen geld, óf geen vrij. En als ik het dan niet voor mezelf plan komt het er nooit van.
Maar ik vind dat niet zo erg, de avonden worden gevuld met musicals en de dagen met andere activiteiten. En zo kan ik lekker mijn eigen plan trekken. Heb ik vorig jaar ook gedaan (wel bij een kennis gelogeerd) en beviel prima.
Maar als er iemand mee wil, meld je maar! (moet ik wel de kamer omboeken, ik heb nu een tweepersoons bed)
Is dat misschien The Generator? Dat lijkt me echt een feest-hostel. Heb ik niet meer echt behoefte aan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh Les MisDaar ben ik ook minstens 10 keer heen geweest
In Londen natuurlijk!
Ben benieuwd welk hotel je hebt. Ken je dat grote hotel op Trafalgar Square dat ook heel cheap is omdat je daar geen eigen badkamer hebt?
Das ook heel handig
De eerste keer was voor mij ook even slikken. Wat als ik verdwaal? Wat als ik beroofd word? Voel ik me niet ontzettend eenzaam? etc.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zal je misschien stom vinden klinken, maar tof zeg, dat je dat doet!
Ik weet niet of ik zoiets alleen zou doen, echt leuk dat je dat doet
Tuuurlijk!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef rac het volgende:
DipKip had je mijn bestelling er al bij gedaan?
Ik hoop van wel, groetjes Rac
Kom maar!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:11 schreef Burdie het volgende:
Les Mis! Ik ga mee!
En Big lijkt idd op een kwakje, ik wilde het alleen niet zeggen.
Het is belangrijk om je voorraad goed op peil te hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:38 schreef HoneyTrap het volgende:
een van de (uhum) 7 christmas mornings die ik ingeslagen heb voordat ze misschien uitverkocht zouden zijn
Ik vind het wel grappig, ik doe dat ook altijd. Ik ben in december naar het toneelstuk 'Rain Man' geweest met Josh Hartnett. En naar Lush natuurlijk (om even on topic te blijvenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zal je misschien stom vinden klinken, maar tof zeg, dat je dat doet!
Ik weet niet of ik zoiets alleen zou doen, echt leuk dat je dat doet
Wat is een retro box?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik hoop dat er tegen de tijd dat ik daar ben weer retro boxen zijn.
Voor mij dus ook niet... Ik heb nog nooit eerder wat eerder weggegooid van Lushquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ieuw bah, Spice Curls. Echt geen luchtje voor mij.
Doe mij maar Comforter*Net mee in bad gezeten heeft*
Ik heb les mis 15x gezien dus het kan altijd ergerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ik kijk ter plekke op Leicester Square of bij de theaters zelf. En vooraf ga ik online natuurlijk al naar programma's kijken.
Als het kan wil ik weer naar Les Mis. Daar ben ik pas 8 keer geweest of zo.![]()
Waarschijnlijk heb ik maar twee avonden om te gaan (helaas geen zaterdag- of woensdagmiddag in mijn trip) dus ik moet even kijken wat het ik liefste wil.
Wicked heb ik vorig jaar gezien. Misschien nu naar Chicago of zo.
Heb je nog aanraders?
Je bedoelt Piccadily circus in plaats van trafalgar Squarequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat museum is leuk, ik sleurde daar mijn aupair en oppaskindjes zo vaak mogelijk heen![]()
Nee het is helemaal geen party hotel, tis een heel gewoon hotel, ik zal zo es gaan zoeken, kweet ff niet meer hoe het heet. Ligt echt recht op de hoek, tegenover een dunkin'donut waar wij dan altijd ons ontbijt gingen halenAan de kant van HMV zeg maar. Loop je zo naar de musical toe!
We gingen ook standaard als we moe waren naar die cheape bios , en vies chinees bufetten bij Mr. Woo omdat het zo cheap is.
Ik zou ook zo alleen gaan hoor, als ik die honden niet had
kom maar langs, heb nog een fles van 500 ml die half gevuld is, wel al flink over de datum heenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:01 schreef Burdie het volgende:
Alles wat met FF te maken heeft mag ook bij mij afgegeven worden hoor.
Sinds vorig jaar wordt ieder kwartaal een box uitgebracht met 100 ml flesjes en BBS-en, ballistics en andere proefjes van retro produkten. Die kun je in de winkel kopen (helaas alleen UK, dames). Het bekende retro spul dus, maar in handzaam trial formaat. Er is al een poos geen retro box geweest, ivm kerst waarschijnlijk. Dus ik ben benieuwd of ze in maart weer een nieuwe uitbrengen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat is een retro box?
Oh-oh, het verbaasde me al, ik heb hem er bij gedaan![]()
Ik heb hem wel eens gezien in de winkel, een oranje zeep. Ik kan hem nog niet ruiken boven de damp uit, ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 16 februari 2009 13:59 schreef oh-oh het volgende:Ziet dr heel leuk uit!
Wat is Pumpkin Soap?
Heb ik nog nooit van gehoord en klinkt heel lekka!
Nee, ik heb geen grijpzak.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:14 schreef Dipkip het volgende:
Lap tekst met![]()
foto's
Ik hoop dat iedereen blij is
Jij had dan ook niks nodigquote:
Jij wel dan?quote:
Zat er geen Snowcake bij? Die wilde je moeder toch zo graag?quote:Ik ga zo'n leuk pakketje voor mn mama maken
Ik hoorde dat sommige mensen hem naar colasnoepjes vinden ruiken. Iew!quote:Ik heb nog eens aan de pumpkin soap geroken en hij ruikt een beetje citrussig met kruiden. Ik ruik er niet echt pompoen uit maar dat is ook niet echt een heel duidelijke geur vind ik, pompoen.
Heb je niet gehoord dat ik een badkamer krijg?quote:
2 stukken maarquote:Op maandag 16 februari 2009 14:55 schreef Cat22 het volgende:
Zat er geen Snowcake bij? Die wilde je moeder toch zo graag?![]()
Dat haal ik er nu zo niet uit, misschien als ik er mee ga wassen. Maar hij is helemaal niet zo zoet. Ik vind m lekker, voor zover ik m nu ruiken kan.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik hoorde dat sommige mensen hem naar colasnoepjes vinden ruiken. Iew!
Worst-kaasquote:Op maandag 16 februari 2009 15:33 schreef Cat22 het volgende:
Er zit dus vooruitgang in.Je kunt inderdaad beter het worst-kaas scenario aanhouden, valt het in ieder geval niet tegen als Tegelmans te optimistisch is geweest.
Maar, de omschrijving is toch ook dat ie naar rozen ruikt? Waarom koop je hem dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond m naar rozen ruiken op een of andere wazige wijze, en ik haat rozengeur , ik vind dat echte pislucht
Ik vind neongeel water niet echt romantisch eigenlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 15:57 schreef Cat22 het volgende:
Als je een niet te heftige geur wil moet je zeker geen RRS nemen. Die ruikt echt sterk. Naar rozen.Niet naar pis.
![]()
Marzibain is heel neutraal en geeft goed schuim. Of misschien vindt hij Magic wel leuk? Dan heb je gekleurd badwater en de geur is niet te wijverig. Geen schuim though.
Christmas Kisses is wellicht wat sterk, al zou Marzibain dat kunnen afzwakken.
Als hij van citroenige geuren houdt houdt is Gold Star een aanrader. Neongeel water!
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar, de omschrijving is toch ook dat ie naar rozen ruikt? Waarom koop je hem dan?
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu je het zegt
![]()
![]()
Echt geeeeeeeeeeeeen idee.
Wil jij die andere?
Ik lig echt in een deuk om mezelf nu hoor.
Hoe de fuck kan ik die ooit besteld hebben.
Echt rozenlucht vind ik het vieste wat er bestaat zowat![]()
Ik ben nu twee keer in bad geweest met de jouwes en hij schuimde heerlijk maar rook naar niks en ik heb dr nog 2 dus no thnxquote:Op maandag 16 februari 2009 16:10 schreef Dipkip het volgende:waar kan ik jou dan blij mee maken?
Oeh ik heb nog wel een candy cane als je wil?
Je mag m gerust slopenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nu twee keer in bad geweest met de jouwes en hij schuimde heerlijk maar rook naar niks en ik heb dr nog 2 dus no thnx![]()
Ik ben gewoon een zeikerd wat baddingen betreft.
Oh mag ik m wel verkruimelen als ik m post?
We vinden vast wel iets om te ruilen joh!
Ik meld het wel, ik ga ze zo mailen dat ik alles ontvangen heb.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:25 schreef Mirjam het volgende:
aah, zonde!
ga je ze daar ff over mailen kip? want da's wel slordig natuurlijk...
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je mag m gerust slopen![]()
We verzinnen idd wel wat. Desnoods gooi ik een bananamoon bij je pakket
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Heel lief van je, maar kheb dr 4 dus das nie nodig
![]()
PM je adres nog es, dan doe ik m vanaaf gelijk in een vlopje voor ik het vergeet!
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeeeeetje Dipkip! Wat stoer!
Dat had ik echt niet meer verwacht! Maar wel tof ja! maakt alle pech van de afgelopen tijd weer goed!!!
Ik denk dat ik je het geld gewoon maar geef als je volgende week komt eten?
Ik ben overigens echt een Lush n00b, dus ik weet niet zo goed wat wat is. Ik wil alles voor in bad wel ruilen voor zeep, shampoobars, jelliespul of lijfsmeersels oid. Ik wil eik wel ruilen voor alles waar geen bad voor nodig is dus!
Die retro's maakt me dus ook niet uit.
Wie wil?
Die snap ik niet helemaal eigenlijk, we verdelen toch alles? Of bedoel je dat iedereen een halve zeep krijgt? Hoe verdelen we de rest dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef rac het volgende:
Ook ik ben een Lush Noob (maar dat wist je al volgens mij.)
Ik wil eigenlijk gewoon van alles uitproberen. Maar ik ken de witches Ball en vond die echt MMMMM![]()
Voor de rest maakt het me niet uit.
En ik heb van de week net al GFB jelly gehad en ook snowshower (in kartonnen doosje?)
Dus vandaar ...
Wat vind je van het idee van het retro zeep delen , en de rest verdelen ?
Neej, dat is de after 8:30... De dingen die ik opnoem van massagebar en shampoo enzo, zijn dingen die ik hier nog thuis heb liggen. Ik wilde DP helpen van dr baddingen af te komen, vandaar dat ik zat te denken wat heb ik nog thuis liggen wat ik nog niet gebruikt heb. Dan ruil ik daarmee en bestel ik het voor mezelf opnieuw uit de UK. Anders eindigt DP straks met alleen maar jellies en zeep en dat lijkt me een beetje sneu.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef rac het volgende:
Welke is chocolade massage bar?
Heb ik die ook,?
Euhm, zoals chocola? Dubbel diepvrieszakje, theedoek er om en dan rammen met een wijnfles oid?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Pssst Dipkip, hoe vermorzel ik dat stinkding het handigst?
Hejje een ballistic?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Pssst Dipkip, hoe vermorzel ik dat stinkding het handigst?
Wilde jij ook liever geen badspul? Want dan wil ik best wel weer met jou doorruilen, als je er met Dipkip niet aan uitkomt. Wat waarschijnlijk wel gebeurt want zo te zien moet zij met zo'n drie man doorruilen en verzuipt (haha) ze straks in het badspul.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
hm 3x snowcake?Ik reageer laat ben nu pas weer online heel druk gehad
Mijn angels delight mag eventueel weg heb hier nog 200gram liggen en een paar snowcakes
Ik hoef geen badspul en geen karma.
Voor de rest ben ik lush noob dus wie kan mij een beetje vertellen wat het allemaal is.
edit cat ik woon in omgeving Eindhoven.
Consider it done!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Dip, mocht je willen dan wil ik wel een halve Pumpkin voor dat stinkding, maar als je ze zelf wil houden komt het wel es goed hoor!
erge pijn in je hoofd nu?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Pisstinkding is vermorzeld en zit in een vlop!
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:15 schreef Dipkip het volgende:Begrijp nog steeds niet dat je rozen naar pis vind ruiken, heb je dat ook met echte rozen?
Geen enkele soort? Heb je hooikoorts ofzo?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef oh-oh het volgende:Mij doe je met bloemen toch al geen plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |