Jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Jullie al naar dat mp3tje geluisterd?
dat ga ik nu doen, heb hem destijds niet helemaal (nuchter) gehoord.quote:
ga hem nu luisterquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Kun je tijdens je werk niet luisteren dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:15 schreef IedeK. het volgende:
Jammer dat ik morgen van 6 tot 9 's avonds moet werken.
Kan ik maar een klein stukje meepikken van het Ekstra Weekend.
Albert Heijn vakkenvullen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:17 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
Kun je tijdens je werk niet luisteren dan?
Ah, ik snap 'tquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:19 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Albert Heijn vakkenvullen.![]()
![]()
In de winkel draait dan de eigen muziekdinges, met om de 5 minuten die bonusaanbiedingen.
Owja, dat is bij ons ook zo.. "Dingdong.. prijsmetingen van de consumentenbond bewijzen blabla"quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:19 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Albert Heijn vakkenvullen.![]()
![]()
In de winkel draait dan de eigen muziekdinges, met om de 5 minuten die bonusaanbiedingen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:21 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Owja, dat is bij ons ook zo.. "Dingdong.. prijsmetingen van de consumentenbond bewijzen blabla"
Nou heb een uurtje geluisterd, het is leuk, maar dat komt meer door Gerard Ekdomquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Erg goede plaat, imo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:19 schreef evert het volgende:
magic numbers
Nou ik ben gewoon geen fan van Stendersquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Kan je denk ik ook niet zo zeggen, moet je ook eens het laatste uur luisterenOf eigenlijk helemaal. Ik denk dat je als radiomaker ook wordt beinvloed door de chemie met je medemakers.
Dat kan, maar zou wel jammer zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:32 schreef Wheeling het volgende:
[..]
Nou ik ben gewoon geen fan van Stenders
Heb Annemieke eigenlijk nog nooit gehoord, naja hooguit 5 minuten ofzo. Ik zou dus echt niet weten hoe goed ze is en of het überhaupt wat is. Qua uiterlijk zit het wel snor, al heb je daar op de radio niet zoveel aan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:58 schreef Toad het volgende:
Ik zeg Annemieke voor Corne.
Op de webcam welquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb Annemieke eigenlijk nog nooit gehoord, naja hooguit 5 minuten ofzo. Ik zou dus echt niet weten hoe goed ze is en of het überhaupt wat is. Qua uiterlijk zit het wel snor, al heb je daar op de radio niet zoveel aan.
Luister je nog wel eens naar Air met Cherry Blossom Girl?quote:
Da's Dalet en dat wordt door de meeste landelijke radiostations gebruikt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:14 schreef Wheeling het volgende:
weet iemand (of kan jij het vertellen VEENSTRA VEENSTRA) met welk programma de DJ's werkt om muziek af te spelen, je weet wel op die schermen rechts van de DJ
Windows etc. kosten normaal gesproken ook geldquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's Dalet en dat wordt door de meeste landelijke radiostations gebruikt.
Ik denk niet dat het binnen jouw budget ligt, want het kost minimaal 15.000 euro.![]()
Yup, wie is de mol is gaaf!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef Seraphina het volgende:
Fok de ijsdansoorlog! Ik kijk meuj wie is de mol straks.
Zo lang je maar niet hier het verloop van de uitzending hier gaat vertellen of wie eruit is. Dat vind Maricha niet zo fijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef Seraphina het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet hier het verloop van de uitzending hier gaat vertellen of wie eruit is. Dat vind Maricha niet zo fijn.![]()
psstquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Windows etc. kosten normaal gesproken ook geld![]()
.
Ja graag voor jullie houden!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet hier het verloop van de uitzending hier gaat vertellen of wie eruit is. Dat vind Maricha niet zo fijn.![]()
Ja joh! Tuurlijk! Ga toch de lol niet verneuken voor een mede-mollenvangerquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja graag voor jullie houden!Kijkt leuker morgenochtend
Ik zat al op zo'n reactie te wachten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:29 schreef Zhukov het volgende:
Die kok is d'r één van Tempo-Team, dat hoor je zo![]()
Nog een uurtje en dan begint het..quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef Seraphina het volgende:
Nee hoor, maar zit even te bedenken (en ben met Java en XML boek bezig..) wat ik straks ga aanvragen tijdens het request uurtje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:42 schreef Jumbooh het volgende:
Volgens mij is echt iedereen de mol kijken nu?![]()
Ik hoor zoietsquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:53 schreef IedeK. het volgende:
21.00-22.00 is request-uur?
niet te lang he, anders is het uur voorbijquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:55 schreef Jumbooh het volgende:
ja! Ik ga een request doen.. even denken..
Ik begon er al aan te twijfelen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:45 schreef Jumbooh het volgende:
Haha, is ook beter, dat betekent dat je een leven hebt![]()
Suc6quote:Ik ga nu ook maar wat andere dingen doen![]()
Oceans van Pearl Jam ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:59 schreef Jumbooh het volgende:
Ik heb Oceans van Johan aangevraagdzo mooi..
haha! ik zit weer niet op te letten..quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb al een aanvraag gedaan, zie een paar posts terug
Heb Richard Ashcroft of Air gerequest, maar heb ook gedacht aan The Thrills want Big Sure is wat luchtiger.quote:
Is niet echt stiekem hoor, ik vind het veel te leuk om mee te lezenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:21 schreef biggetje het volgende:
Michiel zit nu ook gewoon stiekem op Fok! Wat leuk zo'n webcam![]()
Hallo Maricha en Michiel![]()
Jaaaah, twas weer gaaf! Alleen gaan er steeds mensen uit die ik liever nog eventjes zie blijvenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zal niet teveel voor jullie verklappen daar in de 3FM-studio. Maar Paul Rabbering zit er nog steeds in.
En hij heeft een angst overwonnen.
Daarnaast verveel je je gewoon rot achter die mengpaneel. Je mag toch geen TV kijken onder werktijd ofwel?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:25 schreef MichielV het volgende:
[..]
Is niet echt stiekem hoor, ik vind het veel te leuk om mee te lezen
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:21 schreef biggetje het volgende:
Michiel zit nu ook gewoon stiekem op Fok! Wat leuk zo'n webcam![]()
Hallo Maricha en Michiel![]()
Ja, ik ben er gisteren pas achter gekomen dat jullie hier met z'n all 3fm zitten te luisteren. Nu zit dus de hele tijd mee te lezen. Lachen dit..quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:31 schreef biggetje het volgende:
dit is echt gewoon veels te verslavend...waarom moet ik er morgen weer om half 6 uit? ach, ik ben vast niet de enige hier en het is de brakheid waard!
erg aardig dat jullie niets zeggen, krijg ook al via andere communicatiemiddelen door dat het heel spannend is geweest! Is het al morgenochtend?? (Dan kan ik pas kijken helaas)quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:26 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Jaaaah, twas weer gaaf! Alleen gaan er steeds mensen uit die ik liever nog eventjes zie blijven
*verder mondje houdt*
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig hij staat bijna 2 meter van de microfoon af.
[afbeelding]
En ik toen Michiel het een paar dagen geleden tijdens zijn show zei...Nog bedankt Michiel!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ja, ik ben er gisteren pas achter gekomen dat jullie hier met z'n all 3fm zitten te luisteren. Nu zit dus de hele tijd mee te lezen. Lachen dit..
Ja, ik dacht dat de serious request week in het glazen huis het toppunt was van interactie, maar dit si nog leuker!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol![]()
Jumbooh, tof he die interactie.
Ja, dit is erg leuk inderdaad! Hopelijk blijft het zo goed doorlopen want dat is natuurlijk altijd even afwachten, maar tot op heden is er geen reden om daar aan te twijfelen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:38 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat de serious request week in het glazen huis het toppunt was van interactie, maar dit si nog leuker!
Ik alleen in dit topicquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:46 schreef biggetje het volgende:
heeft een van jullie nog een plaatje aangevraagd dit uur, of niet?
Ja ik heb Johan via sms aangevraagd en Turin brakes via de mail..quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:46 schreef biggetje het volgende:
Via de mail Richard Ashcroft of als alternatief Air.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:46 schreef biggetje het volgende:
Mensen kijken naar 'Wie is de schaatsdansende mol?'quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef biggetje het volgende:
wat hebben jullie toch een goede muzieksmaak!![]()
het is trouwens niet erg druk vanavond...gisteren waren er veel meer mensen
Maar goed dat ik niet (voor niets) gemaild heb danquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:53 schreef Jumbooh het volgende:
Ja he? Dat dacht ik ook al.
Ik denk niet dat mijn request nog komt..![]()
Morgen is er weer Ekstra weekend dus dan zal het weer storm gaan lopen, heb er al zin in!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef biggetje het volgende:
wat hebben jullie toch een goede muzieksmaak!![]()
het is trouwens niet erg druk vanavond...gisteren waren er veel meer mensen
hahahahaha, daar heb ik nou echt geen boodschap aan. Dit is toch veeeeeeeeel leuker?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mensen kijken naar 'Wie is de schaatsdansende mol?'
Ik baal dus gewoon dat ik maar een uurtje kan meekrijgen van Ekstra Weekend morgen. Mijn vrijdagavond wat doe je?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen is er weer Ekstra weekend dus dan zal het weer storm gaan lopen, heb er al zin in!![]()
Second that.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik baal dus gewoon dat ik maar een uurtje kan meekrijgen van Ekstra Weekend morgen. Mijn vrijdagavond wat doe je?![]()
Jij ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend allemaal!
Vast welquote:Tot maandag!![]()
Dat is wel balen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik baal dus gewoon dat ik maar een uurtje kan meekrijgen van Ekstra Weekend morgen. Mijn vrijdagavond wat doe je?![]()
Volgens mij is het becomentarieren...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:01 schreef Jumbooh het volgende:
Zullen we nu het nieuws gaan becomentariseren? (is dat een normaal woord eigenlijk?)![]()
Mazzelaar!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel balen!![]()
Ben morgen voor 14:00 wel thuis dus dan kan ik al 3FM luisteren en natuurlijk tot diep in de nacht!
Tot morgen Michiel en een goed weekend Maricha, tot maandag!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Volgens mij is het becomentarieren...
Je kan ook de nieuwslezers becomentarieren, ik vond namelijk dat hij platform nogal moeilijk uit zijn mond kreeg. Zeker een aardappel in de keel.
En daarvoor Munich van The Editors wat ik zelf echt een onwijs stoere plaat vind.quote:
Nou misschien tot dan!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Mazzelaar!
Nou, misschien dat ik van de Freaknacht wat meepik als m'n visite weer vertrokken is.![]()
Ik heb eerst nog een nacht en een lange schooldag voor de boeg. Laat ik die nu eerst maar tot een goed einde brengen, anders haal ik vanavond niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:23 schreef B.A.Trix het volgende:
Is iedereen al klaar voor vanavond?? Heb er weer zin in..![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:11 schreef Dos37 het volgende:
Was lange frans er vanmorgen nog.
Blij dat ik die hijger gemist heb.quote:
Gern geschehenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:33 schreef Ekdom het volgende:
oh ja, check! thnx!
jij heet toch Google?quote:
Ik ken het verhaalquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:56 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Nou..![]()
Wel spannend haha maarja, ik was niet teruggebeld he![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:26 schreef Zuignapje het volgende:
Hee Geer
Even testen:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klinkt iets teveel Geer en Goor.
Gerard is toch niet zo moeilijk om te schrijven?
Tot vanavond, vergeet het bier niet!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:54 schreef Ekdom het volgende:
ik weet eigenlijk zelf ook niet wanneer ik erin zit. Het is in ieder geval de aflevering met Henk Westbroek. Waar Henk en ik elkaar nadoen! Was een teringzooi! en zo hoort het... Tot vanavond gasten!
Tot vanavond en vannacht! Mét bier en cognac hèquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:54 schreef Ekdom het volgende:
ik weet eigenlijk zelf ook niet wanneer ik erin zit. Het is in ieder geval de aflevering met Henk Westbroek. Waar Henk en ik elkaar nadoen! Was een teringzooi! en zo hoort het... Tot vanavond gasten!
En als ik fan van het koningshuis ben noem je mij Willem Alexander?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:52 schreef Zuignapje het volgende:
volges mij is Gerard ook een fan van geer, dus ...
Henk die jou nadoet? Ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:54 schreef Ekdom het volgende:
tja, gewetenskwestiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind claudia toch een stuk leuker dan dolf
HAHA! Pas maar op hoor....straks denken ze nog dat je Claudia zelf bent!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, gewetenskwestie
Als ik beken het met je eens te zijn denkt men hier misschien dat ik Claudia stiekem toch best kan waarderen
hij praat heel snel, maar ik versta 'm altijd welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef B.A.Trix het volgende:
Ben ik de enige die de helft niet verstaat van wat Dolf zegt??![]()
heeeeeeeeeel snel.. hahhahhquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij praat heel snel, maar ik versta 'm altijd wel
Ik kan 'm wel verstaan, maar ik luister nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef B.A.Trix het volgende:
Ben ik de enige die de helft niet verstaat van wat Dolf zegt??![]()
Dat zou minder erg zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:19 schreef MarjelNM het volgende:
[..]
HAHA! Pas maar op hoor....straks denken ze nog dat je Claudia zelf bent!
toen was Dolf nog niet eens geborenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:50 schreef Willem_vd_K het volgende:
Maar dat zal komen doordat dolf al sinds de tijd dat sex nog een vies woord was op de vrijdagmiddag zit zeg maar...
Die Michiel maakt ook veel uren op 3FM! Dat wordt dus 3x Veenstra Veenstra vandaag. Straks om 14:00, vervolgens tussen 19:00 en 22:00 en daarna nog een keer om 01:00.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef Toad het volgende:
Michiel zal vanavond invallen voor Giel tijdens de freaknacht.
Weet jij wanneer sex nog een vies woord was dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toen was Dolf nog niet eens geboren
had mijn post geëditquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:01 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
Weet jij wanneer sex nog een vies woord was dan?
Op de site staat bij Ekstra Weekend alleen de naam van Gerard... weet niet of dit altijd zo is, maar Michiel staat wel bij Rabradio dus het lijkt een actuele situatie zeg maar...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die Michiel maakt ook veel uren op 3FM! Dat wordt dus 3x Veenstra Veenstra vandaag. Straks om 14:00, vervolgens tussen 19:00 en 22:00 en daarna nog een keer om 01:00.![]()
Dat staat al sinds het begin van Ekstra Weekend zo. Mr. Incredible zal er dus wel weer gewoon zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:03 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Op de site staat bij Ekstra Weekend alleen de naam van Gerard... weet niet of dit altijd zo is, maar Michiel staat wel bij Rabradio dus het lijkt een actuele situatie zeg maar...
In de volksmond is het wanneer je een fax binnen krijgt een faxbericht, geen faxtoestelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:03 schreef Sirolf het volgende:
Veenstra heeft ook weer een fax binnengekregen. Vannacht tussen 1 en 4 weer NachteMichiel.
[afbeelding]
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat staat al sinds het begin van Ekstra Weekend zo. Mr. Incredible zal er dus wel weer gewoon zijn.
het is dus vandaag weer Ekstra FM, of is Paul er straks weer?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:03 schreef Sirolf het volgende:
Veenstra heeft ook weer een fax binnengekregen. Vannacht tussen 1 en 4 weer NachteMichiel.
[afbeelding]
Michiel is er vanavond inderdaad niet bij helaas. Wel scherp!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:03 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Op de site staat bij Ekstra Weekend alleen de naam van Gerard... weet niet of dit altijd zo is, maar Michiel staat wel bij Rabradio dus het lijkt een actuele situatie zeg maar...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In de volksmond is het wanneer je een fax binnen krijgt een faxbericht, geen faxtoestel
Dat meen je niet, Domien. Wie zit er dan naast Gerard? Gisteren zei hij nog wat anders maar de situatie is dus wat gewijzigd. Jammer..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Michiel is er vanavond inderdaad niet bij helaas. Wel scherp!!![]()
Oooh, das jammer! Kan ik eens een keer luisteren (kan bijna nooit).quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Michiel is er vanavond inderdaad niet bij helaas. Wel scherp!!![]()
* Willem_vd_K zoekt eventjesquote:
jij ging ook gelijk kijkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef D.Rose het volgende:
Dolf: "zolang de webcam niet aanstaat.."
was altijd bij AV, maar volgens mij doen zze dat tegenwoordig in de Coen&Sander showquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:18 schreef Willem_vd_K het volgende:
Wanneer wordt tegenwoordig ook alweer de nieuwe MH bekend gemaakt? Ik meen mij te herinneren dat Ekdom dat altijd deed tijdens de AV? Of ben ik nu compleet op m'n achterhoofd gevallen?
Iedere vrijdagmiddag om 16.30 uur in de Coen & Sander Show!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:18 schreef Willem_vd_K het volgende:
Wanneer wordt tegenwoordig ook alweer de nieuwe MH bekend gemaakt? Ik meen mij te herinneren dat Ekdom dat altijd deed tijdens de AV? Maar dat is veranderd toch? Of ben ik nu compleet op m'n achterhoofd gevallen?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
was altijd bij AV, maar volgens mij doen zze dat tegenwoordig in de Coen&Sander show
Ah, thanks!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Iedere vrijdagmiddag om 16.30 uur in de Coen & Sander Show!
lekker nummerquote:
Nee, inderdaad... Ik meen het niet. Wilde toch even checken hoe erg jullie het zouden vinden, of er hele petities werden gestart!quote:
Zoals ik al dacht, anders had het allang op z'n weblog gestaan, inclusief een afbeelding van een faxapparaat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, inderdaad... Ik meen het niet. Wilde toch even checken hoe erg jullie het zouden vinden, of er hele petities werden gestart!Veenstra Veenstra is er gelukkig gewoon bij! Inclusief drumstel, Jeroen van Koningsbrugge en dampende kneiters!
Ik heb een beetje medelijden met hem gekregen, omdat hij zoveel in de studio te vinden is. Dus vond het eigenlijk wel leuk voor hem dat hij een avondje vrij was. Maar goed... leuk dat hij er vanavond toch is...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, inderdaad... Ik meen het niet. Wilde toch even checken hoe erg jullie het zouden vinden, of er hele petities werden gestart!Veenstra Veenstra is er gelukkig gewoon bij! Inclusief drumstel, Jeroen van Koningsbrugge en dampende kneiters!
Boefje!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
goddomme, ik was bijna naar de kroeg gegaan vanavond!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zij doet toch altijd RabRadio?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Producer Kinie!
Denk je serieus dat ik een sociaal leven heb?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nee! Hier blijven! Wordt weer een topshow!!
Ik gokte maar iets.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zij doet toch altijd RabRadio?
He, vraagje, zit jij in de redactie van Ekstra Weekend oid? Omdat je er meer over lijkt te weten dan de gemiddelde, oplettende luisteraarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nee! Hier blijven! Wordt weer een topshow!!
En jij weet dat doordat/omdat ... ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe 3FM Megahit is........................... Geen Magic Numbers, geen Amy Winehouse en ook niet de Kaiser Chiefs! Maar wie is het dan wel? The Fray met Over My Head is de nieuwe 3FM Megahit! wat trouwens ook best wel een aardig liedje is!
is er een foto van Kinie???quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zij doet toch altijd RabRadio?
Staat al op de 3FM site.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:41 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
En jij weet dat doordat/omdat ... ?
Niet dat ik het er niet mee eens ben hoor, The Fray is best aardig!
Wederom brlijantquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:45 schreef -Hans- het volgende:
Helemaal leip die gasten daar! ze lopen de polonaise door de studio.
hopelijk heeft iemand wat caps gemaakt.
Erg komisch om te zien.quote:
Goed weekend!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:47 schreef Willem_vd_K het volgende:
Ik ga richting huis en heb waarschijnlijk (zoals altijd) het hele weekend geen tijd om mij op internet de begeven dus ik wens jullie allemaal een fijn weekend en veel luisterplezier!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik een sociaal leven heb?
hehequote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:16 schreef IedeK. het volgende:
Chelsea Dagger Jumpstyle
http://www.youtube.com/watch?v=3t8GdtYdRk0
Eigenlijk nog best leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:16 schreef IedeK. het volgende:
Chelsea Dagger Jumpstyle
http://www.youtube.com/watch?v=3t8GdtYdRk0
Dan volgende week maar de Chiefs...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe 3FM Megahit is........................... Geen Magic Numbers, geen Amy Winehouse en ook niet de Kaiser Chiefs! Maar wie is het dan wel? The Fray met Over My Head is de nieuwe 3FM Megahit! wat trouwens ook best wel een aardig liedje is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |