quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:36 schreef MutZ het volgende:
Deze stond al klaar, kan niet andersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I know, maar het was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik spreek graag voor mezelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar slagroom is wel een goed plan...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:38 schreef Seraphina het volgende:
Hahahaha moet wel ja!
Heb ff linkje naar hier in mijn laatste post gezet.
Ik heb eerder deze avond Gerard al een mailtje gestuurd, dat vond ik al een grote stapquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Stuur jij ook een smsjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gerard? Geen Corné?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb eerder deze avond Gerard al een mailtje gestuurd, dat vond ik al een grote stapom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ookquote:
Roel is "onze" topicopener.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:36 schreef MutZ het volgende:
Deze stond al klaar, kan niet andersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je gaat het nog druk krijgenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij Corné een discoclassic natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Onze is de SC-crew zonder D.Rose?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:42 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Roel is "onze" topicopener.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit XML-bestand lijkt geen geassocieerde stijlinformatie te hebben. De documentboom wordt hieronder getoond.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
ah, reeds gevonden
http://sites.nps.nl/jerome/xml/podcast_ekstraweekend.xml
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Onze is de SC-crew zonder D.Rose?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:42 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Roel is "onze" topicopener.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop