Geeft niet ik was vandaag zelf ook op mn allerbrakstquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:24 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag Memento mori in de winkel geziensorry dat ik niet zoveel aandacht voor je had
was een beetje gehaast omdat ik eerder wegmoest
ben benieuwd hoe shave the planet bevalt. Ik ben in de haast mijn proefje vergeten
hoe is de heavanillidingesnogwattes?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Geeft niet ik was vandaag zelf ook op mn allerbrakst
Amazonian is echt heel lekker, zachte geur, denk dat niemand die vies kan vinden. En hij is écht groot, 2x zo groot als een normale dus relatief goedkoop. Ik ga lemony flutter proberen, hij schijnt ook heerlijk te zijn voor op je lippen en daar lijkt het me een heel fijn geurtje voor... En hij schijnt zuinig te zijn in gebruik. Maar je moet niet naar mij luisteren want mn vriend zei dat we meer SDM nodig hebben en misschien nog wat andere geuren en nu heb ik voor iets van 200 pond op mn lijstje staanquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:36 schreef Mirjam het volgende:
Must... Control... Kan.. Niet..
Dipkip, ik wil dingen aan mn bestelling toevoegen
Sowieso die heavanilli en die grote massagebar, amazonian? Die is volgens mij wel lekker denk ik?
En ik twijfel of ik een lemony flutter erbij moet doen, denk ik nog ff over na
Ja, jouw lousy bestellinkje doe ik denk maar in een envelop hoor, tis zo weinig!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:Ah dat vind ik lief van je Dipkip, voel ik me weer stukken minder hebberig met mn lousy bestellinkje
SDM = Sonic Death Monkey = douchegel met chocoladekoffiesinaasappelgeur =quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:04 schreef Mirjam het volgende:
Wat is sdm?
En oh my, 200 pond
Ik heb hier nog heel veel spul liggen, kan het ook nooit opgebruiken voor de einddatum, maar koop wel steeds bij, herkenbaar?
Die amazion is toch ook wel lekker om als bodylition te ge ruiken?
En kip, bestel je dan wel als de pond op zn laagst staat?![]()
Sure, je hebt nog 10 dagen dus kijk maar rustig. Erg is het he? Ik kom ook steeds in verleiding omdat mensen dingen aanpassen en dan ga ik op de site kijken wat het kost en wat het weegt en dan denk ik oeoeoe hebbehebbehebbequote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:25 schreef Mirjam het volgende:
ik ben m'n bestelling helemaal aan het aanpassen![]()
kip, ik zorg ervoor dat ik binnenkort een definitieve lijst heb, en dan mag ik er niks meer aan veranderen
sooo tempting![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga op 11 maart een paar daagjes naar Londen!![]()
Voor 2 cent met Ryan Air (+ 10 euro CC kosten). Alleen handbagage dus ik kan niet teveel Lush mee terug slepen. Al kan ik het natuurlijk altijd naar huis laten opsturen.
Deze keer vanaf Weeze naar Gatwick. Normaal via Eindhoven naar Stansted, da's 25 minuten rijden en dan 5 minuutjes bussen vanaf het huis van mijn broer dus laat ik altijd daar de auto staan. Nu is het een uurtje met de auto +parkeerkosten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:03 schreef rac het volgende:
Vanaf welk vliegveld vlieg je?
Ook geen belastingen? Pfew da's wel heel goedkoop
Ik heb Big ook al horen vergelijken met... kwakje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef Burdie het volgende:
Eergisteren mijn haar gewassen met een proefje Big. Wat een ellendig spul zeg! Het voelt als... kaviaar met braaksel erin, het ruikt bedorven, en mijn haar voelde achteraf als het schaamhaar van een vlasmonster..
Geef mij maar Herbal Essences (of trichomania).
welke musical?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze keer vanaf Weeze naar Gatwick. Normaal via Eindhoven naar Stansted, da's 25 minuten rijden en dan 5 minuutjes bussen vanaf het huis van mijn broer dus laat ik altijd daar de auto staan. Nu is het een uurtje met de auto +parkeerkosten.
Eens kijken hoe deze optie bevalt. Gatwick is in ieder geval wat dichter bij het centrum dan Stansted.
Hotel heb ik net ook geboekt, niet te duur, vlakbij Hyde Park en dichtbij de metro. Wel zo prettig als ik 's avonds na eenmusical
alleen thuiskom.
Weet ik nog niet, ik kijk ter plekke op Leicester Square of bij de theaters zelf. En vooraf ga ik online natuurlijk al naar programma's kijken.quote:
Ja, ik heb geen relatie en mijn vriendinnen hadden óf geen geld, óf geen vrij. En als ik het dan niet voor mezelf plan komt het er nooit van.quote:
Zal je misschien stom vinden klinken, maar tof zeg, dat je dat doet!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen relatie en mijn vriendinnen hadden óf geen geld, óf geen vrij. En als ik het dan niet voor mezelf plan komt het er nooit van.
Maar ik vind dat niet zo erg, de avonden worden gevuld met musicals en de dagen met andere activiteiten. En zo kan ik lekker mijn eigen plan trekken. Heb ik vorig jaar ook gedaan (wel bij een kennis gelogeerd) en beviel prima.
Maar als er iemand mee wil, meld je maar! (moet ik wel de kamer omboeken, ik heb nu een tweepersoons bed)
Is dat misschien The Generator? Dat lijkt me echt een feest-hostel. Heb ik niet meer echt behoefte aan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh Les MisDaar ben ik ook minstens 10 keer heen geweest
In Londen natuurlijk!
Ben benieuwd welk hotel je hebt. Ken je dat grote hotel op Trafalgar Square dat ook heel cheap is omdat je daar geen eigen badkamer hebt?
Das ook heel handig
De eerste keer was voor mij ook even slikken. Wat als ik verdwaal? Wat als ik beroofd word? Voel ik me niet ontzettend eenzaam? etc.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zal je misschien stom vinden klinken, maar tof zeg, dat je dat doet!
Ik weet niet of ik zoiets alleen zou doen, echt leuk dat je dat doet
Tuuurlijk!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef rac het volgende:
DipKip had je mijn bestelling er al bij gedaan?
Ik hoop van wel, groetjes Rac
Kom maar!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:11 schreef Burdie het volgende:
Les Mis! Ik ga mee!
En Big lijkt idd op een kwakje, ik wilde het alleen niet zeggen.
Het is belangrijk om je voorraad goed op peil te hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:38 schreef HoneyTrap het volgende:
een van de (uhum) 7 christmas mornings die ik ingeslagen heb voordat ze misschien uitverkocht zouden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |