Hehe nee. Stond een knipoogje bij m'n berichtje hé.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:06 schreef Seraphina het volgende:
Ik dacht, hey, nieuw nummer van Oasis, begin ik `t gewoon mee te zingen...hahaha, ik herkende het begin niet!
*zet Extras af* Ik ga niet nog iets volgen.
Al aan de foon Toad?
Ik bel alleen als je iets kunt winnenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe nee. Stond een knipoogje bij m'n berichtje hé.Ik ben trouwens wel 'ns twee keer op de radio geweest om iets aan te vragen. Volgens mij was dat bij de Veronica Hotline ofzo toen. Kan het kloppen dat Wouter van der Goes daarvoor werkte?
Anyway, welke plaat heb jij aangevraagd Seraphina?
Awww, jammer zeg. Maar je bent dus geen radiomaagd meerquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe nee. Stond een knipoogje bij m'n berichtje hé.Ik ben trouwens wel 'ns twee keer op de radio geweest om iets aan te vragen. Volgens mij was dat bij de Veronica Hotline ofzo toen. Kan het kloppen dat Wouter van der Goes daarvoor werkte?
Anyway, welke plaat heb jij aangevraagd Seraphina?
Ohhhhh welk nummer?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Awww, jammer zeg. Maar je bent dus geen radiomaagd meer. Of Wouter van der Goes daar toen zat weet ik niet, zou best kunnen....
Heb iets van Johnny Cash aangevraagd, kleine kans, maar vond `t toch leuk om even te proberen.
Leuk die live versie van Waiting on the world to change!quote:
Doen we altijd allebei hoor!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:10 schreef Toad het volgende:
Hey, zal Maricha vanavond de request verzorgen via de mail? Ik zie Michiel niets opzoeken op de PC.
En de clip!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Hier zit ook zo'n heerlijke foute clip bij.![]()
![]()
Prachtig dit! ff genieten hoor.
Fanpage: http://www.sin-with-sebastian.de/
Intwine !!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:10 schreef Toad het volgende:
Hey, zal Maricha vanavond de request verzorgen via de mail? Ik zie Michiel niets opzoeken op de PC.
Edit: John Mayer [afbeelding]
Ekdom. Kleine hint: lees de OP ff door!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef Treezz het volgende:
wat is de username van gerard ekdom eigenlijk?
Ekdomquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef Treezz het volgende:
wat is de username van gerard ekdom eigenlijk?
Alvast gefeli!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel me nu al jarig terwijl dat eigenlijk morgen pas is
Heerlijke nummers allemaal
Daarom gaat hij er ook een stukje vanaf staan hequote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef Treezz het volgende:
dit meen je niet..gaat ie nou door de megafoon schreeuwen..
wat nou als ie voor de microfoon die megafoon gaat schreeuwen? volgend jaar moet ie in dat huis..
Jah! Zeker... ipv Sander.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef Treezz het volgende:
dit meen je niet..gaat ie nou door de megafoon schreeuwen..
wat nou als ie voor de microfoon die megafoon gaat schreeuwen? volgend jaar moet ie in dat huis..
Sja, ik had dit jaar dan ook Coen, Sander & Michiel gestemd. Helaas alleen Sander van die driequote:
Nou, die sander was ook wel okquote:
Jup! Dat is een van de redenen waarom ik weer 3fm ben gaan luisteren! Was net aan het schelden geweest dat dat niet gedraaid werd op de reguliere radiostations en toen hadden we op het werk 3fm aan (slechte ontvangst daar dus ging meestal af), helemaal verkocht. Nieuwe album is zeker goed!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef seeya_40 het volgende:
Draaien ze eigenlijk wel eens My Chemical Romance op 3fm?
Vond het nooit zo leuk, maar dat nieuwe album van hen vind ik echt te gek.
yeah, de Patrick Stewart uitzendingquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:58 schreef MichielV het volgende:
Extras roeleert wel grote tijd... gelukkig loopt de harde schijf thuis weer mee!
Jij hier!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Welcome To The Black Parade wordt regelmatig gedraaid, ja!
komt uit nichtijder dat klootviool. En Renske is mijn beste vriendin. Tadaaaaaaaaquote:
Domienquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Welcome To The Black Parade wordt regelmatig gedraaid, ja!
Kweenie, vond hem soms een beetje saai (in verhouding dan he) en soms een beetje (te) bot naar mensen toe die geld kwamen brengen. Gerard & Michiel samen zou tof zijn, idd en Paul erbij lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef Treezz het volgende:
[..]
Nou, die sander was ook wel ok, maar volgens mij is gerard / michiel ... giel/paul een betere combinatie
"Make it so"quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef Cee het volgende:
Zo, Extras is ook weer afgelopen. Michiel, er staat weer een half uur lekker tenenkrommende plaatsvervangende schaamte-humor op je harde schijf!![]()
Ben bang van niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
Gaat iemand het volhouden tot 1 uur?
Ik niet hoor, morgen gaat de wekker weer veel te vroeg af.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:34 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Kweenie, vond hem soms een beetje saai (in verhouding dan he) en soms een beetje (te) bot naar mensen toe die geld kwamen brengen. Gerard & Michiel samen zou tof zijn, idd en Paul erbij lijkt me ook niet verkeerd.
Ik moet morgen werken!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
ik wel, lag in een deukquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Tja die snapte ik weer niet want ik kijk/keek ook geen Star Trek.![]()
Sorry...moet morgen weer vroeg op. Ik loop jou steeds net mis! Maar vrijdag kan ik wel weer Ekstra weekend luisteren, da`s al weer ietsquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
Ik heb nog wel wat huiswerk te doen. Dus als jij belooft nog iets gaafs te gaan doen in je programma beloof ik te luisteren!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
Tot 1 uur misschien wel, maar daarna niet meer..quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
Nope, sorry, veel te moe. Zo douchen en dan naar mn 'kamertje'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
Ik misschien wel! Tot een uurtje of twee ben ik nog wel aan het werk denk ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
En dat niet alleen, hij ging ook bijna op z'n plaat...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
Maakt iemand nu caps van de cam? Michiel staat te springen!
Luchtdrums, en luchtgitaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:42 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
En dat niet alleen, hij ging ook bijna op z'n plaat...
TADADADADADADA![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |