Oooh, das jammer! Kan ik eens een keer luisteren (kan bijna nooit).quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Michiel is er vanavond inderdaad niet bij helaas. Wel scherp!!![]()
* Willem_vd_K zoekt eventjesquote:
jij ging ook gelijk kijkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef D.Rose het volgende:
Dolf: "zolang de webcam niet aanstaat.."
was altijd bij AV, maar volgens mij doen zze dat tegenwoordig in de Coen&Sander showquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:18 schreef Willem_vd_K het volgende:
Wanneer wordt tegenwoordig ook alweer de nieuwe MH bekend gemaakt? Ik meen mij te herinneren dat Ekdom dat altijd deed tijdens de AV? Of ben ik nu compleet op m'n achterhoofd gevallen?
Iedere vrijdagmiddag om 16.30 uur in de Coen & Sander Show!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:18 schreef Willem_vd_K het volgende:
Wanneer wordt tegenwoordig ook alweer de nieuwe MH bekend gemaakt? Ik meen mij te herinneren dat Ekdom dat altijd deed tijdens de AV? Maar dat is veranderd toch? Of ben ik nu compleet op m'n achterhoofd gevallen?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
was altijd bij AV, maar volgens mij doen zze dat tegenwoordig in de Coen&Sander show
Ah, thanks!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Iedere vrijdagmiddag om 16.30 uur in de Coen & Sander Show!
lekker nummerquote:
Nee, inderdaad... Ik meen het niet. Wilde toch even checken hoe erg jullie het zouden vinden, of er hele petities werden gestart!quote:
Zoals ik al dacht, anders had het allang op z'n weblog gestaan, inclusief een afbeelding van een faxapparaat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, inderdaad... Ik meen het niet. Wilde toch even checken hoe erg jullie het zouden vinden, of er hele petities werden gestart!Veenstra Veenstra is er gelukkig gewoon bij! Inclusief drumstel, Jeroen van Koningsbrugge en dampende kneiters!
Ik heb een beetje medelijden met hem gekregen, omdat hij zoveel in de studio te vinden is. Dus vond het eigenlijk wel leuk voor hem dat hij een avondje vrij was. Maar goed... leuk dat hij er vanavond toch is...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, inderdaad... Ik meen het niet. Wilde toch even checken hoe erg jullie het zouden vinden, of er hele petities werden gestart!Veenstra Veenstra is er gelukkig gewoon bij! Inclusief drumstel, Jeroen van Koningsbrugge en dampende kneiters!
Boefje!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
goddomme, ik was bijna naar de kroeg gegaan vanavond!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zij doet toch altijd RabRadio?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Producer Kinie!
Denk je serieus dat ik een sociaal leven heb?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nee! Hier blijven! Wordt weer een topshow!!
Ik gokte maar iets.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zij doet toch altijd RabRadio?
He, vraagje, zit jij in de redactie van Ekstra Weekend oid? Omdat je er meer over lijkt te weten dan de gemiddelde, oplettende luisteraarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nee! Hier blijven! Wordt weer een topshow!!
En jij weet dat doordat/omdat ... ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe 3FM Megahit is........................... Geen Magic Numbers, geen Amy Winehouse en ook niet de Kaiser Chiefs! Maar wie is het dan wel? The Fray met Over My Head is de nieuwe 3FM Megahit! wat trouwens ook best wel een aardig liedje is!
is er een foto van Kinie???quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zij doet toch altijd RabRadio?
Staat al op de 3FM site.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:41 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
En jij weet dat doordat/omdat ... ?
Niet dat ik het er niet mee eens ben hoor, The Fray is best aardig!
Wederom brlijantquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:45 schreef -Hans- het volgende:
Helemaal leip die gasten daar! ze lopen de polonaise door de studio.
hopelijk heeft iemand wat caps gemaakt.
Erg komisch om te zien.quote:
Goed weekend!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:47 schreef Willem_vd_K het volgende:
Ik ga richting huis en heb waarschijnlijk (zoals altijd) het hele weekend geen tijd om mij op internet de begeven dus ik wens jullie allemaal een fijn weekend en veel luisterplezier!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik een sociaal leven heb?
hehequote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:16 schreef IedeK. het volgende:
Chelsea Dagger Jumpstyle
http://www.youtube.com/watch?v=3t8GdtYdRk0
Eigenlijk nog best leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:16 schreef IedeK. het volgende:
Chelsea Dagger Jumpstyle
http://www.youtube.com/watch?v=3t8GdtYdRk0
Dan volgende week maar de Chiefs...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe 3FM Megahit is........................... Geen Magic Numbers, geen Amy Winehouse en ook niet de Kaiser Chiefs! Maar wie is het dan wel? The Fray met Over My Head is de nieuwe 3FM Megahit! wat trouwens ook best wel een aardig liedje is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |