quote:Hoi Coen, Sander en Astrid,
Jullie 3FM collegae Gerard, Michiel, Domien en Maricha zijn er al hemaal verslaafd aan. Fokken tijdens de uitzending met de luisteraars. Met fokken bedoel ik posten op het FOK!Forum. Jullie zijn ook van harte welkom!
Kijk maar 'ns op:
[3FM #17]Ekstra weekend & de Freaknacht!
Groet,
Tobias
(Toad van het FOK!Forum)
je staat in de stalk-modus volgens mijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:16 schreef Toad het volgende:
Coen & Astrid:
Willen jullie ook posten?
Lid worden kan hier!
![]()
Stomme spamfilters bij 3FM.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
je staat in de stalk-modus volgens mij
[3FM #16] Al bijna weer de dag van Ekstra weekend!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:22 schreef Seraphina het volgende:
Gefeli ChatGirl!
Gaan we nog ff gokken op de megahit? Ik gok toch op Kaiser Chiefs.
Het is al bekend gemaakt op de 3fm-site.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:22 schreef Seraphina het volgende:
Gefeli ChatGirl!
Is de nieuwe freakandel speciaalquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:22 schreef Seraphina het volgende:
Gefeli ChatGirl!
Ow.... mooiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:24 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Is de nieuwe freakandel speciaal
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Het is al bekend gemaakt op de 3fm-site.
The Fray
OVER MY HEAD
Is de megahit van deze week....![]()
Dank je Seraphinaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:22 schreef Seraphina het volgende:
Gefeli ChatGirl!
Dat is toch gewoon een beejte Brabants voor helemaal.?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:12 schreef Toad het volgende:
Ah, typfout.
Hemaal. Mooi woord eigenlijk. Waarom heeft het geen betekenis.
Dat vermoeden had ik al, daarom dacht ik even behulpzaam te zijn door het geven van de directe link naar mijn reactie.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:26 schreef Seraphina het volgende:
[..]
En reagerende op die post daarboven -->Ik was nog niet aan teruglezen toegekomen.
Maareh, the Fray vind ik wel okay, maar nou wordt `ie natuurlijk helemaal te pletter gedraaid volgende week...
Als het nummer goed is dan maakt dat niet zoveel uit.quote:maar nou wordt `ie natuurlijk helemaal te pletter gedraaid volgende week...
Van mij mag het net zo gezellig worden als vorige week!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:22 schreef -Hans- het volgende:
Gaat vast wel weer leuk worden het Ekstra weekend!
Was lief hoor! Snapte `m al meteen, dankjewelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, daarom dacht ik even behulpzaam te zijn door het geven van de directe link naar mijn reactie.![]()
Idd! Maar kan niet zo goed inschatten of dit nummer wat mij betreft uithoudingsvermogen heeft, maar denk `t wel.quote:Als het nummer goed is dan maakt dat niet zoveel uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |