Jij hier?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nou! We zijn er weer hoor!
Misschien moet je ff bellen, want requests vanaf het forum doen ze zomaar nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:02 schreef Cee het volgende:
Oh en geef nou eens door waar je die Swedish Chef wallpaper vandaan hebt kjad#*&%&545##!! ik blijf erom vragen. I want it.![]()
Haai Roel en de rest natuurlijk ook..quote:
Ik heb niet zo'n radiostem.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien moet je ff bellen, want requests vanaf het forum doen ze zomaar niet
Wij ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nou! We zijn er weer hoor!
Zuipen in de tijd van de baas is niets mis mee, lijkt mequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:11 schreef Cee het volgende:
Lijkt me trouwens best moeilijk om zo enthousiast mogelijk het weekend in te luiden terwijl je zelf moet werken.Maar ach, lijkt me leuk werk dus het valt wel mee.
Hier loopt-ie goed.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:12 schreef biggetje het volgende:
hahahahaha ik lach me helemaal dood al kijkende naar de webcam. Proost heren!
wel irritant dat het steeds weer moet bufferen...
Morgen nieuwequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:21 schreef biggetje het volgende:
deze megahit ben ik nu wel zat.
Vind het echt jammer dat Eddy alweer Zoeyzo niet doet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:29 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaaaaaa morgen ZoeyZo met Ekdom! Lang leve de bacteriële infectie!![]()
Oh dat was best gemeen.![]()
Leuk, ijsdansshow dissen. En WIDM promoten. Gerard moet meedoen!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:29 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaaaaaa morgen ZoeyZo met Ekdom! Lang leve de bacteriële infectie!![]()
Maar met Ekdom dus dat is weer een groot feest, maar dan is zijn weekend wel weer naar de Palastijnen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind het echt jammer dat Eddy alweer Zoeyzo niet meer kan doen.
Ja volgensmij heeft ie al een week of 2/3 geen vrije dag meer gehadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar met Ekdom dus dat is weer een groot feest, maar dan is zijn weekend wel weer naar de Palastijnen.
Volgens mij zeiden ze net Giel 1-4 en Michiel 4-7. Staat ook op veenstra's weblog.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:31 schreef Toad het volgende:
Hoe zit dat nou met die freaknacht?
Michiel van 1 tot 4 of/en 4 tot 7? En wie is er nog meer?
Zou best kunnen idd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja volgensmij heeft ie al een week of 2/3 geen vrije dag meer gehad
Brazilie, maar maandag is ie er weer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Waar zit die Sander trouwens ergens?? Sinds ik dit volg heb ik hem alleen nog maar in het glazen huis gezien..![]()
Vakantie in Braziliequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Waar zit die Sander trouwens ergens?? Sinds ik dit volg heb ik hem alleen nog maar in het glazen huis gezien..![]()
Hoi Mutz!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:33 schreef MutZ het volgende:
Zo, ik ben ook weer ingeschakeld
Ik dacht dat Paul daar zat........quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Brazilie, maar maandag is ie er weer.
Hoe wordt er getitelt? Als het 'Red Hot Chili Peppers - Weet niet, lijkt op al die anderen' is, dan titelt Michielquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, Red Hot Chili Peppers![]()
![]()
. Flikker op met dit goedkope riedeltje
.
Paul is skieen, maar wáár precies weet ik niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik dacht dat Paul daar zat........
Hoi ChatGirlquote:
Ik begreep al zoietsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
M'n hart.
sorry, vanaf hier was het wel grappigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
M'n hart.
* MutZ komt niet meer bijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=26401
...
Ownedquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
...
Ik durf niet te kijken want ik heb net even helemaal gemist wat er met dat filmpje is en ik ben nogal makkelijk te laten schrikken. Dus I think I'll pass.quote:
Ik schrok idd niet, omdat ik al wist wat er ging gebeuren... Tis wel grappig bedachtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wist het niet. En ik las de beschrijving, klikte 'm vervolgens weg en toen klopte Michiel geruststellend op m'n rug.
Nee. Lachen dit.
Hij is echt heel leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken want ik heb net even helemaal gemist wat er met dat filmpje is en ik ben nogal makkelijk te laten schrikken. Dus I think I'll pass.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |