Die kende ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dat je whitesnake niet kent
idd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik zei niets over 'mooi' zingenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:37 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Misschien maak je indruk bij Deutschland sucht den Superstar
Ik ken `t ook niet hoor...quote:
Ik bedoelde ook niet met je zangkwaliteiten maar met je songkeuzequote:
die wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef Rhanna het volgende:
Wat een doos.. dat van Pharell moet je onderhand wel weten
Wie niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
iemand op msn die michiel vroeg hoe dat nummer heettte omdat het zo leuk wasquote:
heuh?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
Nou heeft weer iemand de Wiki verneukt
Iemand heeft Chatgirls OP erin gepost
...en dat moet iemand van hier geweest zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
Nou heeft weer iemand de Wiki verneukt
Iemand heeft Chatgirls OP erin gepost
verneukt als in links die niet kloppen of echt comlete bs die er staat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
...en dat moet iemand van hier geweest zijn
Nee, gewoon jouw OPquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
verneukt als in links die niet kloppen of echt comlete bs die er staat?
Dat kan iedereen toch hebben gedaan.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, gewoon jouw OP
dus reply, control C en V
Wel iemand van hier, anders kun je de OP niet reply'enquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:52 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat kan iedereen toch hebben gedaan.....
Tnx D.Rose.quote:
Ik bedoel iedereen van FOK!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wel iemand van hier, anders kun je de OP niet reply'en
Jawel, maar waarom zou iemand de OP copy/paste in de Wiki?quote:
Kan je ook zelf in de wiki zetten..quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef Rhanna het volgende:
Knal me er gelijk even in
In de op . 22 en 23 Februari
ja weet ik veel..quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom zou iemand de OP copy/paste in de Wiki?
Als ze 'm zouden willen verneuken kan dat veel grondiger
Dan hebben we eerst de geluidsfragmenten nodigquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef Rhanna het volgende:
Knal me er gelijk even in
In de op . 22 en 23 Februari
oant moarn!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
tot morgen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Nee, da's bij Gielquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:59 schreef ondeugend het volgende:
Ah dus dit zijn de momenten dat er in de studio gezogen wordt
Dus dan mag iemand anders het voor je zoeken??quote:
Da's minder werkquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dus dan mag iemand anders het voor je zoeken??![]()
Ik krijg geen rechtstreekse link naar het geluidsfragment, plus dat het vanavond verwijderd wordt omdat het dan een week geleden is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dus dan mag iemand anders het voor je zoeken??![]()
Eenschquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:05 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat een fijne meneer om naar te kijken is die Eric Corton toch..![]()
Antiroos zegt dat Joling ook komt naar Pinkpop, maar volgens mij word ik voor de gek gehouden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Tot morgen aan de mensen die nu vertrekken, maar ik blijf nog even. Eric Corton.
[afbeelding]
Antiroos
quote:
dat zou zonde zijn/.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:06 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik krijg geen rechtstreekse link naar het geluidsfragment, plus dat het vanavond verwijderd wordt omdat het dan een week geleden is.
Tijden even hier neerzetten is voldoende, dan zal ik er zo even naar kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:08 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
dat zou zonde zijn/.
Als je de precieze tijd weet zou je Sirolf een pm kunnen sturen. Die weet hoe dat allemaal in z'n werk gaat..![]()
Joling op Pinkpop?! het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:08 schreef Toad het volgende:
Antiroos zegt dat Joling ook komt naar Pinkpop, maar volgens mij word ik voor de gek gehouden.![]()
http://www.antiroos.com/page/log/43701/Going+Out+The+Countryquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Joling op Pinkpop?! het moet niet gekker worden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:35 schreef D.Rose het volgende:
...maar nu kan ik weer vier-op-een-rij spelen hier
Zoals ik al zei, als het echt waar zou zijn dan neemt niemand PP nog serieusquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef Toad het volgende:
[..].
http://player.omroep.nl/?aflID=4110632
Na 1 uur en 17 minuten wordt de 'verassing van Pinkpop' bekend gemaakt: G. Joling.
Maar volgens mij ben ik door Claudia voor de gek gehouden....![]()
![]()
En dan ook de FP/Nolius:
Grote namen op Pinkpop 2007
Shitquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef Toad het volgende:
[..]
http://www.antiroos.com/page/log/43701/Going+Out+The+Country
Volgens mij heb je wat met die gozerquote:
Jou moet ik nog hebben!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Sirolf het volgende:
Denk ik 'even' een fragmentje voor Rhanna te knippen, blijkt dat dat gesprekje het halve uur omvat.
Hier is het eerste fragment, vanuit het programma Domien: http://www.zshare.net/audio/20070223_fok_domien_rhanna-mp3.html (12:30 minuten). Andere fragment volgt zometeen.
Moet ie maar beter DJ'enquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:13 schreef Toad het volgende:
Hij is daar niet zo blij mee namelijk...![]()
Leest Giel hier meequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Jou moet ik nog hebben!
Waarom zette je Giel toch zo laag in je lijstje favo DJ's en programma's?
Ik begin 'm zat te worden. Bij het ochtendprogramma denk ik soms weleens dat ik naar een podcast van een paar maanden terug zit te luisteren, dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me. Nachtegiel vind ik ook minder worden de laatste tijd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Jou moet ik nog hebben!
Waarom zette je Giel toch zo laag in je lijstje favo DJ's en programma's?
Was dat maar zo.quote:
Dat komt meer omdat ik verder niks te doen heb in de nacht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef Toad het volgende:
[..]
Was dat maar zo.
Maar ik zie Sirolf ook altijd in de chat tijdens de freaknacht. Dus ik had Giel hoger verwacht in z'n lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |