Kijk eens in de reactie boven je in het vorige topic. Daar had ik het al in vermeld.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:40 schreef D.Rose het volgende:
Ik meldde dat ik het nieuwe topic ging openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat was een editquote:Op maandag 12 februari 2007 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk eens in de reactie boven je in het vorige topic. Daar had ik het al in vermeld.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vieles Dank fur Ihnen Antwort!quote:Stimmt genau
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef biggetje het volgende:
Wat een leuke TT!
En een goedenavond allemaal!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoals ik al zei, een van de beste nummers van het album. Maar hoop niet dat hij te vaak gedraaid gaat worden enzo. Dat kan je soms hebben met sommige nummersquote:Op maandag 12 februari 2007 19:44 schreef Numbie het volgende:
[..]
Vieles Dank fur Ihnen Antwort!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh en btw, kan ik ook nog mijn momentje bij Michiel in de uitzending ergens uppen? En zo ja waar?
Ik gebruik daar voor in de OP meestal www.zshare.net voor. Nadeel daarvan is alleen dat ie na 10 dagen niet downloaden/beluisteren wordt verwijderd. Maar verder werkt het vooralsnog best goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:44 schreef Numbie het volgende:
[..]
Vieles Dank fur Ihnen Antwort!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh en btw, kan ik ook nog mijn momentje bij Michiel in de uitzending ergens uppen? En zo ja waar?
Bedankt voor de info..quote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Horny!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoiets ja. Komt echt heel geloofwaardig over zo ....quote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef biggetje het volgende:
veenstra, veenstraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zei die vent dat nou???Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Graag gedaanquote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Bedankt voor de info..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zeggen ze iedere dagquote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef biggetje het volgende:
veenstra, veenstraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zei die vent dat nou???Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Iemand er al bij stilgestaan dat we hier een jubileum hebben? We zitten nu het 50[/sup]e[/sup] topic vol te lullen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07071/2007_0212_194327.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Valt `t je niet op dat ze dat allemaal zeggenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef biggetje het volgende:
ik accepteer de cookies.
100 is het jubileumquote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Iemand er al bij stilgestaan dat we hier een jubileum hebben? We zitten nu het 50[/sup]e[/sup] topic vol te lullen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07071/2007_0212_194327.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Bij een jubileum krijg je meestal een presentje *hint* *hint*quote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Iemand er al bij stilgestaan dat we hier een jubileum hebben? We zitten nu het 50e topic vol te lullen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klik voor vergroting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop