HAHA! Pas maar op hoor....straks denken ze nog dat je Claudia zelf bent!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, gewetenskwestie
Als ik beken het met je eens te zijn denkt men hier misschien dat ik Claudia stiekem toch best kan waarderen
hij praat heel snel, maar ik versta 'm altijd welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef B.A.Trix het volgende:
Ben ik de enige die de helft niet verstaat van wat Dolf zegt??![]()
heeeeeeeeeel snel.. hahhahhquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij praat heel snel, maar ik versta 'm altijd wel
Ik kan 'm wel verstaan, maar ik luister nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef B.A.Trix het volgende:
Ben ik de enige die de helft niet verstaat van wat Dolf zegt??![]()
Dat zou minder erg zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:19 schreef MarjelNM het volgende:
[..]
HAHA! Pas maar op hoor....straks denken ze nog dat je Claudia zelf bent!
toen was Dolf nog niet eens geborenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:50 schreef Willem_vd_K het volgende:
Maar dat zal komen doordat dolf al sinds de tijd dat sex nog een vies woord was op de vrijdagmiddag zit zeg maar...
Die Michiel maakt ook veel uren op 3FM! Dat wordt dus 3x Veenstra Veenstra vandaag. Straks om 14:00, vervolgens tussen 19:00 en 22:00 en daarna nog een keer om 01:00.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef Toad het volgende:
Michiel zal vanavond invallen voor Giel tijdens de freaknacht.
Weet jij wanneer sex nog een vies woord was dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toen was Dolf nog niet eens geboren
had mijn post geëditquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:01 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
Weet jij wanneer sex nog een vies woord was dan?
Op de site staat bij Ekstra Weekend alleen de naam van Gerard... weet niet of dit altijd zo is, maar Michiel staat wel bij Rabradio dus het lijkt een actuele situatie zeg maar...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die Michiel maakt ook veel uren op 3FM! Dat wordt dus 3x Veenstra Veenstra vandaag. Straks om 14:00, vervolgens tussen 19:00 en 22:00 en daarna nog een keer om 01:00.![]()
Dat staat al sinds het begin van Ekstra Weekend zo. Mr. Incredible zal er dus wel weer gewoon zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:03 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Op de site staat bij Ekstra Weekend alleen de naam van Gerard... weet niet of dit altijd zo is, maar Michiel staat wel bij Rabradio dus het lijkt een actuele situatie zeg maar...
In de volksmond is het wanneer je een fax binnen krijgt een faxbericht, geen faxtoestelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:03 schreef Sirolf het volgende:
Veenstra heeft ook weer een fax binnengekregen. Vannacht tussen 1 en 4 weer NachteMichiel.
[afbeelding]
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat staat al sinds het begin van Ekstra Weekend zo. Mr. Incredible zal er dus wel weer gewoon zijn.
het is dus vandaag weer Ekstra FM, of is Paul er straks weer?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:03 schreef Sirolf het volgende:
Veenstra heeft ook weer een fax binnengekregen. Vannacht tussen 1 en 4 weer NachteMichiel.
[afbeelding]
Michiel is er vanavond inderdaad niet bij helaas. Wel scherp!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:03 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Op de site staat bij Ekstra Weekend alleen de naam van Gerard... weet niet of dit altijd zo is, maar Michiel staat wel bij Rabradio dus het lijkt een actuele situatie zeg maar...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In de volksmond is het wanneer je een fax binnen krijgt een faxbericht, geen faxtoestel
Dat meen je niet, Domien. Wie zit er dan naast Gerard? Gisteren zei hij nog wat anders maar de situatie is dus wat gewijzigd. Jammer..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Michiel is er vanavond inderdaad niet bij helaas. Wel scherp!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |