je moet niks hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:42 schreef MutZ het volgende:
Ik moest toch openen?
Lijkt mij terecht, anders ga je ook wel uit een heel select groepje selecteren.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Het mag zeker wel, maar via de sms komen ook nog eens honderden requestjes binnen. En dan heb ik het nog niet eens over de telefoon. Het is altijd een afweging maken. Vorige week vrijdag hebben we in Ekstra Weekend een forumsuggestie gedraaid, dus geven we (althans; ik) nu even de voorkeur aan sms'ers... Vandaar.
heb al meegedaanquote:Op maandag 8 januari 2007 14:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Op Fok kun je een vibrerende badeend winnen nu
Zijn hier vooralsnog geen regels voor, maar wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:42 schreef MutZ het volgende:
Ik moest toch openen?
Huuh?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:45 schreef Toad het volgende:
O zit Domien daar. Ik zat al te proberen via de SMS.
uiteraardquote:
Wat is Domien dan opeens een lekker wijf geworden zegquote:Op maandag 8 januari 2007 14:45 schreef Toad het volgende:
O zit Domien daar. Ik zat al te proberen via de SMS.
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Huuh?
Domien zit op de redactie bij Omroep Brabant nu.
In sommige reeksen is het zo dat als je sluit, dat je ook moet openen, omdat mensen anders op elkaar gaan zitten wachten of juist allemaal gaan openenquote:
Prenatal?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uiteraard
Weet je trouwens hoe moeilijk het is om een winkel te vinden die badeenden verkoopt?
In m'n eigen programmaquote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef Toad het volgende:
[..]
Das bijna hetzelfde toch.
Omdat je zei "ik geef de voorkeur aan de SMS-ers".
Expo (ook gevonden na lang zoeken)quote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uiteraard
Weet je trouwens hoe moeilijk het is om een winkel te vinden die badeenden verkoopt?
Verkopen die echt badeenden?quote:
Hij beweegtquote:Op maandag 8 januari 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:
heeee de webcam hangt voortaan anders zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |