Op dat gebied is de vrijdagavond een echte FOK!kers-avondquote:Op maandag 8 januari 2007 13:58 schreef D.Rose het volgende:
Ah, d'r komt een Fokker de studio binnen
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Op dat gebied is de vrijdagavond een echte FOK!kers-avond
dat doen we toch al, in deze reeksquote:Op maandag 8 januari 2007 14:03 schreef borisz het volgende:
we moeten een 3fm fok! meet houden op de vrijdag avond![]()
En die zegt dan: 'Ik ben een FOK!ker' en vervolgens rent iedereen in de studio gillend wegquote:Op maandag 8 januari 2007 14:05 schreef borisz het volgende:
[..]
en af en toe belt er een gek naar de 3fm studio![]()
Zal ik dat vanavond maar gaan doen dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
En die zegt dan: 'Ik ben een FOK!ker' en vervolgens rent iedereen in de studio gillend weg
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:14 schreef Sirolf het volgende:
En daar is 'ie weer. De enige echte Michiel.
Welke Michiel?
[afbeelding]![]()
![]()
[..]
Zal ik dat vanavond maar gaan doen dan?
Zag ik net voorbij komen op de webcam..quote:Op maandag 8 januari 2007 14:14 schreef Sirolf het volgende:
En daar is 'ie weer. De enige echte Michiel.
Welke Michiel?
[afbeelding]
Das balen Domien. Hoe was de efteling?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja. Dat is 'ie.
En ik zou er ook zijn, maar ik zit hier een beetje vast. Jammer![]()
Ja, vertel mij wat. Spinvis komtquote:Op maandag 8 januari 2007 14:18 schreef MichielV het volgende:
Mooi kut D'mien!
Spinvisquote:Op maandag 8 januari 2007 14:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Spinvis komt![]()
Twee dagen? Ik hoorde er vanmorgen ook al éénquote:Op maandag 8 januari 2007 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, dít is muziek. Tweer keer Queen binnen 2 dagen! 3FM ziek?
Bummer...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja. Dat is 'ie.
En ik zou er ook zijn, maar ik zit hier een beetje vast. Jammer![]()
Met de jarige Bowiequote:Op maandag 8 januari 2007 14:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Twee dagen? Ik hoorde er vanmorgen ook al één![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |