Me. Me.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou toch langzaam aan, bekend mogen worden wat er gaat komen om te verjongen.
Heb alleen nog iemand nodig die het aan elkaar lult.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben al heel erg benieuwd naar dat programma.
Heb al radio gedaan en opleiding gehad enzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou zeggen probeer het een keer een middagje op fievel radio
Probeer is een ingang te vinden bij Maricha, brutaal mens heeft de halve wereld, gezien 3fm wel boost kan gebruiken , heb je onze steun denk ik wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb al radio gedaan en opleiding gehad enzo.
Maar ik wil producer, niet presenteren.
Ik ga dat programma ook niet voor je vollullen. Redactie lijkt mij wel wat.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb al radio gedaan en opleiding gehad enzo.
Maar ik wil producer, niet presenteren.
Die's toch NPS. Vara blijft dat slot houden neem ik aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Probeer is een ingang te vinden bij Maricha, brutaal mens heeft de halve wereld, gezien 3fm wel boost kan gebruiken , heb je onze steun denk ik wel.
jammer dat het de slechtste uitzending van Veenstra was sinds tijden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:10 schreef -Hans- het volgende:
Rock 'n Roll !
[ afbeelding ]
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=74610
Wil toch niet zeggen dat er geen connecties zijn, door die horizontale programmering.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Die's toch NPS. Vara blijft dat slot houden neem ik aan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat is het een ont-zet-tend slechte radiovrijdag![]()
![]()
.
het is inderdaad niet heel veel soeps deze week in vergelijking met vorige week.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat is het een ont-zet-tend slechte radiovrijdag![]()
![]()
.
We komen er wel (y)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil toch niet zeggen dat er geen connecties zijn, door die horizontale programmering.
Ken niet heel veel mensen uit de vara stal die dat gat willen opvullen.
Het is toch maar de vraag of het EkStra weekend voor de niet aanwezigen echt leuk gaat worden. Meestal ben ik niet zo'n liefhebber van uitzendingen op locatie. Cams zijn niet aanwezig en je zult wel een hoop geschreeuw gaan horen. MoveYourAss gaat gelukkig een knaller worden en de Freaknacht is even afwachten..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:50 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga vanavond voor de 3e keer op rij EW en de freaknacht missen.
Je hebt dus zijn IP-adres? /flauw.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:52 schreef on_air het volgende:
En die van de velde, die kan ik altijd wel pingen ja.
Toppie dames, veel plezier, bijna thuis wedstrijd voor jou.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:57 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Janne en ik gaan BBQ doen
Nou dat dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:00 schreef on_air het volgende:
There's no place like 127.0.0.1
Sloeg dan ook meer op Roel dan op Kylie...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Flauwe opmerking bij Gylie Meneuk
Ik wil ze graag zelf houden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, die zoek ik. Heb je die voor me?
Misschien via Stenders wat proberen, ik zou niet raar opkijken als Bertje van Lent op 3fm komt want die loopt wel heel vaak rondt daar de laatste tijdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil toch niet zeggen dat er geen connecties zijn, door die horizontale programmering.
Ken niet heel veel mensen uit de vara stal die dat gat willen opvullen.
Oud nieuws, Eliza als uur geleden verteldquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Woehaaaa, 3 keer raden waar Eliza en ik vanavond zijn!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu weten we het welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef Jannekje7 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eveneens veel plezier, weer rond utrecht is aardig aan het opklaren, kan amsterdam weer zien in de vertequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef Jannekje7 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In bedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef Jannekje7 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me geen goed plan, laat die twee maar lekker op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:35 schreef T3hTommay het volgende:
Misschien kunnen Ekdom en Veenstra zijn plek overnemen, maar dan zónder de vervelende bankgasten en (af en toe) vreselijke bellers.
Eliza kan zo haar huis rollen, Janneke moet eindhoven nog eerst zien te bereiken na 22:00quote:
Ajb niet zeg. Henk met zijn politieke gelul. Nee, dank je. Wat zou Rene Kint tegenwoordig doen? Vroeger viel hij wel eens in voor Henk Westbroek en dat deed hij eigenlijk best wel goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan, laat die twee maar lekker op de vrijdagavond.
Ik wil Henk Westbroek terug!
aha, mooi!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
eveneens veel plezier, weer rond utrecht is aardig aan het opklaren, kan amsterdam weer zien in de verte
Denk dat henk alleen zelf niet wil gezien ze opmerking over verdwijnen van dolfs programma.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ajb niet zeg. Henk met zijn politieke gelul. Nee, dank je. Wat zou Rene Kint tegenwoordig doen? Vroeger viel hij wel eens in voor Henk Westbroek en dat deed hij eigenlijk best wel goed.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eliza kan zo haar huis rollen, Janneke moet eindhoven nog eerst zien te bereiken na 22:00, trein mediapark stopt niet zo vaak meer dan
Oh die opmerking heb ik dan even gemist.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat henk alleen zelf niet wil gezien ze opmerking over verdwijnen van dolfs programma.
Carl Douglas hadden wij het eergisteren nog over, want die werd gedraaid bij Radio TdFquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:49 schreef Sersjee het volgende:
Carl Douglas en Propaganda niet kennen... KEN JE KLASSIEKERS! Sodeju...
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh die opmerking heb ik dan even gemist.![]()
quote:En Henk Westbroek, die ook ooit een middagshow op 3FM had zegt: "De beleidsmakers bij de media zijn stelselmatig idioot, ze zoeken het maar lekker uit."
http://theblogtapes.nl.an(...)wlands+bij+je+thuis/quote:De grappen van de Stand-up comedian waren grof en zelf vond hij z'n optreden zo tegenvallen dat we de opnames op cd mochten houden ;-) Ik vond het ook tegenvallen dus ik heb de cd alsnog aan de manager gegeven. Onder het motto... misschien kan die er nog wat van leren als hij het terug hoort....
Lucht het nou op om dat elke dag te zeggen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar zijn de vervelende totaal niet grappige kleutertjes weer![]()
![]()
.
De ene dag is het gevoel wat sterker dan de andere.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lucht het nou op om dat elke dag te zeggen?
Wa je zegt, die steun hebben ze toch niet nodig, hij wordt toch vaak zat gedraaid.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:31 schreef -Hans- het volgende:
Waardeloos mensen van 3FM dat jullie Viva La Vida nu nog eens Megahit maken. Een ander radiostation had de plaat 2 weken al Alarmschijf gemaakt maar 3FM wacht keurig tot de plaat bijna officieel in de winkels ligt.
Waardeloos ook dat een Nederlands kwaliteitsproduct zoals Hit Me TV gewoon wordt genegeerd en dat geldt o.a. ook voor Moke.
Waarom in vredesnaam Viva La Vida Megahit maken? Die plaat heeft de steun niet meer nodig.
De MH zou best interessant kunnen zijn als de platenmaatschappij geen veto zou hebben (of überhaupt geen stem).quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Beetje jammer toch. Wel een mooi nummer (coldplay), alleen na volgende week niet meer. Ze mogen die megahit afschaffen en iets nieuws verzinnen.
De Tip Top of zo iets en dan 1x per 2 uur een plaat uit de tip top 5 draaien. En elke week een nieuwe Tip Top. Maar dan wel echt nieuwe platen, die niet meer dan 30 minuten airplay hebben gehad in de afgelopen 2 weken.
Ik bedenk zomaar iets.
Of elk uur een plaat uit de Freak11: de leukste lijst van Nederland!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Beetje jammer toch. Wel een mooi nummer (coldplay), alleen na volgende week niet meer. Ze mogen die megahit afschaffen en iets nieuws verzinnen.
De Tip Top of zo iets en dan 1x per 2 uur een plaat uit de tip top 5 draaien. En elke week een nieuwe Tip Top. Maar dan wel echt nieuwe platen, die niet meer dan 30 minuten airplay hebben gehad in de afgelopen 2 weken.
Ik bedenk zomaar iets.
niks mis met het nummer, gaat meer over het kiezen van een MH. Had dat dan direct gedaan, en niet nu pasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:34 schreef muisje-eliza het volgende:
nouwnouwnouw..... viva la vida is heel mooi juist *vind ik*
Mocht er zo'n afspraak zijn dan vind ik dat best wel waardeloos. Met dergelijke afspraken loop je 9 van de 10 keren achter de feiten aan. Echt goede platen zijn vaak al ver voor de officiele release hot en met dergelijke afspraken schiet je jezelf als radiostation toch wel in de voeten. Begrijp ook steeds beter waarom de slogan "altijd de eerste" is gedropt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:33 schreef Againzender het volgende:
Wa je zegt, die steun hebben ze toch niet nodig, hij wordt toch vaak zat gedraaid.
Maar het zal wel een soort afspraak zijn dat ze een plaat niet te ver voor de officieele release MH maken.
Ach, is dat ding ook nog megahit?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:29 schreef Againzender het volgende:
Ja, Coldplay dus. Nou ja, maakt qua airplay niets uit dat dat nu MH is
Wist niet dat Corbijn de video doet, leukquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind sowieso dat de release van Viva la Vida wat raar verlopen is. Volgens Roosmarijn zou de plaat pas officieel eind augustus op single uit worden gebracht. Ik denk alleen dat door de release van het album iedereen het nummer al massaal is gaan downloaden via itunes of whatever en dat veel radiostations em al zijn gaan draaien (Roosmarijn en Domien draaiden em al voordat bekend was dat ie ooit single zou worden) en dat de platenmaatschappij daarom besloten had om em vervroegd uit te brengen. Verklaart ook het gebrek aan een videoclip (waar ik zeer benieuwd naar ben --> Anton Corbijn).
hij heeft het toch ook eens bij (o.a.) Nirvana gedaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Corbijn de video van Coldplay, dat klinkt interessant.
Lieve man heb je tochquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lukt wel hoor, mn man zorgt dat ze netjes vanaf Hilversum centraal kan vertrekken
Ik wist het ook niet zeker wie allemaal.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij heeft het toch ook eens bij (o.a.) Nirvana gedaan?
quote:Voor onder meer U2, Metallica, The Killers, Joy Division, Depeche Mode, Coldplay en Johnny Cash heeft hij ook diverse videoclips geregisseerd. Voor de door hem geregisseerde videoclip Heart Shaped Box (Nirvana, 1994) ontving hij een MTV Award.
Ik weet zo dat ie een clip van One (U2) heeft gedaan en die clip van The Killers zal wel Shadowplay zijn. Dat nummer (een cover van Joy Division) staat op de soundtrack van Control.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet zeker wie allemaal.
Als de wiki klopt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anton_Corbijn
[..]
Joy Divisionquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet zeker wie allemaal.
Als de wiki klopt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anton_Corbijn
[..]
Hij heeft die docu film (control) gemaakt. Volgens mij niet een video clip voor Joy Division..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Joy Divisiondie waren toch allang gestopt toen Corbijn video ging doen?
Kijk maar uit P paulusma is alweer enige tijd vrijgezelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:59 schreef muisje-eliza het volgende:ik ga Janneke halen en we zullen zwaaien als jullie kijken/luisteren
*oet morn*
Op de site van hem staat bij "works" ook een hele lijst met cd en vinyl hoezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:05 schreef Marc63 het volgende:
Complete lijst met videoclips van Corbijn staat op zn Engelse Wiki-pagina: http://en.wikipedia.org/wiki/Anton_Corbijn
Het is een raskunstenaar, groot goed wat we dienen te behoudenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Op de site van hem staat bij "works" ook een hele lijst met cd en vinyl hoezen.http://www.corbijn.co.uk/
Ik vind het wel mooi wat die maakt.
En je moet nog tot 1 uur? (of langer als je naar de Freaknacht gaat luisteren)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even doordrinken want ben al met mijn 2e bezig.
Het zit nog in mijn bloed van gister. Maar voor mij duurt het nog tot minstens 20.30 voor ik de auto geparkeerd heb en een biertje kan gaan nuttigen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even doordrinken want ben al met mijn 2e bezig.
Leek korter geleden...quote:vrijdag 18-07-2008 17:24 One Night Only Just For Tonight
vrijdag 18-07-2008 13:36 One Night Only Just For Tonight
Ja dat kan straks nog leuk gaan worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:22 schreef Marc63 het volgende:
En je moet nog tot 1 uur? (of langer als je naar de Freaknacht gaat luisteren)
haha dat had ik dus ook. "alweer Just For Tonight" maar er zit toch wel de nodige tijd tussen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Alweer..... Just for tonight...
[..]
Leek korter geleden...![]()
Dat zeiden C&S alquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Hej geen Corne maar Edwin zo te horen live vanuit de stu stu studio.
oh okay maar schakel nog maar net in.quote:
Ik kan me herinneren dat ze een keer niet zo vriendelijk reageerde toen we het hier weer eens over een Ekstra Weekend-BBQ hadden een jaar geleden. Wij hadden het toen over een FOK!-meets-EW-BBQ en zij vond dat ook andere luisteraars mochten komen. Maar nu loopt zij daar wel en zitten (op 2 na) alle FOK!-ers thuis...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:28 schreef -Hans- het volgende:
Ah, en de vriendin van Domien is er ook.
Oh, zijn er 'maar' 2 fokkers uitgenodigd dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze een keer niet zo vriendelijk reageerde toen we het hier weer eens over een Ekstra Weekend-BBQ hadden een jaar geleden. Wij hadden het toen over een FOK!-meets-EW-BBQ en zij vond dat ook andere luisteraars mochten komen. Maar nu loopt zij daar wel en zitten (op 2 na) alle FOK!-ers thuis...
Muisje-eliza en Jannekje mochten blijkbaar op het laatste moment invallen. Ze zouden nog naar ons zwaaienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, zijn er 'maar' 2 fokkers uitgenodigd dan?
Beetje raar inderdaad, maar goed laat ik me verder maar een beetje op de vlakte houden want anders ga ik misschien mensen beledigen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze een keer niet zo vriendelijk reageerde toen we het hier weer eens over een Ekstra Weekend-BBQ hadden een jaar geleden. Wij hadden het toen over een FOK!-meets-EW-BBQ en zij vond dat ook andere luisteraars mochten komen. Maar nu loopt zij daar wel en zitten (op 2 na) alle FOK!-ers thuis...
Hypocriete wereldquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die was echtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:41 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA Dreams van the 2 brothers on the 4th Floor.
GEWELDIG
Dat ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat er teveel eters zouden zijn bedoel je
Dat zou wel afgezaagd zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ook.
Zouden ze de grap "Goh ik heb me vandaag toch last van mee-eters." gebruiken?
Om nou die 2 die hier net een week zitten al fokkers te noemen gaat me een beetje ver .quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, zijn er 'maar' 2 fokkers uitgenodigd dan?
Ik gok minimaal drie keer in het eerste uur. En later nog een stuk of vijf.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ook.
Zouden ze de grap "Goh ik heb me vandaag toch last van mee-eters." gebruiken?
Maar ey, gelukkig is dat niet zoals Fok!kers in elkaar zitten. Zeker bushokje newbies niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Om nou die 2 die hier net een week zitten al fokkers te noemen gaat me een beetje ver .
Mét kinderenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:51 schreef Cee het volgende:
Ik had eerlijk gezegd ook geen zin om oneerbiedige mailbombs naar getrouwde mannen te sturen.
SBS muppet. Weer-BBQ-item van Piet Paulusma.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:56 schreef jmac het volgende:
Zo, zelfs een professioneel camerateam opeens. Of is er opeens media aanwezig(die luilakken komen het mediapark niet eens meer af tegenwoordig
)
Oh ja Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:58 schreef on_air het volgende:
[..]
SBS muppet. Weer-BBQ-item van Piet Paulusma.
Dat wilde ik niet zeggen wat heb ze geheel niet gezienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Om nou die 2 die hier net een week zitten al fokkers te noemen gaat me een beetje ver .
Is ze vannacht nog in de studio?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:59 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh ja Natuurlijk![]()
PS: Fok-user & nachtvlindertje Ancilla is maandag jarig.
jou noemen we na een half jaar toch ook een fokkerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
8 maandenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jou noemen we na een half jaar toch ook een fokker
Eensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:14 schreef TheZapster het volgende:
Maar ik blijf het alsnog raar vinden dat er gewoon 0 van de vaste groep hier, waaronder ik mijzelf niet beschouw , uitgenodigd is voor de BBQ.
Neeeeeequote:
Dat ik niet ben uitgenodigd vind ik niet zo heel erg, maar er zijn idd opvallend weinig mensen uit dit topic bij de bbq. Vooral omdat we het een jaar geleden al over een bbq hadden en Domien zei dat het niet mogelijk was om een FOK!-bbq op te zetten...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
8 maanden![]()
Maar ik blijf het alsnog raar vinden dat er gewoon 0 van de vaste groep hier, waaronder ik mijzelf niet beschouw , uitgenodigd is voor de BBQ.
jaagt topspin uit dit topicquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:17 schreef Topspin het volgende:
Fresh FM staat op. Even geen zin in geouwehoer van een DJ. Q-music had net ook domme humor over een of andere Fries die niet verstaanbaar was die aan het praten was over een barbecue.
Even alleen maar muziek
Weinig...0 van de vaste groep.Lijkt mij een kleine moeite om een stuk of 4 fokkers tussen de groep die ze uitgenodigd hebben te stoppen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat ik niet ben uitgenodigd vind ik niet zo heel erg, maar er zijn idd opvallend weinig mensen uit dit topic bij de bbq. Vooral omdat we het een jaar geleden al over een bbq hadden en Domien zei dat het niet mogelijk was om een FOK!-bbq op te zetten...
Deze bbq wordt naar mijn idee compleet gesponsert , niet door 3fm zelf.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat ik niet ben uitgenodigd vind ik niet zo heel erg, maar er zijn idd opvallend weinig mensen uit dit topic bij de bbq. Vooral omdat we het een jaar geleden al over een bbq hadden en Domien zei dat het niet mogelijk was om een FOK!-bbq op te zetten...
Echt wel ! die plaat heb ik vroeger behoorlijk grijs gedraaid.quote:
Energy 52 is echt een super maar die van Trans X isquote:18:56| sl2 - On A Ragga Tip
18:50| Trans X - Living On Video
18:46| Energy 52 - Cafe Del Mar
Even geen zin in gepraat nuquote:
Roel?, borisz, Marc? hebben zich geloof ik via Hyves aangemeld maar die zijn er niet bij. Weet niet hoe de selectieprocedure is geweest, maar als de vriendjes en vriendinnetjes van de dj's er ook rondlopen dan geeft dat wel een beetje te denken. BBQ met de EkStra weekend luisteraars. Maar ja, daar kun je alle kanten mee uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:22 schreef Timo20 het volgende:
Iedereen die wilde kon zich toch aanmelden voor de BBQ? dacht ik tenminste me te herinneren van vorige week??
sms van mijn oom die in de beveiliging zit op mediapark, lopen de partners van de technici en nog meer niet luisteraars rond, als het 15 luisters zijn is het al veel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel?, borisz, Marc? hebben zich geloof ik via Hyves aangemeld maar die zijn er niet bij. Weet niet hoe de selectieprocedure is geweest, maar als de vriendjes en vriendinnetjes van de dj's er ook rondlopen dan geeft dat wel een beetje te denken. BBQ met de EkStra weekend luisteraars. Maar ja, daar kun je alle kanten mee uit.
Geen idee hoeveel gasten er zijn en hoe groot de kans was dat er een FOK!-er bij zou zijn, maar een beetje voortrekkerij mag soms best wel. Volgens mij waren bij de MM-Nieuwjaarsreceptie ook alle FOK!-ers die zich aangemeld hadden (waren er iig heel wat meer dan nu).quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel?, borisz, Marc? hebben zich geloof ik via Hyves aangemeld maar die zijn er niet bij. Weet niet hoe de selectieprocedure is geweest, maar als de vriendjes en vriendinnetjes van de dj's er ook rondlopen dan geeft dat wel een beetje te denken. BBQ met de EkStra weekend luisteraars. Maar ja, daar kun je alle kanten mee uit.
Borisz,marc,serge,broekie en ik zal er nog wel wat vergeten zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk zo'n bbqquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sms van mijn oom die in de beveiliging zit op mediapark, lopen de partners van de technici en nog meer niet luisteraars rond, als het 15 luisters zijn is het al veel.
heb ook krabbel poging gedaanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Borisz,marc,serge,broekie en ik zal er nog wel wat vergeten zijn
Waar is Broekie eigenlijk? Die heeft volgens mij zulke goeie connecties dat ie zich eigenlijk niet eens aan had hoeven melden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
wMz.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
maar genoeg over wie wel en wie niet, laten we gewoon een leuke uitzending ingaan
please.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus meer gewoon een smoes om een bbq te houden met de familie dan voor de luisteraarsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sms van mijn oom die in de beveiliging zit op mediapark, lopen de partners van de technici en nog meer niet luisteraars rond, als het 15 luisters zijn is het al veel.
Zit die in het NPO gebouw? Of aan 't begin in dat kansloze info-huisje?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die met het grijze shirt ?quote:
ze is helemaal in het zwart met zwart pony als haardrachtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die met het grijze shirt ?
Verdacht veel vrouwen trouwens weer, viespeuken zijn het ook getrouwde mannen![]()
En dat allemaal van ons jullie belastinggeldquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus meer gewoon een smoes om een bbq te houden met de familie dan voor de luisteraars
Klus je zwart bij ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat allemaal van ons jullie belastinggeld![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Komt wel goed, jij moet tot je 70e werken zodat ik met vroeg pension kanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik werk zo weinig dat ik geen belasting betaal
Ik krijg alleen maar (stufi)
Ik weet hetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Komt wel goed, jij moet tot je 70e werken zodat ik met vroeg pension kan
Maar toen werden radio en tv verzorgd door dezelfde omroep. Nu hoor je SBS6 eerder op 3FM dan op SBS6 zelf.quote:
Ikke b.. eh, weekendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel bier gehad. Geen seks.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope thnx, ik sla ff over. ik ga ff wat eten regelen.
Ja joh is Roel daarom zo stil ? Van mij mag hij best de LAPO hebben hoor. No problem.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit nu zo'n hoog tempo in en roel was zo bedroeft vanmiddag dat hij niet de laatste post had
Biertje?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik cola zit heul veul suiker hè en is derhalve redelijk ongezond!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Bork! Bork! Bork!
die snappen de ekdom humor niet die luisteren naar camping radioquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:00 schreef Acidity het volgende:
Ben benieuwd of het wat gaat worden. De doelgroep van SBS is volgens mij heel anders van die van 3FM. Ben benieuwd hoe de tokkies het vinden
Oh ja dat hebben jullie waarschijnlijk gemist maar vorige week zat er rond kwart voor vier opeens een naakte man voor de cam. Hij had als naam 'gerrie'. Ik kon 'm niet thuisbrengen maar bleek het GERRIE tokkie te zijn die had ingelogd op de 3fm camquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:00 schreef Acidity het volgende:
Ben benieuwd of het wat gaat worden. De doelgroep van SBS is volgens mij heel anders van die van 3FM. Ben benieuwd hoe de tokkies het vinden
was dat bij nachtegielquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh ja dat hebben jullie waarschijnlijk gemist maar vorige week zat er rond kwart voor vier opeens een naakte man voor de cam. Hij had als naam 'gerrie'. Ik kon 'm niet thuisbrengen maar bleek het GERRIE tokkie te zijn die had ingelogd op de 3fm camKwam daarna in de uitzending. Dus de tokkies zullen het wel leuk vinden
Muhahaha. 3FM is toch voor de begaafdere luisteraar?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die snappen de ekdom humor niet die luisteren naar camping radio
Kliekjes vorming is daar ook niet vreemdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:12 schreef Acidity het volgende:
[..]
Muhahaha. 3FM is toch voor de begaafdere luisteraar?
Ziet er iniedergeval reuze gezellig uit daar op het grasveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |