Hehe nee. Stond een knipoogje bij m'n berichtje hé.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:06 schreef Seraphina het volgende:
Ik dacht, hey, nieuw nummer van Oasis, begin ik `t gewoon mee te zingen...hahaha, ik herkende het begin niet!
*zet Extras af* Ik ga niet nog iets volgen.
Al aan de foon Toad?
Ik bel alleen als je iets kunt winnenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe nee. Stond een knipoogje bij m'n berichtje hé.Ik ben trouwens wel 'ns twee keer op de radio geweest om iets aan te vragen. Volgens mij was dat bij de Veronica Hotline ofzo toen. Kan het kloppen dat Wouter van der Goes daarvoor werkte?
Anyway, welke plaat heb jij aangevraagd Seraphina?
Awww, jammer zeg. Maar je bent dus geen radiomaagd meerquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe nee. Stond een knipoogje bij m'n berichtje hé.Ik ben trouwens wel 'ns twee keer op de radio geweest om iets aan te vragen. Volgens mij was dat bij de Veronica Hotline ofzo toen. Kan het kloppen dat Wouter van der Goes daarvoor werkte?
Anyway, welke plaat heb jij aangevraagd Seraphina?
Ohhhhh welk nummer?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Awww, jammer zeg. Maar je bent dus geen radiomaagd meer. Of Wouter van der Goes daar toen zat weet ik niet, zou best kunnen....
Heb iets van Johnny Cash aangevraagd, kleine kans, maar vond `t toch leuk om even te proberen.
Leuk die live versie van Waiting on the world to change!quote:
Doen we altijd allebei hoor!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:10 schreef Toad het volgende:
Hey, zal Maricha vanavond de request verzorgen via de mail? Ik zie Michiel niets opzoeken op de PC.
En de clip!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Hier zit ook zo'n heerlijke foute clip bij.![]()
![]()
Prachtig dit! ff genieten hoor.
Fanpage: http://www.sin-with-sebastian.de/
Intwine !!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:10 schreef Toad het volgende:
Hey, zal Maricha vanavond de request verzorgen via de mail? Ik zie Michiel niets opzoeken op de PC.
Edit: John Mayer [afbeelding]
Ekdom. Kleine hint: lees de OP ff door!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef Treezz het volgende:
wat is de username van gerard ekdom eigenlijk?
Ekdomquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef Treezz het volgende:
wat is de username van gerard ekdom eigenlijk?
Alvast gefeli!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel me nu al jarig terwijl dat eigenlijk morgen pas is
Heerlijke nummers allemaal
Daarom gaat hij er ook een stukje vanaf staan hequote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef Treezz het volgende:
dit meen je niet..gaat ie nou door de megafoon schreeuwen..
wat nou als ie voor de microfoon die megafoon gaat schreeuwen? volgend jaar moet ie in dat huis..
Jah! Zeker... ipv Sander.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef Treezz het volgende:
dit meen je niet..gaat ie nou door de megafoon schreeuwen..
wat nou als ie voor de microfoon die megafoon gaat schreeuwen? volgend jaar moet ie in dat huis..
Sja, ik had dit jaar dan ook Coen, Sander & Michiel gestemd. Helaas alleen Sander van die driequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |