abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65998680
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:24 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag Memento mori in de winkel gezien sorry dat ik niet zoveel aandacht voor je had was een beetje gehaast omdat ik eerder wegmoest

ben benieuwd hoe shave the planet bevalt. Ik ben in de haast mijn proefje vergeten
Geeft niet ik was vandaag zelf ook op mn allerbrakst
pi_65998710
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Geeft niet ik was vandaag zelf ook op mn allerbrakst
hoe is de heavanillidingesnogwattes?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65998755
in de winkel rook ik geen moer maar had m even op mn pols gesmeerd, nu ruikt het echt lekker maar subtiel
  donderdag 12 februari 2009 @ 20:30:07 #154
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_65999218
En dan maar eens een stukje Karma zeep meenemen. Ben nu toch wel benieuwd of ik het wat vind
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_66000397
Oh en ik kreeg n masker gratis in de leidse want het was meer dan 25 euro
pi_66002015
Must... Control... Kan.. Niet..
Dipkip, ik wil dingen aan mn bestelling toevoegen

Sowieso die heavanilli en die grote massagebar, amazonian? Die is volgens mij wel lekker denk ik?

En ik twijfel of ik een lemony flutter erbij moet doen, denk ik nog ff over na
pi_66002559
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:36 schreef Mirjam het volgende:
Must... Control... Kan.. Niet..
Dipkip, ik wil dingen aan mn bestelling toevoegen

Sowieso die heavanilli en die grote massagebar, amazonian? Die is volgens mij wel lekker denk ik?

En ik twijfel of ik een lemony flutter erbij moet doen, denk ik nog ff over na
Amazonian is echt heel lekker, zachte geur, denk dat niemand die vies kan vinden. En hij is écht groot, 2x zo groot als een normale dus relatief goedkoop. Ik ga lemony flutter proberen, hij schijnt ook heerlijk te zijn voor op je lippen en daar lijkt het me een heel fijn geurtje voor... En hij schijnt zuinig te zijn in gebruik. Maar je moet niet naar mij luisteren want mn vriend zei dat we meer SDM nodig hebben en misschien nog wat andere geuren en nu heb ik voor iets van 200 pond op mn lijstje staan
  donderdag 12 februari 2009 @ 21:51:35 #158
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66002612
Ah dat vind ik lief van je Dipkip, voel ik me weer stukken minder hebberig met mn lousy bestellinkje
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66003027
Lemony f op je lippen Nooit van gehoord, nooit aan gedacht ook. Sinds ik probeer te stoppen met velletjes van mn vingers knauwen, smeer ik weer heel veel met mn morbidissima ( lemony flutter uit venetie ) , dus die gaat wel hard nu.
Het lijkt me niet lekker op mn lippen?
pi_66003151
Wat is sdm?
En oh my, 200 pond

Ik heb hier nog heel veel spul liggen, kan het ook nooit opgebruiken voor de einddatum, maar koop wel steeds bij, herkenbaar?

Die amazion is toch ook wel lekker om als bodylition te ge ruiken?

En kip, bestel je dan wel als de pond op zn laagst staat?
pi_66003510
Wil eigenkijk ook nog wel een cleanser, zit te twijfelen tussen qngels on vare skin of aqua marina. Is er een wezenlijk verschil tussen die 2?

Mijn bestelling wordt wel steeds groter en groter, shit
pi_66003639
whehehe herkenbaar, wilde vanavond mn shave te planet uit proberen maar denk dat t morgenochtend wordt heb geen zin nu
pi_66003884
Toch snap ik niet waarom de prijzen zo verschillen tussen lush uk en lush nl
De karma parfum scheelt zo 10, 15 euro
Vind ik eigenlik wel zonde.
Jammer dat ik pas geleden een nieuw flesje gekocht heb, je doet er vrij lang mee, dus t heeft ook niet echt zin er alvast een te bestellen denk ik, stast hij ook maar te staan, is zo zonde
pi_66007699
ik ben m'n bestelling helemaal aan het aanpassen
kip, ik zorg ervoor dat ik binnenkort een definitieve lijst heb, en dan mag ik er niks meer aan veranderen

sooo tempting
pi_66012094
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Ah dat vind ik lief van je Dipkip, voel ik me weer stukken minder hebberig met mn lousy bestellinkje
Ja, jouw lousy bestellinkje doe ik denk maar in een envelop hoor, tis zo weinig!!

Na de korting en de bijdrage van mn vriend is het nog maar iets van 130 euro trouwens. En bijna 7 kilo damn you, you retro shower gels!!
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:04 schreef Mirjam het volgende:
Wat is sdm?
En oh my, 200 pond

Ik heb hier nog heel veel spul liggen, kan het ook nooit opgebruiken voor de einddatum, maar koop wel steeds bij, herkenbaar?

Die amazion is toch ook wel lekker om als bodylition te ge ruiken?

En kip, bestel je dan wel als de pond op zn laagst staat?
SDM = Sonic Death Monkey = douchegel met chocoladekoffiesinaasappelgeur =
Als ik ergens kleine flesjes kan scoren stuur ik je wel een proefje. Of als je into all things chocolatey bent moet je gewoon ff 100 gr. toevoegen, hij is echt goddelijk, ik ben al aan mn tweede fles bezig

Amazonian is perfect als bodylotion, dan ruik je je parfum er tenminste nog overheen, omdat ie niet zo heftig is. En je doet echt lang met zo'n blok. Als je je van top tot teen insmeert denk ik wel 25x.

Ik bestel de 27ste of de 28ste, lage pond of geen lage pond maar hij is wel wat gezakt, hopen dat ie daar voorlopig even blijft.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 00:25 schreef Mirjam het volgende:
ik ben m'n bestelling helemaal aan het aanpassen
kip, ik zorg ervoor dat ik binnenkort een definitieve lijst heb, en dan mag ik er niks meer aan veranderen

sooo tempting
Sure, je hebt nog 10 dagen dus kijk maar rustig. Erg is het he? Ik kom ook steeds in verleiding omdat mensen dingen aanpassen en dan ga ik op de site kijken wat het kost en wat het weegt en dan denk ik oeoeoe hebbehebbehebbe en de dodelijkste redenatie van allemaal 'op dat bedrag maakt die paar euro ook niet uit'
pi_66012900
Gaat goed met die bestellingen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:35:06 #167
176471 oh-oh
pi_66013019
'op dat bedrag maakt die paar euro ook niet uit'

Dat denk ik dus ook de hele tijd...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66013317
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:31 schreef Cat22 het volgende:
Gaat goed met die bestellingen!

We zitten nu op 28 kilo dus ik ga hem dichtgooien, zodat mensen die nog wat er bij willen daar de ruimte voor hebben.

Dus: geen nieuwe mensen meer!! Degenen die al een lijstje hebben gegeven, mogen nog aanpassen
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:50:05 #169
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66013506
DipKip had je mijn bestelling er al bij gedaan?

Ik hoop van wel, groetjes Rac
pi_66015307
Ik ga op 11 maart een paar daagjes naar Londen!

Voor 2 cent met Ryan Air (+ 10 euro CC kosten ). Alleen handbagage dus ik kan niet teveel Lush mee terug slepen. Al kan ik het natuurlijk altijd naar huis laten opsturen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:56:54 #171
176471 oh-oh
pi_66015803
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga op 11 maart een paar daagjes naar Londen!

Voor 2 cent met Ryan Air (+ 10 euro CC kosten ). Alleen handbagage dus ik kan niet teveel Lush mee terug slepen. Al kan ik het natuurlijk altijd naar huis laten opsturen.
Jij mazzelaar, heerlijk joh!
( Groucho Marx )
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:03:18 #172
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66016033
Vanaf welk vliegveld vlieg je?

Ook geen belastingen? Pfew da's wel heel goedkoop
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:12:09 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66016310
Eergisteren mijn haar gewassen met een proefje Big. Wat een ellendig spul zeg! Het voelt als... kaviaar met braaksel erin, het ruikt bedorven, en mijn haar voelde achteraf als het schaamhaar van een vlasmonster. .
Geef mij maar Herbal Essences (of trichomania) .
KuikenGuppy
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:19:11 #174
176471 oh-oh
pi_66016521
Waarom smeer je het in je haar as het naar bederf ruikt mallerd!
Als je Trichomania lekker vindt moet je de Curliewurliegirlie ook es proberen!
( Groucho Marx )
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:28:26 #175
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66016805
Omdat ik ook een flesje Sylvia Cynthia Stout heb staan, die ik persoonlijk naar bedorven appelsap vind ruiken, maar waar mijn haar wel echt suuuuupermooi van wordt . .
Welke is Curliewurliegirlie?
KuikenGuppy
pi_66017833
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:03 schreef rac het volgende:
Vanaf welk vliegveld vlieg je?

Ook geen belastingen? Pfew da's wel heel goedkoop
Deze keer vanaf Weeze naar Gatwick. Normaal via Eindhoven naar Stansted, da's 25 minuten rijden en dan 5 minuutjes bussen vanaf het huis van mijn broer dus laat ik altijd daar de auto staan. Nu is het een uurtje met de auto +parkeerkosten.

Eens kijken hoe deze optie bevalt. Gatwick is in ieder geval wat dichter bij het centrum dan Stansted.
Hotel heb ik net ook geboekt, niet te duur, vlakbij Hyde Park en dichtbij de metro. Wel zo prettig als ik 's avonds na een musical alleen thuiskom.

Japs, geen belastingen. Je moet echt naar data zoeken maar dan ben je goedkoop uit. Hotel is zo'n 10.000 keer duurder dan de vlucht. Vorige keer overnachtte ik bij een kennis die in een buitenwijk woont, maar dat was toch best gedoe met vroeg opstaan ivm haar werk, auto naar het station, trein nemen etc. Nu kan ik mijn eigen planning bepalen.

[/off topic]
pi_66017916
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef Burdie het volgende:
Eergisteren mijn haar gewassen met een proefje Big. Wat een ellendig spul zeg! Het voelt als... kaviaar met braaksel erin, het ruikt bedorven, en mijn haar voelde achteraf als het schaamhaar van een vlasmonster. .
Geef mij maar Herbal Essences (of trichomania) .
Ik heb Big ook al horen vergelijken met... kwakje.
De geur vind ik niet vies, maar ook niet heel lekker, het heeft wel iets frissigs. En het doet wonderen voor mijn haar.

Ik heb Rehab nu drie keer de kans gegeven maar zelfs Big kan mijn haar dan niet oppeppen. Het grootste deel van mijn proef heb ik al weggeruild en het laatste restje (één keer wassen) gaat in de gootsteen.

Waar zal ik vanmiddag eens mee in bad gaan? Wilde ik vanochtend doen, maar toen kreeg ik het druk met mijn Londen tripje boeken.
  Moderator vrijdag 13 februari 2009 @ 13:27:02 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_66018635
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Deze keer vanaf Weeze naar Gatwick. Normaal via Eindhoven naar Stansted, da's 25 minuten rijden en dan 5 minuutjes bussen vanaf het huis van mijn broer dus laat ik altijd daar de auto staan. Nu is het een uurtje met de auto +parkeerkosten.

Eens kijken hoe deze optie bevalt. Gatwick is in ieder geval wat dichter bij het centrum dan Stansted.
Hotel heb ik net ook geboekt, niet te duur, vlakbij Hyde Park en dichtbij de metro. Wel zo prettig als ik 's avonds na een musical alleen thuiskom.
welke musical?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_66018963
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

welke musical?
Weet ik nog niet, ik kijk ter plekke op Leicester Square of bij de theaters zelf. En vooraf ga ik online natuurlijk al naar programma's kijken.

Als het kan wil ik weer naar Les Mis. Daar ben ik pas 8 keer geweest of zo.
Waarschijnlijk heb ik maar twee avonden om te gaan (helaas geen zaterdag- of woensdagmiddag in mijn trip) dus ik moet even kijken wat het ik liefste wil.

Wicked heb ik vorig jaar gezien. Misschien nu naar Chicago of zo.

Heb je nog aanraders?
pi_66019076
cat, ga je alleen?
pi_66019163
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:39 schreef Mirjam het volgende:
cat, ga je alleen?
Ja, ik heb geen relatie en mijn vriendinnen hadden óf geen geld, óf geen vrij. En als ik het dan niet voor mezelf plan komt het er nooit van.
Maar ik vind dat niet zo erg, de avonden worden gevuld met musicals en de dagen met andere activiteiten. En zo kan ik lekker mijn eigen plan trekken. Heb ik vorig jaar ook gedaan (wel bij een kennis gelogeerd) en beviel prima.

Maar als er iemand mee wil, meld je maar! (moet ik wel de kamer omboeken, ik heb nu een tweepersoons bed)
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:42:07 #182
176471 oh-oh
pi_66019168
Oh Les Mis Daar ben ik ook minstens 10 keer heen geweest In Londen natuurlijk!
Ben benieuwd welk hotel je hebt. Ken je dat grote hotel op Trafalgar Square dat ook heel cheap is omdat je daar geen eigen badkamer hebt?
Das ook heel handig
( Groucho Marx )
pi_66019265
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, ik heb geen relatie en mijn vriendinnen hadden óf geen geld, óf geen vrij. En als ik het dan niet voor mezelf plan komt het er nooit van.
Maar ik vind dat niet zo erg, de avonden worden gevuld met musicals en de dagen met andere activiteiten. En zo kan ik lekker mijn eigen plan trekken. Heb ik vorig jaar ook gedaan (wel bij een kennis gelogeerd) en beviel prima.

Maar als er iemand mee wil, meld je maar! (moet ik wel de kamer omboeken, ik heb nu een tweepersoons bed)
Zal je misschien stom vinden klinken, maar tof zeg, dat je dat doet!
Ik weet niet of ik zoiets alleen zou doen, echt leuk dat je dat doet
pi_66019379
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh Les Mis Daar ben ik ook minstens 10 keer heen geweest In Londen natuurlijk!
Ben benieuwd welk hotel je hebt. Ken je dat grote hotel op Trafalgar Square dat ook heel cheap is omdat je daar geen eigen badkamer hebt?
Das ook heel handig
Is dat misschien The Generator? Dat lijkt me echt een feest-hostel. Heb ik niet meer echt behoefte aan.
Ik heb nu een eenpersoons kamer met eigen sanitair voor 3 nachten voor 190 euro. Vind ik een nette prijs voor Londen. En het ligt vlakbij de Circle line, Hyde Park en Notting Hill.

Les Mis De eerste keer in Londen toevallig bij uitgekomen omdat we het theater zagen, m'n vriendin en ik waren overdonderd. Hij hoort voor mij eigenlijk bij elk bezoekje aan Londen. Dus ik ga zwaar puzzelen om zoveel mogelijk theater in mijn tripje te krijgen. En naar Camden Market, boekjes kopen. En naar the Museum of Natural History, ben ik nog nooit geweest.

En natuurlijk de Lush winkels bezoeken! Eens kijken hoe de nieuwe Covent Garden winkel eruit ziet.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:52:14 #185
176471 oh-oh
pi_66019519
Oh dat museum is leuk, ik sleurde daar mijn aupair en oppaskindjes zo vaak mogelijk heen
Nee het is helemaal geen party hotel, tis een heel gewoon hotel, ik zal zo es gaan zoeken, kweet ff niet meer hoe het heet. Ligt echt recht op de hoek, tegenover een dunkin'donut waar wij dan altijd ons ontbijt gingen halen Aan de kant van HMV zeg maar. Loop je zo naar de musical toe!
We gingen ook standaard als we moe waren naar die cheape bios , en vies chinees bufetten bij Mr. Woo omdat het zo cheap is.
Ik zou ook zo alleen gaan hoor, als ik die honden niet had
( Groucho Marx )
pi_66019651
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Zal je misschien stom vinden klinken, maar tof zeg, dat je dat doet!
Ik weet niet of ik zoiets alleen zou doen, echt leuk dat je dat doet
De eerste keer was voor mij ook even slikken. Wat als ik verdwaal? Wat als ik beroofd word? Voel ik me niet ontzettend eenzaam? etc.

Maar ik heb het opgebouwd.
Eerst een dag alleen in Barcelona toen de twee andere vriendinnen te brak waren voor sight seeing.
Toen alleen naar Londen voor een meet (ik had die mensen nog nooit gezien maar het was supergezellig). Met één online vriend ben ik een paar dagen door de stad gebanjerd (motto was vrijheid blijheid maar we konden het prima met elkaar vinden) en de rest heb ik een dag gezien. Alleen, maar toch met anderen dus.
Daarna in mijn eentje naar de VS, twee andere online vriendinnen meeten en daar logeren met vervolgens een week roadtrip met een NL vriendin die daar was.
Vorig jaar in mijn eentje naar Londen (logeren bij kennis) en nu dus weer (maar met hotel). Maar nu ben ik het gewend.

Een vakantie van 2 weken in mijn eentje zou ik niet zo snel doen, dan toch liever een groepsreis of iets dergelijks, heb je wat meer aanspraak en hoef je niet elke avond nieuwe 'vrienden' te maken.

Tja, als je alleen bent dan kun je thuis blijven maar da's ook zo zonde.

En nu ga ik met deze slowchat naar F&F SC, wie volgt? Want we dwalen wel erg af.
pi_66020425
ach, een beetje slowchat is geen zonde hoor, als het maar binnen de perken blijft
pi_66020700
Jah, maar nu gaat het wel erg alleen over mij en niet meer over Lush.
pi_66020954
True
pi_66023087
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef rac het volgende:
DipKip had je mijn bestelling er al bij gedaan?

Ik hoop van wel, groetjes Rac
Tuuurlijk!!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:11:46 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66024975
Les Mis ! Ik ga mee!

En Big lijkt idd op een kwakje, ik wilde het alleen niet zeggen .
KuikenGuppy
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:20:22 #192
176471 oh-oh
pi_66025337
Oh Dipkip, vanochtend onder de douche bedacht ik trouwens dat ik helemaal vergeten ben de Queen of Hearts op mn bestellijst te zetten en dat terwijl ik elke dag je proefje gebruik en er zo van geniet!
Kan die dr nog bij?
( Groucho Marx )
pi_66025784
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:11 schreef Burdie het volgende:
Les Mis ! Ik ga mee!

En Big lijkt idd op een kwakje, ik wilde het alleen niet zeggen .
Kom maar! Wat veel Les Mis lovers hier.

Ik kom net uit een badje met een Gold Star (wat is die toch heerlijk, allen de sterretjes zijn soms vervelend), Catastrophe Cosmetic op mijn gezicht, I Love Juice en Jungle in mijn haar en daarna afgesmeerd met Gorgeous.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:49:14 #194
237486 HoneyTrap
Ol'blue eyes is back!
pi_66026633
ik had een bad te leen en vriendjelief was een schat!

hij was uit zijn werk naar het huis van zijn papa en mama gefietst en had de verwarming al aangezet, de handdoek over de verwarming gehangen en wachte daar heel lief met laptop ( je weet natuurlijk nooit of ik uren badder ).
pi_66027637
Wat lief! En, wat had je in je bad?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 17:34:44 #196
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66028232
Jullie geluks Vogels Ik zit op mijn werk met Rugpijn en ik wil ook in een bad met Lush

Ik heb een paar(?)Pakketje's ontvangen uit de UK dus vanavond klim ik in bad

Cat mag ik ook mee naar London (Ik ben Jaloers).
  vrijdag 13 februari 2009 @ 17:38:40 #197
237486 HoneyTrap
Ol'blue eyes is back!
pi_66028339
een van de (uhum) 7 christmas mornings die ik ingeslagen heb voordat ze misschien uitverkocht zouden zijn
  Moderator vrijdag 13 februari 2009 @ 17:53:22 #198
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_66028815
Net even aan sympathie shopping gedaan wegens het trekken van een verstandskies

de score:
2 twinkles
2 mister butterballs
4 ruby red slippers
2 christmas kisses
catastrophe cosmetic

thanks to leidsestraat die de kerstproducten nog heeft

en nu ben ik weer mijn proefje Shave the planet vergeten
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_66029119
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:38 schreef HoneyTrap het volgende:
een van de (uhum) 7 christmas mornings die ik ingeslagen heb voordat ze misschien uitverkocht zouden zijn
Het is belangrijk om je voorraad goed op peil te hebben.

* kijkt naar haar 6 Witches Balls*

rac, je mag mee hoor! Alleen zul je niet meer in mijn handbagage passen ben ik bang. Die plek heeft Burdie gereserveerd.

Ik hoop dat er tegen de tijd dat ik daar ben weer retro boxen zijn. Of misschien een VIP party, maar dan heb ik wel erg veel geluk.
pi_66029840
ik had een grote fles flying fox die al 2 jaar oud is, die ben ik nu op aan het gebruiken
zag ik ineens een klein flesje FF, nóg ouder
de boel maar bij elkaar gedaan, en in het kleine lege flesje ga ik nu proberen een ruby red slippers douchegel te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')