Ik werd met Justin Timberlake wakkerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:09 schreef Seraphina het volgende:
Hahaha, afwassen ging wel vlot zo hahahaha. Vanmorgen met Chelsea Dagger wakker geworden, heeeeeerlijk, beter dan Maria Mena...
Z'n gangetje.quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Z'n gangetje.
Ik ben er zo vandoor. Visiiiite visiite een huis vol visite. Misschien zet ik Ekstra wel op de achtergrond aan maar ik vrees dat ik dan te veel word afgeleid. 'Wat zei hij?' 'Wie was dat?'
Gelukkig niet neequote:
DANKE SCHÖN!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:11 schreef Seraphina het volgende:
Doeg Cee! Viel SPASSSSSZ
Heb je ook koffie?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Iemand ook een kopje warme chocolademelk?? compleet met vel..![]()
Ja, lekkerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Ja lekker!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Ja heb ik wel maar dan moet ik t eerst maken..quote:
Doe dan maar warme chocolademelkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ja heb ik wel maar dan moet ik t eerst maken..![]()
Als jij gewoon de warme chocolademelk verzorgt, zet ik wel even koffie voor de liefhebbers. Dus, iemand koffie?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ja heb ik wel maar dan moet ik t eerst maken..![]()
omdat je zo aandringtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:17 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Als jij gewoon de warme chocolademelk verzorgt, zet ik wel even koffie voor de liefhebbers. Dus, iemand koffie?![]()
Ook lekker.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
Slagroomtaart ook goed, is nog over van mn laatste stagedag.
Ja dat was gezellig! Bijna net zo gezellig als Ek-stra Weekendquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Michiel is afgelopen zondag echt langsgeweestVolgens mij vond hij het wel gezellig
Mss kan Domien aan Michiel vragen wat hij ervan vond en het hier posten
Ik vond het ook erg gezelligquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:22 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja dat was gezellig! Bijna net zo gezellig als Ek-stra Weekend
Die zijn zo ontzettend verslavendquote:
Namens de slowchatcrew van Fok!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:28 schreef Seraphina het volgende:
Wie smst er ff jaaaaaaaaaaaa hahahaha
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:30 schreef B.A.Trix het volgende:
Hahahhah hij zit gewoon keihard op die drums te rammen.![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:29 schreef TheVulture het volgende:Avond
Zit drie dingen tegelijk te doen
darten op tv, wie is de mol op de pc en Ekstra Weekend
quote:
`t Was ook heel grappigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah. Ik lag weer eens onder tafel van het lachen
Ik ben ff inspiratieloosquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:33 schreef Seraphina het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor "ik zal kijken wat ik voor je kan doen?"
Ik zou Moloko wel eens willen horen met Forever More... heerlijk nummerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:33 schreef Seraphina het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor "ik zal kijken wat ik voor je kan doen?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |