Krijgen we dan nooit eens even rust?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:02 schreef Toad het volgende:
Michiel liet Eric het 3FM topic zien volgens mij!
Verwacht niet dat Eric hier ook gaat posten, al zou dat wel vet zijn!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:02 schreef Toad het volgende:
Michiel liet Eric het 3FM topic zien volgens mij!
Staat er al inquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef ChatGirl het volgende:
Mag deze ook in de OP: http://www.youtube.com/watch?v=LL8Ok_9jD5g
Ah, overheen gekeken, ik las te snel, dacht dat het alleen het Behind the scenes filmpje zou zijn.quote:
Alternatieverquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:07 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben overgeschakeld naar mijn eigen muziek.. Maar misschien dat ik zo weer inschakel (tvp).
Wat is nu het verschil van de 3VOOR12 programma's met de rest? Ik luister er eigenlijk nooit naar.
en daar is niets mis meequote:
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
en daar is niets mis meezolang het maar niet te hiphoppig wordt.
eensquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is een gangbaar adres, zou ik gewoon proberen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:13 schreef Seraphina het volgende:
Ik weet alleen niet welk adres, krijg hier thatslive[at]3fm.nl....die maar doen?
Hmmm, ja ik denk het wel. Volgens mij checkt hij toch wel die mail tijdens de uitzending?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:13 schreef Seraphina het volgende:
Ik weet alleen niet welk adres, krijg hier thatslive[at]3fm.nl....die maar doen?
vrijdag tussen 10 en 1 savonds -snachts gaat de radio als ik luister toch echt ergens anders op.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat bedoel ik, niet te hiphoppigquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
vrijdag tussen 10 en 1 savonds -snachts gaat de radio als ik luister toch echt ergens anders op.
Donequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
My thoughts exactly. O, en Roel, check je PM eens.
alleen zijn muziek in zijn show nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:17 schreef Toad het volgende:
Andrew Makkinga (3voor12 hip hop DJ zeg maar), of hoe hij ook precies mag heten, vond ik vroeger bij Het Lagerhuis altijd wel oke.
Is it a badeend? Is it a badeend...?!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:37 schreef JeroenV het volgende:
Is it a monster?
Nope.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:00 schreef One_conundrum het volgende:
wat gaan we fucking hard, nu al een topic gemist
Ik heb wel eens wat gewonnen bij 3fm, nog meer winnaars?
aont maornquote:
geluksvogel!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij was ik Eric Corton aan het zoenenGelukkig Nieuwjaar wensen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |