quote:
Jij bent de vriendin van SunChaser?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:18 schreef ChatGirl het volgende:
Game On!
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij bent de vriendin van SunChaser?
Het is altijd gezellig in de studio met Michiel! Op kantoor is hij inderdaad wat minder te vinden, maar daar kom ik wel overheen hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Kunnen wel Giel spammen dat hij tijdens de freaknacht ook naar Fok! moet komen!
Of zou Michiel weer een fax hebben gekregen...
Maricha, Is het nog wel een beetje gezellig met de workaholic Michiel in de studio?Hij heeft er de afgelopen weken zoveel radio-uren opzitten...
Je moet ook paracetamol nemen, ibuprofen brandt gaten in je maag.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zit nu aan mijn 6e (a'400mg) ibuprofen, dus ik ijl waarschijnlijk
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zit nu aan mijn 6e (a'400mg) ibuprofen, dus ik ijl waarschijnlijk
Die is toch gaan acteren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef Toad het volgende:
Waar is ze eigenlijk gebleven?
[afbeelding]
Ik ben een grote jongenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar mag je er toch maar 4 van op een dag?
Acteert. Had genoeg van optredenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
Hopelijk ver weg van de microfoons en andere opname apparatuur.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
Ze wordt door 'm gepest.quote:
Ik maak zuurkoolschotel altijd met ananasquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:30 schreef Seraphina het volgende:
De baliemedewerkers op mijn stage hadden het over zuurkoolschoten met vruchten...banaan om precies te zijn...daar kan ik me ook niet zo heel veel bij voorstellen...
En toch hou ik van hemquote:
Ja, beters!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:37 schreef Toad het volgende:
Nu kunnen we meekijken met Maricha!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:37 schreef Toad het volgende:
Nu kunnen we meekijken met Maricha!
Ik dacht dat ik het album leuk vond, maar sinds dat ik dat dacht, en dat is zo'n 3 maanden geleden, heb ik hem niet meer geluisterd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:38 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind Bongo Bong het minste nummer van het album :S
Jij hebt digitale televisie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. EN heel braaf zie ik daar het forum in beeld
.
En vanaf volgende week nog vaker te horen!quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:41 schreef IedeK. het volgende:
Nu nog effe een boek uitlezen voor Nederlands á 500 bladzijden.
Best veel geluid voor een stille hintquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:42 schreef Toad het volgende:
Michiel's stille hint op mijn vraag van net.... wat wordt de nieuwe megahit?
Denken jullie ook niet...
The Horror!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:45 schreef Seraphina het volgende:
Waaaah andere hoek weer van de webcam, had ff gemist.
Breaking the wall als megahit kan idd ook nog.
Di-rect ook nogquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:45 schreef Seraphina het volgende:
A.U.B. nietquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:45 schreef Seraphina het volgende:
Je bent er al van bekomen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
neeeeeeeee. Ik ben net bekomen van 3 dagen Maria Mena-terreur, dat nog zeker 2 dagen gaat aanhouden en nu...
oh jee.
SMS je toch naar 3333quote:
Ze bijten niet! Gewoon doen, is leukquote:
Slim ja! ....quote:
Hoe weet jij nou dat we niet bijten?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:53 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ze bijten niet! Gewoon doen, is leuk!
Ehh, you've got a point. Nee, nog niet van bekomen.quote:
Ik ging er vanuitquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat we niet bijten?
maar niet hard, toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat we niet bijten?
Er is niets mis met een beetje stotteren! De bellers hoeven echt niet allemaal een vloeiend verhaal te kunnen vertellen hoor, voor vloeiendheid zijn de dj`s. Lekker bellen johquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:57 schreef Toad het volgende:
Ik stotter altijd zo enzo. Dat is irritant voor Michiel.
Heb ik iets gemist?quote:Extras roeleert wel grote tijd... gelukkig loopt de harde schijf thuis weer mee!
Cool! welke plaat heb je gerequest?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:59 schreef Toad het volgende:
Nu heb ik al gemaild he, straks geven ze me nog aan bij de politie als stalker.
Intwine - Cruel Man.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool! welke plaat heb je gerequest?![]()
Niet als je NU op Nederland 3 kijkt. Maar dan moet je Michiel wel even uit zetten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:59 schreef Toad het volgende:
Nu heb ik al gemaild he, straks geven ze me nog aan bij de politie als stalker.
[..]
Heb ik iets gemist?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Intwine - Cruel Man.
Lekker meebleerplaat.
Ooh dat is wel een vette plaat inderdaad! 't is trouwens wel een beetje stil omtrent Intwine.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Intwine - Cruel Man.
Lekker meebleerplaat.
Die wordt vast niet gekozenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Intwine - Cruel Man.
Lekker meebleerplaat.
Harde schijf? Daar heb ik MissedYouToo voor op m'n Macciequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:58 schreef MichielV het volgende:
Extras roeleert wel grote tijd... gelukkig loopt de harde schijf thuis weer mee!
Volgens mij is die neus nog veel vooropperderquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:58 schreef Toad het volgende:
Heeft Michiel een brillen fetish ofzo? Hij heeft opeens een apart MSN plaatje. Een bril voorop en Michiel daarachter.
"Everybody stutters one way or the otherquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:57 schreef Toad het volgende:
Ik stotter altijd zo enzo. Dat is irritant voor Michiel.
Ja, ik ben niet zo'n grote fan van hun. Maar deze plaat is wel lekker! Maar het is idd. best stil rond hun.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh dat is wel een vette plaat inderdaad! 't is trouwens wel een beetje stil omtrent Intwine.
Ook een leuke plaat...quote:If the Scatman can do it so can you."
Noopz, voeg 'm maar 'ns toe op je MSN.quote:Volgens mij is die neus nog veel vooropperder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |