Queen - 39 bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Het is toch jammer dat de zelfde nummers altijd voorbij komen in de request. Kijk Smells Like Teen Spirit is een topnummer, maar ik hoor hem te vaak in dit uur. Jullie moeten eens wat andere platen draaien, platen die je normaal niet zo heel vaak hoort!
Dank je! onze kat Moortje houdt van warmte en badeenden!quote:
Zeg, dat is de request van mijn vrouw hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Het is toch jammer dat de zelfde nummers altijd voorbij komen in de request. Kijk Smells Like Teen Spirit is een topnummer, maar ik hoor hem te vaak in dit uur. Jullie moeten eens wat andere platen draaien, platen die je normaal niet zo heel vaak hoort!
Eens, en zeker de hits van nu een beetje vermijden, die hoor je overdag al zo vaakquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zoals Jolingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, en zeker de hits van nu een beetje vermijden, die hoor je overdag al zo vaak
Die heb ik overdag nog niet gehoord vandaagquote:
Klopt, maar het is wel een hit van nuquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heb ik overdag nog niet gehoord vandaag![]()
Nog geen 3FM-hitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel een hit van nu
Smashing Pumpkins - Disarmquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:dit is mooi, hoe heet dit ook alweer
?
De afsluiter van Pinkpop 2007... de Smashing Pumpkinsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:dit is mooi, hoe heet dit ook alweer
?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Smashing Pumpkins - Disarm, goede plaat man!
Gelukkig maar, anders moest ik een ander station opzoekenquote:
I knowquote:Maar dit is erg mooi!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |