Da's Dalet en dat wordt door de meeste landelijke radiostations gebruikt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:14 schreef Wheeling het volgende:
weet iemand (of kan jij het vertellen VEENSTRA VEENSTRA) met welk programma de DJ's werkt om muziek af te spelen, je weet wel op die schermen rechts van de DJ
Windows etc. kosten normaal gesproken ook geldquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's Dalet en dat wordt door de meeste landelijke radiostations gebruikt.
Ik denk niet dat het binnen jouw budget ligt, want het kost minimaal 15.000 euro.![]()
Yup, wie is de mol is gaaf!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef Seraphina het volgende:
Fok de ijsdansoorlog! Ik kijk meuj wie is de mol straks.
Zo lang je maar niet hier het verloop van de uitzending hier gaat vertellen of wie eruit is. Dat vind Maricha niet zo fijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef Seraphina het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet hier het verloop van de uitzending hier gaat vertellen of wie eruit is. Dat vind Maricha niet zo fijn.![]()
psstquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Windows etc. kosten normaal gesproken ook geld![]()
.
Ja graag voor jullie houden!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet hier het verloop van de uitzending hier gaat vertellen of wie eruit is. Dat vind Maricha niet zo fijn.![]()
Ja joh! Tuurlijk! Ga toch de lol niet verneuken voor een mede-mollenvangerquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja graag voor jullie houden!Kijkt leuker morgenochtend
Ik zat al op zo'n reactie te wachten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:29 schreef Zhukov het volgende:
Die kok is d'r één van Tempo-Team, dat hoor je zo![]()
Nog een uurtje en dan begint het..quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef Seraphina het volgende:
Nee hoor, maar zit even te bedenken (en ben met Java en XML boek bezig..) wat ik straks ga aanvragen tijdens het request uurtje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:42 schreef Jumbooh het volgende:
Volgens mij is echt iedereen de mol kijken nu?![]()
Ik hoor zoietsquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:53 schreef IedeK. het volgende:
21.00-22.00 is request-uur?
niet te lang he, anders is het uur voorbijquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:55 schreef Jumbooh het volgende:
ja! Ik ga een request doen.. even denken..
Ik begon er al aan te twijfelen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:45 schreef Jumbooh het volgende:
Haha, is ook beter, dat betekent dat je een leven hebt![]()
Suc6quote:Ik ga nu ook maar wat andere dingen doen![]()
Oceans van Pearl Jam ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:59 schreef Jumbooh het volgende:
Ik heb Oceans van Johan aangevraagdzo mooi..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |