Roosjequote:
'Dramaandag in de stu-stu-studio'quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:40 schreef Toad het volgende:
Ekdom is leuk in de nacht, maar hij moet ook weer niet te veel credits krijgen hoor. Mijn volgende nieuwe topic wordt een Giel Beelen quote om jullie te plagen.
Mutz!quote:
ChatGirlquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'Dramaandag in de stu-stu-studio'
of
'Prrrrrijzen, mensen! Prijzen!'
iddquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Under de Sky !!!!!!!!!!!!!!! yeahwat een nummer
Ja, morgen nog werken en 's avonds naar een evenement met mn collega's. Alles inclusief. Maar ik ben wel de bob, dus da's minder.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
ChatGirl
Lekker vakantie aan het vieren?
bob zijn is idd soms wel wat minder, maar toch is een evenement over het algemeen ook wel leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, morgen nog werken en 's avonds naar een evenement met mn collega's. Alles inclusief. Maar ik ben wel de bob, dus da's minder.
ja maar....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:08 schreef MutZ het volgende:
Ik ga ff wat anders toen, tot Ekstra weekend
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:28 schreef Toad het volgende:
De voetjes gaan van de vloer in de studio, maar ook in dit topic...
[afbeelding]
quote:3FM zendt vrijdag en zaterdag live uit vanaf Eurosonic en Noorderslag. 3voor12 zorgt er online voor dat de thuisblijvers niets hoeven te missen!
Je hoort Eric Corton vrijdagavond live verslag doen vanuit Grunning met Dennis Weening tussen 22.00 en 01.00 uur. Op zaterdag zal hij het klusje klaren tussen 18.00 en 21.00 uur vanuit de Oosterpoort waar ook de Popprijs uitgereikt zal worden.
Michiel Veenstra neemt zijn plaats even in tussen 21.00 en 00:00 uur, zodat Eric even kan eten, drinken en aan het zuurstof kan, waarna hij weer uitzendt tot 2 uur. Giel loopt door de zalen om de sfeer onder de bezoekers te peilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |