quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:43 schreef Seraphina het volgende:
Hahahaha, Michiel gaat helemaal uit zijn dak idd!
Moet ze dan ook heel de tijd zo hoog praten?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
Mascha moet maar een uurtje overnemen van Michiel volgende keer.
Ja!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:50 schreef Impry het volgende:
[..]
Moet ze dan ook heel de tijd zo hoog praten?
Wie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
En ik heet nog steeds geen Mascha!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
En ik heet nog steeds geen Mascha!
Doe maar van het lachen. Schamen is niet nodig, vergissen is menselijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:53 schreef Toad het volgende:
Lig ik nou onder de bureaustoel van het lachen of van het schamen.
Jullie mogen kiezen.
lachen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:53 schreef Toad het volgende:
Lig ik nou onder de bureaustoel van het lachen of van het schamen.
Jullie mogen kiezen.
ik kan er alleen maar om lachen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:55 schreef Toad het volgende:
Mijn studieloopbaanbegeleider heet namelijk Mascha. Vandaar enzo.
Lijkt mij een zeer acceptabel excuus.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Toad het volgende:
Wat moet ik nou morgen tegen m'n groepsgenoten zeggen? Ja MetMichiel was op de radio en ik zat lekker te fokken enzo. Geen tijd voor project enzo.
gewoon ziekmeldenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Toad het volgende:
Wat moet ik nou morgen tegen m'n groepsgenoten zeggen? Ja MetMichiel was op de radio en ik zat lekker te fokken enzo. Geen tijd voor project enzo.
Je zegt gewoon dat je studieloopbaanbegeleider Maricha je van je werk hieldquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Toad het volgende:
Het is zometeen klaar, dus tijd genoeg nog of moet het vannacht al klaar zijn?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Toad het volgende:
LOLquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:58 schreef Zhukov het volgende:
[..]
Je zegt gewoon dat je studieloopbaanbegeleider Maricha je van je werk hield![]()
Ik vrees dat ik zo het maar ff moet gaan doen ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:58 schreef Impry het volgende:
[..]
Het is zometeen klaar, dus tijd genoeg nog of moet het vannacht al klaar zijn?
Was leuk! Bye!quote:
Sluit ik mij graag bij aan, het was weer erg geslaagd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
En weer bedankt! Het was gezellig.
Zo. Hè hè. Rust!![]()
Curry&Van Inkel vroegerquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:55 schreef Impry het volgende:
Ik vind het toch altijd wel wat hebben zo'n programma waarbij de DJ's/Sidekicks zo'n close contact hebben met de luisteraars. Paar jaar terug had je ook Mark in the Dark op Yorin volgens mij, was ook super veel aan het bellen e.d. met luisteraars, is gewoon erg gezellig. En dan nog goede muziek erbij ook, beter wordt het niet!
Tja ik luister echt radio toen v inkel nog bij 538 zat, al was hij er meer niet dan welquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Curry&Van Inkel vroegerAlleen kon je die eigenlijk alleen maar bellen, veel anders had je niet. Je kon ze ook faxen geloof ik, maar die had niet iedereen destijds.
Jezus, ik word oud
Curry&Van Inkel was de start van het weekendquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik luister echt radio toen v inkel nog bij 538 zat, al was hij er meer niet dan wel![]()
Daar hoop ik dan vurig op!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef Seraphina het volgende:
Heb iets van Johnny Cash aangevraagd, kleine kans, maar vond `t toch leuk om even te proberen.
leuk, morgen eens ff naar kijkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Curry&Van Inkel was de start van het weekendGeweldig hoe zij destijds een programma aanpakten, nooit eerder vertoond in Nederland.
En er is nog een hoop oud materiaal te downloaden
http://clogwog.net/cenvi/
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel me nu al jarig terwijl dat eigenlijk morgen pas is
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik krijg net een fax dat The Vulture jarig is!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:00 schreef Kolomo het volgende:
En, hoeveel wakkeren hebben we nog over?
![]()
quote:
Kansloos, kansloos, dat is nogal overdreven natuurlijk. Ze maken echt wel een gaaf programma hoor. Het is gewoon niet jouw ding denk ik. Net zoals het niet mijn ding is hoor, maar toch.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:59 schreef Impry het volgende:
Gelukkig weer wat anders dan die kansloze 3voor12XL-ers
Check!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:00 schreef Kolomo het volgende:
En, hoeveel wakkeren hebben we nog over?
![]()
Heb het een paar keer geprobeerd om het te luisteren, maar het valt niet mee hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:02 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kansloos, kansloos, dat is nogal overdreven natuurlijk. Ze maken echt wel een gaaf programma hoor. Het is gewoon niet jouw ding denk ik. Net zoals het niet mijn ding is hoor, maar toch.
Sterker nog; ik weet het niet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:03 schreef Toad het volgende:
Jij gaat zeker ook niet lekker en aan ons verklappen wat de megahit wordt volgende week?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Sterker nog; ik weet het niet!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:08 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga denk ik toch voor Rehab of Ruby. Die hoor ik toch al best wel vaak, dus zou logisch zijn.
Alleen '*POING* FOK!' zou ook voldoende zijn...quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:17 schreef Toad het volgende:
En nu mis ik de jingle van Mascha euhh Marischa....
"FOKFORUM"
Nee man!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen '*POING* FOK!' zou ook voldoende zijn...![]()
Het is wat makkelijker uit te spreken dan *POING* forum PUNT fok PUNT nl SLASH topic SLASH 966034quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee man!
Straks gaan mensen nog denken dat we op de FP zitten.
Dat 966034 is ook niet lang meerquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is wat makkelijker uit te spreken dan *POING* forum PUNT fok PUNT nl SLASH topic SLASH 966034
Precies wat ik wou zeggen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:22 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat 966034 is ook niet lang meerDus dan moet elke keer de jingle worden veranderd
Welterusten... ik blijf nog ff-tjes...quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:33 schreef Impry het volgende:
Ga toch maar slapen, over 6.5 uur gaat de wekker weer, vind het wel lang genoeg geweest
Domien en de rest nog veel plezier/succes!
Jij denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:43 schreef Toad het volgende:
Dat pik je toch weer even mee.
Iemand al een nieuw topic klaar staan met een spannende TT?
Gorillaz...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |