I know, maar het was ook maar een grapjequote:
Maar slagroom is wel een goed plan...quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:38 schreef Seraphina het volgende:
Hahahaha moet wel ja!
Heb ff linkje naar hier in mijn laatste post gezet.
Gerard? Geen Corné?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb eerder deze avond Gerard al een mailtje gestuurd, dat vond ik al een grote stap
Je gaat het nog druk krijgenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook
Bij Corné een discoclassic natuurlijk
Dit XML-bestand lijkt geen geassocieerde stijlinformatie te hebben. De documentboom wordt hieronder getoond.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
ah, reeds gevonden
http://sites.nps.nl/jerome/xml/podcast_ekstraweekend.xml
Uiteraardquote:
In IE7 wordt 't prima weergegevenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dit XML-bestand lijkt geen geassocieerde stijlinformatie te hebben. De documentboom wordt hieronder getoond.
IEquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In IE7 wordt 't prima weergegeven.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:48 schreef Toad het volgende:
Bij dit nummer krijg ik hetzelfde gevoel als Wind it up van Gwen Stefani, niemand die het horen en toch wordt het gedraaid.
Maar ja, das maar een mening zoals Dolf zou zeggen.![]()
Ik vind Wind it up echtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:48 schreef Toad het volgende:
Bij dit nummer krijg ik hetzelfde gevoel als Wind it up van Gwen Stefani, niemand die het horen wil en toch wordt het gedraaid.
Maar ja, das maar een mening zoals Dolf zou zeggen.![]()
uhuh, ik vind dit origineel toch net wat meer hebbenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:54 schreef Toad het volgende:
Dit nummer is dan weer wel oke.
Beterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hier. 't Origineel.
Alleen als die door isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Zijn hier nog dartfans die de uitslag van Niels de Ruiter willen weten
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Zijn hier nog dartfans die de uitslag van Niels de Ruiter willen weten
Dank u wel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hier. 't Origineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |