Vind het echt jammer dat Eddy alweer Zoeyzo niet doet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:29 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaaaaaa morgen ZoeyZo met Ekdom! Lang leve de bacteriële infectie!![]()
Oh dat was best gemeen.![]()
Leuk, ijsdansshow dissen. En WIDM promoten. Gerard moet meedoen!

quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:29 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaaaaaa morgen ZoeyZo met Ekdom! Lang leve de bacteriële infectie!![]()

Maar met Ekdom dus dat is weer een groot feest, maar dan is zijn weekend wel weer naar de Palastijnen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind het echt jammer dat Eddy alweer Zoeyzo niet meer kan doen.

Ja volgensmij heeft ie al een week of 2/3 geen vrije dag meer gehadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar met Ekdom dus dat is weer een groot feest, maar dan is zijn weekend wel weer naar de Palastijnen.

Volgens mij zeiden ze net Giel 1-4 en Michiel 4-7. Staat ook op veenstra's weblog.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:31 schreef Toad het volgende:
Hoe zit dat nou met die freaknacht?
Michiel van 1 tot 4 of/en 4 tot 7? En wie is er nog meer?

Zou best kunnen idd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja volgensmij heeft ie al een week of 2/3 geen vrije dag meer gehad

Brazilie, maar maandag is ie er weer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Waar zit die Sander trouwens ergens?? Sinds ik dit volg heb ik hem alleen nog maar in het glazen huis gezien..![]()

Vakantie in Braziliequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Waar zit die Sander trouwens ergens?? Sinds ik dit volg heb ik hem alleen nog maar in het glazen huis gezien..![]()

Hoi Mutz!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:33 schreef MutZ het volgende:
Zo, ik ben ook weer ingeschakeld

Ik dacht dat Paul daar zat........quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Brazilie, maar maandag is ie er weer.

Hoe wordt er getitelt? Als het 'Red Hot Chili Peppers - Weet niet, lijkt op al die anderen' is, dan titelt Michielquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, Red Hot Chili Peppers![]()
![]()
. Flikker op met dit goedkope riedeltje
.

Paul is skieen, maar wáár precies weet ik niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik dacht dat Paul daar zat........

Hoi ChatGirlquote:

Ik begreep al zoietsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
M'n hart.

sorry, vanaf hier was het wel grappigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
M'n hart.

* MutZ komt niet meer bijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=26401
...

Ownedquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
...

quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
...

Ik durf niet te kijken want ik heb net even helemaal gemist wat er met dat filmpje is en ik ben nogal makkelijk te laten schrikken. Dus I think I'll pass.quote:

Ik schrok idd niet, omdat ik al wist wat er ging gebeuren... Tis wel grappig bedachtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wist het niet. En ik las de beschrijving, klikte 'm vervolgens weg en toen klopte Michiel geruststellend op m'n rug.
Nee. Lachen dit.

Hij is echt heel leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken want ik heb net even helemaal gemist wat er met dat filmpje is en ik ben nogal makkelijk te laten schrikken. Dus I think I'll pass.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |