Iemand hier nog tips voor must-sees en musicals?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De eerste keer was voor mij ook even slikken. Wat als ik verdwaal? Wat als ik beroofd word? Voel ik me niet ontzettend eenzaam? etc.
Maar ik heb het opgebouwd.
Eerst een dag alleen in Barcelona toen de twee andere vriendinnen te brak waren voor sight seeing.
Toen alleen naar Londen voor een meet (ik had die mensen nog nooit gezienmaar het was supergezellig). Met één online vriend ben ik een paar dagen door de stad gebanjerd (motto was vrijheid blijheid maar we konden het prima met elkaar vinden) en de rest heb ik een dag gezien. Alleen, maar toch met anderen dus.
Daarna in mijn eentje naar de VS, twee andere online vriendinnen meeten en daar logeren met vervolgens een week roadtrip met een NL vriendin die daar was.
Vorig jaar in mijn eentje naar Londen (logeren bij kennis) en nu dus weer (maar met hotel). Maar nu ben ik het gewend.
Een vakantie van 2 weken in mijn eentje zou ik niet zo snel doen, dan toch liever een groepsreis of iets dergelijks, heb je wat meer aanspraak en hoef je niet elke avond nieuwe 'vrienden' te maken.
Tja, als je alleen bent dan kun je thuis blijven maar da's ook zo zonde.
En nu ga ik met deze slowchat naar F&F SC, wie volgt? Want we dwalen wel erg af.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:28 schreef oh-oh het volgende:je kan ook 14-3 naar de Golden Earring in Londen
Hoi Ingquote:Op maandag 16 februari 2009 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli Q![]()
Alles goed hoor Nok.
Uberhaupt niet zoveel achter internet de laatste tijd.
Maar lief dat je me mist
gaat wel hoor! en met jou?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heyy Lacudrettetje![]()
![]()
Hoe is het met je?
Mjah, ben nog altijd duf... 'zwaar' weekje gehad vorige week en weinig slaap... gister morgen reed ik spontaan verkeerd richting mijn werk en ook vandaag ben ik nog niet echt vooruit te brandenquote:
pas je dan wel een beetje op? klinkt niet helemaal verkeersveilig enzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, ben nog altijd duf... 'zwaar' weekje gehad vorige week en weinig slaap... gister morgen reed ik spontaan verkeerd richting mijn werk en ook vandaag ben ik nog niet echt vooruit te branden![]()
Ga liever weer naar bed
Tja... zo klinkt het idd, maar zo voelde het niet. Ik reed gewoon richting snelweg en ineens besefte ik me dat ik een paar honderd meter d'r voor toch echt af had gemoetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pas je dan wel een beetje op? klinkt niet helemaal verkeersveilig enzo
oepsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja... zo klinkt het idd, maar zo voelde het niet. Ik reed gewoon richting snelweg en ineens besefte ik me dat ik een paar honderd meter d'r voor toch echt af had gemoeten
Ha, daar ben je. Hoop dat je dan vooral en alleen leuke activiteiten hebt in de plaats van het achter de computer hangen.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli Q![]()
Alles goed hoor Nok.
Uberhaupt niet zoveel achter internet de laatste tijd.
Maar lief dat je me mist
Ik ben in januari net jarig geweestquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:08 schreef nokwanda het volgende:
@Maes ook dus. Ik dacht even dat Q jarig was, maar ik las niet goed
vond ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef nokwanda het volgende:
Nice
Zoonlief is een van de redenen om deze stap te nemen. Die wil daar verder leren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef Maes het volgende:
Wat leuk voor je Nok en voor vriendje, vertel es waar ongeveer?? Gaat je zoon ook mee op avontuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |