Op dat gebied is de vrijdagavond een echte FOK!kers-avondquote:Op maandag 8 januari 2007 13:58 schreef D.Rose het volgende:
Ah, d'r komt een Fokker de studio binnen
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Op dat gebied is de vrijdagavond een echte FOK!kers-avond
dat doen we toch al, in deze reeksquote:Op maandag 8 januari 2007 14:03 schreef borisz het volgende:
we moeten een 3fm fok! meet houden op de vrijdag avond![]()
En die zegt dan: 'Ik ben een FOK!ker' en vervolgens rent iedereen in de studio gillend wegquote:Op maandag 8 januari 2007 14:05 schreef borisz het volgende:
[..]
en af en toe belt er een gek naar de 3fm studio![]()
Zal ik dat vanavond maar gaan doen dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
En die zegt dan: 'Ik ben een FOK!ker' en vervolgens rent iedereen in de studio gillend weg
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:14 schreef Sirolf het volgende:
En daar is 'ie weer. De enige echte Michiel.
Welke Michiel?
[afbeelding]![]()
![]()
[..]
Zal ik dat vanavond maar gaan doen dan?
Zag ik net voorbij komen op de webcam..quote:Op maandag 8 januari 2007 14:14 schreef Sirolf het volgende:
En daar is 'ie weer. De enige echte Michiel.
Welke Michiel?
[afbeelding]
Das balen Domien. Hoe was de efteling?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja. Dat is 'ie.
En ik zou er ook zijn, maar ik zit hier een beetje vast. Jammer![]()
Ja, vertel mij wat. Spinvis komtquote:Op maandag 8 januari 2007 14:18 schreef MichielV het volgende:
Mooi kut D'mien!
Spinvisquote:Op maandag 8 januari 2007 14:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Spinvis komt![]()
Twee dagen? Ik hoorde er vanmorgen ook al éénquote:Op maandag 8 januari 2007 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, dít is muziek. Tweer keer Queen binnen 2 dagen! 3FM ziek?
Bummer...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja. Dat is 'ie.
En ik zou er ook zijn, maar ik zit hier een beetje vast. Jammer![]()
Met de jarige Bowiequote:Op maandag 8 januari 2007 14:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Twee dagen? Ik hoorde er vanmorgen ook al één![]()
.
Deed ie bij het vorige verhaal ook alquote:Op maandag 8 januari 2007 14:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Hij gebaarde wel mooi mee met het verhaaltje wat hij deed![]()
* Glacier is hier ook wel voorquote:Op maandag 8 januari 2007 14:21 schreef MutZ het volgende:
Mss kun je Spinvis - Ik wil alleen maar zwemmen draaien Michiel
Echtquote:Op maandag 8 januari 2007 14:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Spinvis komt![]()
Ik zal kijken wat ik voor je (en mezelf) kan doenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:28 schreef MichielV het volgende:
Spijbel dan! Lieg! Moord en sla dood! Doe IETS!
Of een bommelding plaatsen, heb je weer wat extra tijd! Of is dit nu tegen de wet?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:28 schreef MichielV het volgende:
Spijbel dan! Lieg! Moord en sla dood! Doe IETS!
Gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Of een bommelding plaatsen, heb je weer wat extra tijd! Of is dit nu tegen de wet?
je mag door voor de wasmachinequote:Op maandag 8 januari 2007 14:23 schreef D.Rose het volgende:
B
een badeend?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb al een wasmachine
Ik wil door voor de....ehh....tja, wat heb ik nog niet
Nu we het dan toch over Spinvis hebben... Bagagedrager of Voot ik vergeet zou wel lekker zijn zon uurtje voor de nieuwjaarsborrel!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:32 schreef D.Rose het volgende:
Vraagje aan Domien en/of Michiel
Hoe zit het met request vanaf het forum.
Mogen jullie die niet behandelen, doen jullie dat gewoon liever niet of is
er weinig plaats in de playlist?
Gerard hadden we vanmorgen bijna overstag, wie weet horen we
de requests morgen.
Het mag zeker wel, maar via de sms komen ook nog eens honderden requestjes binnen. En dan heb ik het nog niet eens over de telefoon. Het is altijd een afweging maken. Vorige week vrijdag hebben we in Ekstra Weekend een forumsuggestie gedraaid, dus geven we (althans; ik) nu even de voorkeur aan sms'ers... Vandaar.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:32 schreef D.Rose het volgende:
Vraagje aan Domien en/of Michiel
Hoe zit het met request vanaf het forum.
Mogen jullie die niet behandelen, doen jullie dat gewoon liever niet of is
er weinig plaats in de playlist?
Gerard hadden we vanmorgen bijna overstag, wie weet horen we
de requests morgen.
Helemaal logischquote:Op maandag 8 januari 2007 14:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Het mag zeker wel, maar via de sms komen ook nog eens honderden requestjes binnen. En dan heb ik het nog niet eens over de telefoon. Het is altijd een afweging maken. Vorige week vrijdag hebben wel in Ekstra Weekend een forumsuggestie gedraaid, dus geven we (althans; ik) nu even de voorkeur aan sms'ers... Vandaar.
Ik wil alleen maar zwemmen of smalfilm vind ik ook altijd wel erg lekkerquote:Op maandag 8 januari 2007 14:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nu we het dan toch over Spinvis hebben... Bagagedrager of Voot ik vergeet zou wel lekker zijn zon uurtje voor de nieuwjaarsborrel!![]()
Op Fok kun je een vibrerende badeend winnen nuquote:Op maandag 8 januari 2007 14:38 schreef borisz het volgende:
ik heb nog geen badeend, maar is ff een keertje winnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |