Dan zijn het echte geluiden i.p.v. de geluiden van de band..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Als dit zo doorgaat, vraag ik me af hoe Veenstra de wisseling van de wacht gaat overleven.
Leukste stop "Woord" van het moment...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:12 schreef Glacier het volgende:
Ben ik weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Nooit meer wat van gehoord"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:13 schreef Toad het volgende:
Goed mensen waar gaan we verder
[3FM #132] Met een hééééééééleboel cocktails!
[3FM #132] Met Femke en Lianne @ de EkStra cocktailparty
Nee, uit Nieuwegein en Leeuwardenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die twee blond gekrulde dames zijn niet uit Den Bosch of Nijmegen.
Ze zijn het topic kwijt...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Zeg, moet ik het topic alleen vullen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
een cocktail in de kroegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Hand op de vangrail en gaaaaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan geen cocktails maken hier. Vanavond in de kroeg dan maar...
We doen altijd shooters met de barmensen, vrienden van me, vandaar...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een cocktail in de kroegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze zien je aankomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geweldig inderdaad. Hahaha !quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:22 schreef Marc63 het volgende:
Wat een BRILJANTE vraag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop