Jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Jullie al naar dat mp3tje geluisterd?
dat ga ik nu doen, heb hem destijds niet helemaal (nuchter) gehoord.quote:
ga hem nu luisterquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Kun je tijdens je werk niet luisteren dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:15 schreef IedeK. het volgende:
Jammer dat ik morgen van 6 tot 9 's avonds moet werken.
Kan ik maar een klein stukje meepikken van het Ekstra Weekend.
Albert Heijn vakkenvullen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:17 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
Kun je tijdens je werk niet luisteren dan?
Ah, ik snap 'tquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:19 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Albert Heijn vakkenvullen.![]()
![]()
In de winkel draait dan de eigen muziekdinges, met om de 5 minuten die bonusaanbiedingen.
Owja, dat is bij ons ook zo.. "Dingdong.. prijsmetingen van de consumentenbond bewijzen blabla"quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:19 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Albert Heijn vakkenvullen.![]()
![]()
In de winkel draait dan de eigen muziekdinges, met om de 5 minuten die bonusaanbiedingen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:21 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Owja, dat is bij ons ook zo.. "Dingdong.. prijsmetingen van de consumentenbond bewijzen blabla"
Nou heb een uurtje geluisterd, het is leuk, maar dat komt meer door Gerard Ekdomquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Erg goede plaat, imo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:19 schreef evert het volgende:
magic numbers
Nou ik ben gewoon geen fan van Stendersquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Kan je denk ik ook niet zo zeggen, moet je ook eens het laatste uur luisterenOf eigenlijk helemaal. Ik denk dat je als radiomaker ook wordt beinvloed door de chemie met je medemakers.
Dat kan, maar zou wel jammer zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:32 schreef Wheeling het volgende:
[..]
Nou ik ben gewoon geen fan van Stenders
Heb Annemieke eigenlijk nog nooit gehoord, naja hooguit 5 minuten ofzo. Ik zou dus echt niet weten hoe goed ze is en of het überhaupt wat is. Qua uiterlijk zit het wel snor, al heb je daar op de radio niet zoveel aan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:58 schreef Toad het volgende:
Ik zeg Annemieke voor Corne.
Op de webcam welquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb Annemieke eigenlijk nog nooit gehoord, naja hooguit 5 minuten ofzo. Ik zou dus echt niet weten hoe goed ze is en of het überhaupt wat is. Qua uiterlijk zit het wel snor, al heb je daar op de radio niet zoveel aan.
Luister je nog wel eens naar Air met Cherry Blossom Girl?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |