Nou, die sander was ook wel okquote:
Jup! Dat is een van de redenen waarom ik weer 3fm ben gaan luisteren! Was net aan het schelden geweest dat dat niet gedraaid werd op de reguliere radiostations en toen hadden we op het werk 3fm aan (slechte ontvangst daar dus ging meestal af), helemaal verkocht. Nieuwe album is zeker goed!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef seeya_40 het volgende:
Draaien ze eigenlijk wel eens My Chemical Romance op 3fm?
Vond het nooit zo leuk, maar dat nieuwe album van hen vind ik echt te gek.
yeah, de Patrick Stewart uitzendingquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:58 schreef MichielV het volgende:
Extras roeleert wel grote tijd... gelukkig loopt de harde schijf thuis weer mee!
Jij hier!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Welcome To The Black Parade wordt regelmatig gedraaid, ja!
komt uit nichtijder dat klootviool. En Renske is mijn beste vriendin. Tadaaaaaaaaquote:
Domienquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Welcome To The Black Parade wordt regelmatig gedraaid, ja!
Kweenie, vond hem soms een beetje saai (in verhouding dan he) en soms een beetje (te) bot naar mensen toe die geld kwamen brengen. Gerard & Michiel samen zou tof zijn, idd en Paul erbij lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef Treezz het volgende:
[..]
Nou, die sander was ook wel ok, maar volgens mij is gerard / michiel ... giel/paul een betere combinatie
"Make it so"quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef Cee het volgende:
Zo, Extras is ook weer afgelopen. Michiel, er staat weer een half uur lekker tenenkrommende plaatsvervangende schaamte-humor op je harde schijf!![]()
Ben bang van niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
Gaat iemand het volhouden tot 1 uur?
Ik niet hoor, morgen gaat de wekker weer veel te vroeg af.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:34 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Kweenie, vond hem soms een beetje saai (in verhouding dan he) en soms een beetje (te) bot naar mensen toe die geld kwamen brengen. Gerard & Michiel samen zou tof zijn, idd en Paul erbij lijkt me ook niet verkeerd.
Ik moet morgen werken!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
ik wel, lag in een deukquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Tja die snapte ik weer niet want ik kijk/keek ook geen Star Trek.![]()
Sorry...moet morgen weer vroeg op. Ik loop jou steeds net mis! Maar vrijdag kan ik wel weer Ekstra weekend luisteren, da`s al weer ietsquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |