3FM is nu geen Active, maar Interactive Radioquote:Op maandag 8 januari 2007 11:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Blijf het tof vinden dat de jullie op dit forum zitten!Die lucht!
![]()
Je kunt het op z'n minst beleefd vragenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:46 schreef RayMania het volgende:
Ekdom, draai eens Lynyrd Skynyrd - Free Bird.
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kunt het op z'n minst beleefd vragen
We gaan dit topic anders wel eens bedrijf-van-de-dag maken, prakken we gelijk 10 nummers in een lijstquote:Op maandag 8 januari 2007 11:39 schreef Ekdom het volgende:
Jongens, jullie vragen weer ernstig goeie platen aan hier! Ik kan er eigenlijk niet langer omheen...
Bedrijf van de dag: Fok!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
We gaan dit topic anders wel eens bedrijf-van-de-dag maken, prakken we gelijk 10 nummers in een lijst
volgens mij is FOK! al eens bedrijf van de dag geweest trouwens.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Bedrijf van de dag: Fok!
Baas van de dag: Danny. Dan krijgt hij die taart
![]()
![]()
Wij zijn geen werknemers van Fokquote:Op maandag 8 januari 2007 12:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Bedrijf van de dag: Fok!
Baas van de dag: Danny. Dan krijgt hij die taart
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:46 schreef RayMania het volgende:
Ekdom, draai eens Lynyrd Skynyrd - Free Bird.
Die heb ik nog nooit op de radio gehoord.
Die tweequote:
Komt mn keel uit, er zijn zoveel andere onwijs vette singersongwritersquote:Op maandag 8 januari 2007 12:15 schreef borisz het volgende:
Damien Rice die hoor je ieder uur bij Claudia
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:26 schreef -chefke- het volgende:
wwwhhehe heb mijn radio weer verhuist van zender ik hoorde die stem en bleh wegwezen. Dat zij nog steeds niet is opgerot snap ik niet.
ik vind het ook wel leuk hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 12:49 schreef Toad het volgende:
Claudia is ook niet mijn humor, maar ben ik de enige die het stiekem wel een leuk programma vindt....?![]()
Claudia rules!quote:Op maandag 8 januari 2007 12:49 schreef Toad het volgende:
Claudia is ook niet mijn humor, maar ben ik de enige die het stiekem wel een leuk programma vindt....?![]()
Roosjequote:
Klopt, maar dat is al een paar jaar terugquote:Op maandag 8 januari 2007 12:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij is FOK! al eens bedrijf van de dag geweest trouwens.
Gisteren heeft Michiel hem nog gedraaid... Maar ik vind het idd wel tijd voor die plaatquote:
Henk zit nu bij Stendersquote:Op maandag 8 januari 2007 13:23 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Rules is een wat groot woord, maar ik vind haar goed! Alhoewel ik vaak terugDenk aan Henk![]()
Ik was etenquote:
ChatGirlquote:Op maandag 8 januari 2007 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
Leuk liedje wel dit, Long Blondes.
Hoi Mutz![]()
Hoe ben jij hier verzeild geraakt, via Michiel?quote:
quote:
Ik weet niet precies of het Michiel zei, maar hij is er wel mede oorzaak vanquote:Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe ben jij hier verzeild geraakt, via Michiel?![]()
Heb gister niet kunnen luisteren naar AR, maar was het leuk?
moet toch eens wat gaan doen op mn stage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |