Zojuist aangepast. Ik slaap nog half doordat ik op 1 januari ietwat te laat naar bed ben gegaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Goede op!![]()
ps: kleine typo in op, zwerver = zwerven.
Goed plan. Eens even zoeken...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:18 schreef JeroenV het volgende:
Dat ene plaatje van Michiel die Fok! groet kan ook wel in de OP, of niet?
Erg herkenbaar het nog niet helemaal wakker zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zojuist aangepast. Ik slaap nog half doordat ik op 1 januari ietwat te laat naar bed ben gegaan.
[..]
Goed plan. Eens even zoeken...
Laten we het gewoon het 'Serious Request-effect' noemen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:23 schreef JeroenV het volgende:
Jeeh zo Koop - Come to me![]()
Echt een nummer wat uit de Serious Request zo populair is geworden, net als The Fratellis.
Voel je roeping.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:23 schreef Seraphina het volgende:
Nou, iemand meedoen met die popquiz, huppa!
Meh, nee dank je. Ik hoef niet zo nodig nu al weer op de radio, zo mediageil ben ik nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laten we het gewoon het 'Serious Request-effect' noemen.Gebeurde afgelopen jaren namelijk ook al, al was het toen meestal maar één nummer en dit jaar één grote (Fratellis) en een wat kleinere (Koop).
[..]
Voel je roeping.
Sinds een klein maandje zit een MetMichielInBadeend me hier aan te gapen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:28 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Meh, nee dank je. Ik hoef niet zo nodig nu al weer op de radio, zo mediageil ben ik niet(stiekem wil ik wel heel graag die badeend
)
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds een klein maandje zit een MetMichielInBadeend me hier aan te gapen.![]()
![]()
Volgens mij staat er MetMichiel achterop z`n reetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:37 schreef JeroenV het volgende:
Wat is nu het verschil met een gewone badeend?
Voorop staat 'MetMichiel' en achter op z'n kont 'Maandag t/m donderdag tussen 19:00 en 22:00 op 3FM!'.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:37 schreef JeroenV het volgende:
Wat is nu het verschil met een gewone badeend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |