Het is gewoon echt een meesterlijk programmaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:44 schreef Otpor het volgende:
Mijn god wat is dit heerlijke radio, echt kut dat ik zodadelijk weg moet. Maar eerst ff die heerlijke Elvis plaat afluisteren!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:45 schreef B.A.Trix het volgende:
Zou daar best een keertje op vrijdagavond op die rode bank willen zitten..![]()
Is denk heel gezelligquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:45 schreef B.A.Trix het volgende:
Zou daar best een keertje op vrijdagavond op die rode bank willen zitten..![]()
Ge-wel-dig idd, hoe verzin je hetquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:49 schreef Cee het volgende:
Als Jezus nu zou worden geboren, in Groningen, zou ie WEER in zo'n klote-stal terechtkomen.![]()
Ik heb ook die serious request actie helemaal gevolgd, was echt gaaf. Bij ons op het werk luisteren ze overal 538, ik heb onlangs bij mij op kantoor maar de speakers gesloopt, nieuwe pc-speakers op de pc aangesloten, en via internet luister ik nu heel de dag 3FM. Veel beter dan 1000 keer per dag dezelfde pussycat dolls plaat te horen. Hier hoor je tenminste nog wat anders dan heel de dag top 40. En de dj's hebben veel meer persoonlijkheid dan daar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het is gewoon echt een meesterlijk programmaKan me voorstellen dat je baalt
Ik welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
"In de auto wordt ik wel regelmatig kwaad", al heb ik geen idee wie het is.
volgens mij doet gerard morgen zoeyzo en coen as zondagquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind het echt jammer dat Eddy alweer Zoeyzo niet doet.
Amen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:51 schreef Otpor het volgende:
[..]
Ik heb ook die serious request actie helemaal gevolgd, was echt gaaf. Bij ons op het werk luisteren ze overal 538, ik heb onlangs bij mij op kantoor maar de speakers gesloopt, nieuwe pc-speakers op de pc aangesloten, en via internet luister ik nu heel de dag 3FM. Veel beter dan 1000 keer per dag dezelfde pussycat dolls plaat te horen. Hier hoor je tenminste nog wat anders dan heel de dag top 40. En de dj's hebben veel meer persoonlijkheid dan daar.
iddquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:51 schreef Otpor het volgende:
[..]
Ik heb ook die serious request actie helemaal gevolgd, was echt gaaf. Bij ons op het werk luisteren ze overal 538, ik heb onlangs bij mij op kantoor maar de speakers gesloopt, nieuwe pc-speakers op de pc aangesloten, en via internet luister ik nu heel de dag 3FM. Veel beter dan 1000 keer per dag dezelfde pussycat dolls plaat te horen. Hier hoor je tenminste nog wat anders dan heel de dag top 40. En de dj's hebben veel meer persoonlijkheid dan daar.
ja dat is idd best een beetje vaag..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:55 schreef biggetje het volgende:
waarom bel je als je er niet heen kan?![]()
Vet!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
idd
Ik heb serious request ook gevolgd, we hebben met serious request zelfs Michiel gehuurd om een uurtje mee te presenteren met de ActionRadio top 100 (het werden er 2,5) en toen ook Gerard en Domien gebeld...
Michiel is afgelopen zondag echt langsgeweestquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:01 schreef Otpor het volgende:
[..]
Vet!En die zijn dus ook langsgeweest?
Ben nu echt weg, heb gelukkig op mijn mp3-speler ook een radio zitten, dus kan ik op de fiets nog ff meegenieten.
Ik kom in ieder geval vaker in dit topic!![]()
Zie dit topic: [FOK!radio] 3FM-dj presenteert op ActionRadioquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:01 schreef Otpor het volgende:
[..]
Vet!En die zijn dus ook langsgeweest?
We zullen het je lerenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:08 schreef Toad het volgende:
Stoppen mensen. Ik kan niet zo snel lezen.
quote:
Ik werd met Justin Timberlake wakkerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:09 schreef Seraphina het volgende:
Hahaha, afwassen ging wel vlot zo hahahaha. Vanmorgen met Chelsea Dagger wakker geworden, heeeeeerlijk, beter dan Maria Mena...
Z'n gangetje.quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Z'n gangetje.
Ik ben er zo vandoor. Visiiiite visiite een huis vol visite. Misschien zet ik Ekstra wel op de achtergrond aan maar ik vrees dat ik dan te veel word afgeleid. 'Wat zei hij?' 'Wie was dat?'
Gelukkig niet neequote:
DANKE SCHÖN!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:11 schreef Seraphina het volgende:
Doeg Cee! Viel SPASSSSSZ
Heb je ook koffie?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Iemand ook een kopje warme chocolademelk?? compleet met vel..![]()
Ja, lekkerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Ja lekker!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Ja heb ik wel maar dan moet ik t eerst maken..quote:
Doe dan maar warme chocolademelkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ja heb ik wel maar dan moet ik t eerst maken..![]()
Als jij gewoon de warme chocolademelk verzorgt, zet ik wel even koffie voor de liefhebbers. Dus, iemand koffie?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ja heb ik wel maar dan moet ik t eerst maken..![]()
omdat je zo aandringtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:17 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Als jij gewoon de warme chocolademelk verzorgt, zet ik wel even koffie voor de liefhebbers. Dus, iemand koffie?![]()
Ook lekker.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
Slagroomtaart ook goed, is nog over van mn laatste stagedag.
Ja dat was gezellig! Bijna net zo gezellig als Ek-stra Weekendquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Michiel is afgelopen zondag echt langsgeweestVolgens mij vond hij het wel gezellig
Mss kan Domien aan Michiel vragen wat hij ervan vond en het hier posten
Ik vond het ook erg gezelligquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:22 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja dat was gezellig! Bijna net zo gezellig als Ek-stra Weekend
Die zijn zo ontzettend verslavendquote:
Namens de slowchatcrew van Fok!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:28 schreef Seraphina het volgende:
Wie smst er ff jaaaaaaaaaaaa hahahaha
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:30 schreef B.A.Trix het volgende:
Hahahhah hij zit gewoon keihard op die drums te rammen.![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:29 schreef TheVulture het volgende:Avond
Zit drie dingen tegelijk te doen
darten op tv, wie is de mol op de pc en Ekstra Weekend
quote:
`t Was ook heel grappigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah. Ik lag weer eens onder tafel van het lachen
Ik ben ff inspiratieloosquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:33 schreef Seraphina het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor "ik zal kijken wat ik voor je kan doen?"
Ik zou Moloko wel eens willen horen met Forever More... heerlijk nummerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:33 schreef Seraphina het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor "ik zal kijken wat ik voor je kan doen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |