Laten we het dan maar een SEPO noemen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:18 schreef Toad het volgende:
FIPO
Edit: shitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:18 schreef Toad het volgende:
FIPO
Edit: shitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent de vriendin van SunChaser?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:18 schreef ChatGirl het volgende:
Game On!
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij bent de vriendin van SunChaser?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is altijd gezellig in de studio met Michiel! Op kantoor is hij inderdaad wat minder te vinden, maar daar kom ik wel overheen hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Kunnen wel Giel spammen dat hij tijdens de freaknacht ook naar Fok! moet komen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of zou Michiel weer een fax hebben gekregen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maricha, Is het nog wel een beetje gezellig met de workaholic Michiel in de studio?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hij heeft er de afgelopen weken zoveel radio-uren opzitten...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zit nu aan mijn 6e (a'400mg) ibuprofen, dus ik ijl waarschijnlijkquote:
Je moet ook paracetamol nemen, ibuprofen brandt gaten in je maag.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zit nu aan mijn 6e (a'400mg) ibuprofen, dus ik ijl waarschijnlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zit nu aan mijn 6e (a'400mg) ibuprofen, dus ik ijl waarschijnlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is toch gaan acteren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef Toad het volgende:
Waar is ze eigenlijk gebleven?
[afbeelding]
Ik ben een grote jongenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar mag je er toch maar 4 van op een dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop