quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:43 schreef Seraphina het volgende:
Hahahaha, Michiel gaat helemaal uit zijn dak idd!
Moet ze dan ook heel de tijd zo hoog praten?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
Mascha moet maar een uurtje overnemen van Michiel volgende keer.
Ja!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:50 schreef Impry het volgende:
[..]
Moet ze dan ook heel de tijd zo hoog praten?
Wie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
En ik heet nog steeds geen Mascha!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
En ik heet nog steeds geen Mascha!
Doe maar van het lachen. Schamen is niet nodig, vergissen is menselijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:53 schreef Toad het volgende:
Lig ik nou onder de bureaustoel van het lachen of van het schamen.
Jullie mogen kiezen.
lachen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:53 schreef Toad het volgende:
Lig ik nou onder de bureaustoel van het lachen of van het schamen.
Jullie mogen kiezen.
ik kan er alleen maar om lachen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:55 schreef Toad het volgende:
Mijn studieloopbaanbegeleider heet namelijk Mascha. Vandaar enzo.
Lijkt mij een zeer acceptabel excuus.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Toad het volgende:
Wat moet ik nou morgen tegen m'n groepsgenoten zeggen? Ja MetMichiel was op de radio en ik zat lekker te fokken enzo. Geen tijd voor project enzo.
gewoon ziekmeldenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Toad het volgende:
Wat moet ik nou morgen tegen m'n groepsgenoten zeggen? Ja MetMichiel was op de radio en ik zat lekker te fokken enzo. Geen tijd voor project enzo.
Je zegt gewoon dat je studieloopbaanbegeleider Maricha je van je werk hieldquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Toad het volgende:
Het is zometeen klaar, dus tijd genoeg nog of moet het vannacht al klaar zijn?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Toad het volgende:
LOLquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:58 schreef Zhukov het volgende:
[..]
Je zegt gewoon dat je studieloopbaanbegeleider Maricha je van je werk hield![]()
Ik vrees dat ik zo het maar ff moet gaan doen ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:58 schreef Impry het volgende:
[..]
Het is zometeen klaar, dus tijd genoeg nog of moet het vannacht al klaar zijn?
Was leuk! Bye!quote:
Sluit ik mij graag bij aan, het was weer erg geslaagd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
En weer bedankt! Het was gezellig.
Zo. Hè hè. Rust!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |