Krijgen we dan nooit eens even rust?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:02 schreef Toad het volgende:
Michiel liet Eric het 3FM topic zien volgens mij!
Verwacht niet dat Eric hier ook gaat posten, al zou dat wel vet zijn!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:02 schreef Toad het volgende:
Michiel liet Eric het 3FM topic zien volgens mij!
Staat er al inquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef ChatGirl het volgende:
Mag deze ook in de OP: http://www.youtube.com/watch?v=LL8Ok_9jD5g
Ah, overheen gekeken, ik las te snel, dacht dat het alleen het Behind the scenes filmpje zou zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat er al inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alternatieverquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:07 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben overgeschakeld naar mijn eigen muziek.. Maar misschien dat ik zo weer inschakel (tvp).
Wat is nu het verschil van de 3VOOR12 programma's met de rest? Ik luister er eigenlijk nooit naar.
en daar is niets mis meequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Alternatieverom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
en daar is niets mis meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zolang het maar niet te hiphoppig wordt.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eensquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
en daar is niets mis meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zolang het maar niet te hiphoppig wordt.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop