quote:
Jij bent de vriendin van SunChaser?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:18 schreef ChatGirl het volgende:
Game On!
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij bent de vriendin van SunChaser?
Het is altijd gezellig in de studio met Michiel! Op kantoor is hij inderdaad wat minder te vinden, maar daar kom ik wel overheen hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Kunnen wel Giel spammen dat hij tijdens de freaknacht ook naar Fok! moet komen!
Of zou Michiel weer een fax hebben gekregen...
Maricha, Is het nog wel een beetje gezellig met de workaholic Michiel in de studio?Hij heeft er de afgelopen weken zoveel radio-uren opzitten...
Je moet ook paracetamol nemen, ibuprofen brandt gaten in je maag.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zit nu aan mijn 6e (a'400mg) ibuprofen, dus ik ijl waarschijnlijk
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zit nu aan mijn 6e (a'400mg) ibuprofen, dus ik ijl waarschijnlijk
Die is toch gaan acteren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef Toad het volgende:
Waar is ze eigenlijk gebleven?
[afbeelding]
Ik ben een grote jongenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar mag je er toch maar 4 van op een dag?
Acteert. Had genoeg van optredenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
Hopelijk ver weg van de microfoons en andere opname apparatuur.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
Ze wordt door 'm gepest.quote:
Ik maak zuurkoolschotel altijd met ananasquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:30 schreef Seraphina het volgende:
De baliemedewerkers op mijn stage hadden het over zuurkoolschoten met vruchten...banaan om precies te zijn...daar kan ik me ook niet zo heel veel bij voorstellen...
En toch hou ik van hemquote:
Ja, beters!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:37 schreef Toad het volgende:
Nu kunnen we meekijken met Maricha!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:37 schreef Toad het volgende:
Nu kunnen we meekijken met Maricha!
Ik dacht dat ik het album leuk vond, maar sinds dat ik dat dacht, en dat is zo'n 3 maanden geleden, heb ik hem niet meer geluisterd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:38 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind Bongo Bong het minste nummer van het album :S
Jij hebt digitale televisie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. EN heel braaf zie ik daar het forum in beeld
.
En vanaf volgende week nog vaker te horen!quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:41 schreef IedeK. het volgende:
Nu nog effe een boek uitlezen voor Nederlands á 500 bladzijden.
Best veel geluid voor een stille hintquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:42 schreef Toad het volgende:
Michiel's stille hint op mijn vraag van net.... wat wordt de nieuwe megahit?
Denken jullie ook niet...
The Horror!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:45 schreef Seraphina het volgende:
Waaaah andere hoek weer van de webcam, had ff gemist.
Breaking the wall als megahit kan idd ook nog.
Di-rect ook nogquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:45 schreef Seraphina het volgende:
A.U.B. nietquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:45 schreef Seraphina het volgende:
Je bent er al van bekomen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
neeeeeeeee. Ik ben net bekomen van 3 dagen Maria Mena-terreur, dat nog zeker 2 dagen gaat aanhouden en nu...
oh jee.
SMS je toch naar 3333quote:
Ze bijten niet! Gewoon doen, is leukquote:
Slim ja! ....quote:
Hoe weet jij nou dat we niet bijten?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:53 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ze bijten niet! Gewoon doen, is leuk!
Ehh, you've got a point. Nee, nog niet van bekomen.quote:
Ik ging er vanuitquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat we niet bijten?
maar niet hard, toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat we niet bijten?
Er is niets mis met een beetje stotteren! De bellers hoeven echt niet allemaal een vloeiend verhaal te kunnen vertellen hoor, voor vloeiendheid zijn de dj`s. Lekker bellen johquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:57 schreef Toad het volgende:
Ik stotter altijd zo enzo. Dat is irritant voor Michiel.
Heb ik iets gemist?quote:Extras roeleert wel grote tijd... gelukkig loopt de harde schijf thuis weer mee!
Cool! welke plaat heb je gerequest?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:59 schreef Toad het volgende:
Nu heb ik al gemaild he, straks geven ze me nog aan bij de politie als stalker.
Intwine - Cruel Man.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool! welke plaat heb je gerequest?![]()
Niet als je NU op Nederland 3 kijkt. Maar dan moet je Michiel wel even uit zetten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:59 schreef Toad het volgende:
Nu heb ik al gemaild he, straks geven ze me nog aan bij de politie als stalker.
[..]
Heb ik iets gemist?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Intwine - Cruel Man.
Lekker meebleerplaat.
Ooh dat is wel een vette plaat inderdaad! 't is trouwens wel een beetje stil omtrent Intwine.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Intwine - Cruel Man.
Lekker meebleerplaat.
Die wordt vast niet gekozenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Intwine - Cruel Man.
Lekker meebleerplaat.
Harde schijf? Daar heb ik MissedYouToo voor op m'n Macciequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:58 schreef MichielV het volgende:
Extras roeleert wel grote tijd... gelukkig loopt de harde schijf thuis weer mee!
Volgens mij is die neus nog veel vooropperderquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:58 schreef Toad het volgende:
Heeft Michiel een brillen fetish ofzo? Hij heeft opeens een apart MSN plaatje. Een bril voorop en Michiel daarachter.
"Everybody stutters one way or the otherquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:57 schreef Toad het volgende:
Ik stotter altijd zo enzo. Dat is irritant voor Michiel.
Ja, ik ben niet zo'n grote fan van hun. Maar deze plaat is wel lekker! Maar het is idd. best stil rond hun.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh dat is wel een vette plaat inderdaad! 't is trouwens wel een beetje stil omtrent Intwine.
Ook een leuke plaat...quote:If the Scatman can do it so can you."
Noopz, voeg 'm maar 'ns toe op je MSN.quote:Volgens mij is die neus nog veel vooropperder
Hehe nee. Stond een knipoogje bij m'n berichtje hé.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:06 schreef Seraphina het volgende:
Ik dacht, hey, nieuw nummer van Oasis, begin ik `t gewoon mee te zingen...hahaha, ik herkende het begin niet!
*zet Extras af* Ik ga niet nog iets volgen.
Al aan de foon Toad?
Ik bel alleen als je iets kunt winnenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe nee. Stond een knipoogje bij m'n berichtje hé.Ik ben trouwens wel 'ns twee keer op de radio geweest om iets aan te vragen. Volgens mij was dat bij de Veronica Hotline ofzo toen. Kan het kloppen dat Wouter van der Goes daarvoor werkte?
Anyway, welke plaat heb jij aangevraagd Seraphina?
Awww, jammer zeg. Maar je bent dus geen radiomaagd meerquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe nee. Stond een knipoogje bij m'n berichtje hé.Ik ben trouwens wel 'ns twee keer op de radio geweest om iets aan te vragen. Volgens mij was dat bij de Veronica Hotline ofzo toen. Kan het kloppen dat Wouter van der Goes daarvoor werkte?
Anyway, welke plaat heb jij aangevraagd Seraphina?
Ohhhhh welk nummer?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Awww, jammer zeg. Maar je bent dus geen radiomaagd meer. Of Wouter van der Goes daar toen zat weet ik niet, zou best kunnen....
Heb iets van Johnny Cash aangevraagd, kleine kans, maar vond `t toch leuk om even te proberen.
Leuk die live versie van Waiting on the world to change!quote:
Doen we altijd allebei hoor!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:10 schreef Toad het volgende:
Hey, zal Maricha vanavond de request verzorgen via de mail? Ik zie Michiel niets opzoeken op de PC.
En de clip!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Hier zit ook zo'n heerlijke foute clip bij.![]()
![]()
Prachtig dit! ff genieten hoor.
Fanpage: http://www.sin-with-sebastian.de/
Intwine !!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:10 schreef Toad het volgende:
Hey, zal Maricha vanavond de request verzorgen via de mail? Ik zie Michiel niets opzoeken op de PC.
Edit: John Mayer [afbeelding]
Ekdom. Kleine hint: lees de OP ff door!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef Treezz het volgende:
wat is de username van gerard ekdom eigenlijk?
Ekdomquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef Treezz het volgende:
wat is de username van gerard ekdom eigenlijk?
Alvast gefeli!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel me nu al jarig terwijl dat eigenlijk morgen pas is
Heerlijke nummers allemaal
Daarom gaat hij er ook een stukje vanaf staan hequote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef Treezz het volgende:
dit meen je niet..gaat ie nou door de megafoon schreeuwen..
wat nou als ie voor de microfoon die megafoon gaat schreeuwen? volgend jaar moet ie in dat huis..
Jah! Zeker... ipv Sander.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef Treezz het volgende:
dit meen je niet..gaat ie nou door de megafoon schreeuwen..
wat nou als ie voor de microfoon die megafoon gaat schreeuwen? volgend jaar moet ie in dat huis..
Sja, ik had dit jaar dan ook Coen, Sander & Michiel gestemd. Helaas alleen Sander van die driequote:
Nou, die sander was ook wel okquote:
Jup! Dat is een van de redenen waarom ik weer 3fm ben gaan luisteren! Was net aan het schelden geweest dat dat niet gedraaid werd op de reguliere radiostations en toen hadden we op het werk 3fm aan (slechte ontvangst daar dus ging meestal af), helemaal verkocht. Nieuwe album is zeker goed!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef seeya_40 het volgende:
Draaien ze eigenlijk wel eens My Chemical Romance op 3fm?
Vond het nooit zo leuk, maar dat nieuwe album van hen vind ik echt te gek.
yeah, de Patrick Stewart uitzendingquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:58 schreef MichielV het volgende:
Extras roeleert wel grote tijd... gelukkig loopt de harde schijf thuis weer mee!
Jij hier!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Welcome To The Black Parade wordt regelmatig gedraaid, ja!
komt uit nichtijder dat klootviool. En Renske is mijn beste vriendin. Tadaaaaaaaaquote:
Domienquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Welcome To The Black Parade wordt regelmatig gedraaid, ja!
Kweenie, vond hem soms een beetje saai (in verhouding dan he) en soms een beetje (te) bot naar mensen toe die geld kwamen brengen. Gerard & Michiel samen zou tof zijn, idd en Paul erbij lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef Treezz het volgende:
[..]
Nou, die sander was ook wel ok, maar volgens mij is gerard / michiel ... giel/paul een betere combinatie
"Make it so"quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef Cee het volgende:
Zo, Extras is ook weer afgelopen. Michiel, er staat weer een half uur lekker tenenkrommende plaatsvervangende schaamte-humor op je harde schijf!![]()
Ben bang van niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
Gaat iemand het volhouden tot 1 uur?
Ik niet hoor, morgen gaat de wekker weer veel te vroeg af.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:34 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Kweenie, vond hem soms een beetje saai (in verhouding dan he) en soms een beetje (te) bot naar mensen toe die geld kwamen brengen. Gerard & Michiel samen zou tof zijn, idd en Paul erbij lijkt me ook niet verkeerd.
Ik moet morgen werken!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
ik wel, lag in een deukquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Tja die snapte ik weer niet want ik kijk/keek ook geen Star Trek.![]()
Sorry...moet morgen weer vroeg op. Ik loop jou steeds net mis! Maar vrijdag kan ik wel weer Ekstra weekend luisteren, da`s al weer ietsquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
Ik heb nog wel wat huiswerk te doen. Dus als jij belooft nog iets gaafs te gaan doen in je programma beloof ik te luisteren!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
Tot 1 uur misschien wel, maar daarna niet meer..quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
Nope, sorry, veel te moe. Zo douchen en dan naar mn 'kamertje'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
Ik misschien wel! Tot een uurtje of twee ben ik nog wel aan het werk denk ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
En dat niet alleen, hij ging ook bijna op z'n plaat...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
Maakt iemand nu caps van de cam? Michiel staat te springen!
Luchtdrums, en luchtgitaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:42 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
En dat niet alleen, hij ging ook bijna op z'n plaat...
TADADADADADADA![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:43 schreef Seraphina het volgende:
Hahahaha, Michiel gaat helemaal uit zijn dak idd!
Moet ze dan ook heel de tijd zo hoog praten?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
Mascha moet maar een uurtje overnemen van Michiel volgende keer.
Ja!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:50 schreef Impry het volgende:
[..]
Moet ze dan ook heel de tijd zo hoog praten?
Wie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
En ik heet nog steeds geen Mascha!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
En ik heet nog steeds geen Mascha!
Doe maar van het lachen. Schamen is niet nodig, vergissen is menselijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:53 schreef Toad het volgende:
Lig ik nou onder de bureaustoel van het lachen of van het schamen.
Jullie mogen kiezen.
lachen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:53 schreef Toad het volgende:
Lig ik nou onder de bureaustoel van het lachen of van het schamen.
Jullie mogen kiezen.
ik kan er alleen maar om lachen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:55 schreef Toad het volgende:
Mijn studieloopbaanbegeleider heet namelijk Mascha. Vandaar enzo.
Lijkt mij een zeer acceptabel excuus.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Toad het volgende:
Wat moet ik nou morgen tegen m'n groepsgenoten zeggen? Ja MetMichiel was op de radio en ik zat lekker te fokken enzo. Geen tijd voor project enzo.
gewoon ziekmeldenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Toad het volgende:
Wat moet ik nou morgen tegen m'n groepsgenoten zeggen? Ja MetMichiel was op de radio en ik zat lekker te fokken enzo. Geen tijd voor project enzo.
Je zegt gewoon dat je studieloopbaanbegeleider Maricha je van je werk hieldquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Toad het volgende:
Het is zometeen klaar, dus tijd genoeg nog of moet het vannacht al klaar zijn?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Toad het volgende:
LOLquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:58 schreef Zhukov het volgende:
[..]
Je zegt gewoon dat je studieloopbaanbegeleider Maricha je van je werk hield![]()
Ik vrees dat ik zo het maar ff moet gaan doen ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:58 schreef Impry het volgende:
[..]
Het is zometeen klaar, dus tijd genoeg nog of moet het vannacht al klaar zijn?
Was leuk! Bye!quote:
Sluit ik mij graag bij aan, het was weer erg geslaagd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
En weer bedankt! Het was gezellig.
Zo. Hè hè. Rust!![]()
Curry&Van Inkel vroegerquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:55 schreef Impry het volgende:
Ik vind het toch altijd wel wat hebben zo'n programma waarbij de DJ's/Sidekicks zo'n close contact hebben met de luisteraars. Paar jaar terug had je ook Mark in the Dark op Yorin volgens mij, was ook super veel aan het bellen e.d. met luisteraars, is gewoon erg gezellig. En dan nog goede muziek erbij ook, beter wordt het niet!
Tja ik luister echt radio toen v inkel nog bij 538 zat, al was hij er meer niet dan welquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Curry&Van Inkel vroegerAlleen kon je die eigenlijk alleen maar bellen, veel anders had je niet. Je kon ze ook faxen geloof ik, maar die had niet iedereen destijds.
Jezus, ik word oud
Curry&Van Inkel was de start van het weekendquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik luister echt radio toen v inkel nog bij 538 zat, al was hij er meer niet dan wel![]()
Daar hoop ik dan vurig op!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef Seraphina het volgende:
Heb iets van Johnny Cash aangevraagd, kleine kans, maar vond `t toch leuk om even te proberen.
leuk, morgen eens ff naar kijkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Curry&Van Inkel was de start van het weekendGeweldig hoe zij destijds een programma aanpakten, nooit eerder vertoond in Nederland.
En er is nog een hoop oud materiaal te downloaden
http://clogwog.net/cenvi/
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel me nu al jarig terwijl dat eigenlijk morgen pas is
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik krijg net een fax dat The Vulture jarig is!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:00 schreef Kolomo het volgende:
En, hoeveel wakkeren hebben we nog over?
![]()
quote:
Kansloos, kansloos, dat is nogal overdreven natuurlijk. Ze maken echt wel een gaaf programma hoor. Het is gewoon niet jouw ding denk ik. Net zoals het niet mijn ding is hoor, maar toch.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:59 schreef Impry het volgende:
Gelukkig weer wat anders dan die kansloze 3voor12XL-ers
Check!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:00 schreef Kolomo het volgende:
En, hoeveel wakkeren hebben we nog over?
![]()
Heb het een paar keer geprobeerd om het te luisteren, maar het valt niet mee hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:02 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kansloos, kansloos, dat is nogal overdreven natuurlijk. Ze maken echt wel een gaaf programma hoor. Het is gewoon niet jouw ding denk ik. Net zoals het niet mijn ding is hoor, maar toch.
Sterker nog; ik weet het niet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:03 schreef Toad het volgende:
Jij gaat zeker ook niet lekker en aan ons verklappen wat de megahit wordt volgende week?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Sterker nog; ik weet het niet!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:08 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga denk ik toch voor Rehab of Ruby. Die hoor ik toch al best wel vaak, dus zou logisch zijn.
Alleen '*POING* FOK!' zou ook voldoende zijn...quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:17 schreef Toad het volgende:
En nu mis ik de jingle van Mascha euhh Marischa....
"FOKFORUM"
Nee man!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen '*POING* FOK!' zou ook voldoende zijn...![]()
Het is wat makkelijker uit te spreken dan *POING* forum PUNT fok PUNT nl SLASH topic SLASH 966034quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee man!
Straks gaan mensen nog denken dat we op de FP zitten.
Dat 966034 is ook niet lang meerquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is wat makkelijker uit te spreken dan *POING* forum PUNT fok PUNT nl SLASH topic SLASH 966034
Precies wat ik wou zeggen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:22 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat 966034 is ook niet lang meerDus dan moet elke keer de jingle worden veranderd
Welterusten... ik blijf nog ff-tjes...quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:33 schreef Impry het volgende:
Ga toch maar slapen, over 6.5 uur gaat de wekker weer, vind het wel lang genoeg geweest
Domien en de rest nog veel plezier/succes!
Jij denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:43 schreef Toad het volgende:
Dat pik je toch weer even mee.
Iemand al een nieuw topic klaar staan met een spannende TT?
Gorillaz...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |