je moet niks hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:42 schreef MutZ het volgende:
Ik moest toch openen?
Lijkt mij terecht, anders ga je ook wel uit een heel select groepje selecteren.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Het mag zeker wel, maar via de sms komen ook nog eens honderden requestjes binnen. En dan heb ik het nog niet eens over de telefoon. Het is altijd een afweging maken. Vorige week vrijdag hebben we in Ekstra Weekend een forumsuggestie gedraaid, dus geven we (althans; ik) nu even de voorkeur aan sms'ers... Vandaar.
heb al meegedaanquote:Op maandag 8 januari 2007 14:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Op Fok kun je een vibrerende badeend winnen nu
Zijn hier vooralsnog geen regels voor, maar wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:42 schreef MutZ het volgende:
Ik moest toch openen?
Huuh?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:45 schreef Toad het volgende:
O zit Domien daar. Ik zat al te proberen via de SMS.
uiteraardquote:
Wat is Domien dan opeens een lekker wijf geworden zegquote:Op maandag 8 januari 2007 14:45 schreef Toad het volgende:
O zit Domien daar. Ik zat al te proberen via de SMS.
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Huuh?
Domien zit op de redactie bij Omroep Brabant nu.
In sommige reeksen is het zo dat als je sluit, dat je ook moet openen, omdat mensen anders op elkaar gaan zitten wachten of juist allemaal gaan openenquote:
Prenatal?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uiteraard
Weet je trouwens hoe moeilijk het is om een winkel te vinden die badeenden verkoopt?
In m'n eigen programmaquote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef Toad het volgende:
[..]
Das bijna hetzelfde toch.
Omdat je zei "ik geef de voorkeur aan de SMS-ers".
Expo (ook gevonden na lang zoeken)quote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uiteraard
Weet je trouwens hoe moeilijk het is om een winkel te vinden die badeenden verkoopt?
Verkopen die echt badeenden?quote:
Hij beweegtquote:Op maandag 8 januari 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:
heeee de webcam hangt voortaan anders zie ik
Vorig jaar nog wel in ieder gevalquote:
Dan ga ik daar ook maar eens kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij bij Zeeman
En daart hadden ze heel veel verschillende
*onthoudtquote:Op maandag 8 januari 2007 14:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vorig jaar nog wel in ieder geval
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ben er vanavond toch maar wel bij. Er is bittergarnituur, begreep ik.
Ze hebben meerder cameras en ze tussen schakelenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:
heeee de webcam hangt voortaan anders zie ik
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij beweegt
Gisteren stond ie helemaal vreemd
*ff plaatje zoekt
minder, het is nooit goed geweest IMOquote:Op maandag 8 januari 2007 14:54 schreef MutZ het volgende:
En dit nummer kan ik echt niet goed hebben, steeds minder wordt het: Shakira - Hip's don't lie
Da's nou de 3FM hal. De voorste deur rechts in beeld is de hoofdingang. De studiodeur is aan de andere kant van de camera (kan je op deze foto niet zien).quote:
gisteren toch? Bij Zoeyzo met Gerard!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:52 schreef Toad het volgende:
Is het Teigertje incident in Disney World al aan de orde geweest?
Nee, dat vind ik ook... Maar ik zet niet snel de radio uit voor nummers, maar dit nummer is hard op weg om dat predikaat wel te gaan krijgen...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
minder, het is nooit goed geweest IMO
Ja, gisteren bij Ekdom. Maar volgens mij had die het van de frontpage hier gehaald. Hij had het er namelijk over dat het jochie alleen aangeraakt zou zijn, en dat vertelde het bericht op de Frontpage ook. Terwijl de bron daarvan toch echt over een klap sprak. Wilde er nog iets van zeggen hier, maar mn internet hield er weer eens spontaan mee op...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:52 schreef Toad het volgende:
Is het Teigertje incident in Disney World al aan de orde geweest?
Woei!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ben er vanavond toch maar wel bij. Er is bittergarnituur, begreep ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |