Die kende ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dat je whitesnake niet kentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
idd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dat je whitesnake niet kentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zei niets over 'mooi' zingenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:37 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Misschien maak je indruk bij Deutschland sucht den Superstarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ken `t ook niet hoor...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
idd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik bedoelde ook niet met je zangkwaliteiten maar met je songkeuzequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zei niets over 'mooi' zingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat doen ze ook niet allemaal bij dat programmaquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zei niets over 'mooi' zingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef Rhanna het volgende:
Wat een doos.. dat van Pharell moet je onderhand wel wetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik accepteer de cookies.
iemand op msn die michiel vroeg hoe dat nummer heettte omdat het zo leuk wasquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wie niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heuh?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
Nou heeft weer iemand de Wiki verneuktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iemand heeft Chatgirls OP erin gepostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop