Kijk eens in de reactie boven je in het vorige topic. Daar had ik het al in vermeld.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:40 schreef D.Rose het volgende:
Ik meldde dat ik het nieuwe topic ging openen
Dat was een editquote:Op maandag 12 februari 2007 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk eens in de reactie boven je in het vorige topic. Daar had ik het al in vermeld.
Vieles Dank fur Ihnen Antwort!quote:Stimmt genau
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef biggetje het volgende:
Wat een leuke TT!
En een goedenavond allemaal!![]()
Zoals ik al zei, een van de beste nummers van het album. Maar hoop niet dat hij te vaak gedraaid gaat worden enzo. Dat kan je soms hebben met sommige nummersquote:Op maandag 12 februari 2007 19:44 schreef Numbie het volgende:
[..]
Vieles Dank fur Ihnen Antwort!
Oh en btw, kan ik ook nog mijn momentje bij Michiel in de uitzending ergens uppen? En zo ja waar?
Ik gebruik daar voor in de OP meestal www.zshare.net voor. Nadeel daarvan is alleen dat ie na 10 dagen niet downloaden/beluisteren wordt verwijderd. Maar verder werkt het vooralsnog best goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:44 schreef Numbie het volgende:
[..]
Vieles Dank fur Ihnen Antwort!
Oh en btw, kan ik ook nog mijn momentje bij Michiel in de uitzending ergens uppen? En zo ja waar?
Bedankt voor de info..quote:
Zoiets ja. Komt echt heel geloofwaardig over zo ....quote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef biggetje het volgende:
veenstra, veenstrazei die vent dat nou???
Dat zeggen ze iedere dagquote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef biggetje het volgende:
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Iemand er al bij stilgestaan dat we hier een jubileum hebben? We zitten nu het 50[/sup]e[/sup] topic vol te lullen!
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07071/2007_0212_194327.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Valt `t je niet op dat ze dat allemaal zeggenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef biggetje het volgende:
100 is het jubileumquote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Iemand er al bij stilgestaan dat we hier een jubileum hebben? We zitten nu het 50[/sup]e[/sup] topic vol te lullen!
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07071/2007_0212_194327.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Bij een jubileum krijg je meestal een presentje *hint* *hint*quote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Iemand er al bij stilgestaan dat we hier een jubileum hebben? We zitten nu het 50e topic vol te lullen!
Klik voor vergroting
ja!! IKKE!!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Iemand er al bij stilgestaan dat we hier een jubileum hebben? We zitten nu het 50e topic vol te lullen!
Klik voor vergroting
Ik vind 50 gewoon 5x10quote:Op maandag 12 februari 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik vind 50 anders ook al best een mijlpaaltje hoor. 100 is dan het volgende jubileum.
Nog bedankt daarvoor! Zometeen in de Popquiz...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef Numbie het volgende:
[Oh, en ik had vanochtend nog ff contact ook met je Michiel over dat Japanse gebrabbel van Mayer![]()
Ik weet niet welke ik zal gaan requesten? Mika, Fall Out Boy, moeilijk moeilijk!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:56 schreef D.Rose het volgende:
Iedereen alweer braaf een request gedaan?
You're more than welcome...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nog bedankt daarvoor! Zometeen in de Popquiz...
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef oor het volgende:
ik wil meedoen aan de popquiz, kan je mij bellen?
Dan mail of SMS je maar. Ik denk dat het niet erg slim is om je nummer hier op het forum te zetten. Ik raad je aan om die weg te editten.quote:
Originele keuzes, die nummers hoor je anders noooooooitquote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik zal gaan requesten? Mika, Fall Out Boy, moeilijk moeilijk!
Ik heb mijn verhaal over waarom requests eigenlijk oude(re) platen moeten zijn al vaker gehouden, dus zal jullie er nu niet mee lastig vallenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:08 schreef Seraphina het volgende:
@ D.Rose
`t Is wel zo dat niet iedereen de radio de hele dag aan heeft staan natuurlijk. Ikzelf hoor Mika ook nauwelijks eerlijk gezegd. Fall Out Boy inmiddels wel, maar het hangt bij echt nieuwe nummers gewoon af van wanneer je de radio aanhebt.
Vast niet alleen bij onsquote:Doet het forum bij iedereen zo brak?
Ja ik ken dat verhaal en ik vind het heel redelijk, maar daarom is het net universeel geldendquote:Op maandag 12 februari 2007 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb mijn verhaal over waarom requests eigenlijk oude(re) platen moeten zijn al vaker gehouden, dus zal jullie er nu niet mee lastig vallen
[..]
Vast niet alleen bij ons
Ik heb m helaas niet bij me! Continuum ligt thuis...quote:Op maandag 12 februari 2007 20:08 schreef Numbie het volgende:
Heb Dreaming With A Broken Heart van John Mayer aangevraagd via z'n hyves paginaWil'm nu dan ook wel eens echt op de radio horen...
![]()
het gut net?quote:Op maandag 12 februari 2007 20:21 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ja ik ken dat verhaal en ik vind het heel redelijk, maar daarom is het net universeel geldend![]()
Ok, ik geloof hetquote:Op maandag 12 februari 2007 19:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk bewijzen dat ie er echt is, en mijn request straks draaien
Misschien is ze vrij omdat ze vrijdag heeft gewerkt, of ze is ziek.quote:Op maandag 12 februari 2007 21:04 schreef Seraphina het volgende:
Geen Maricha volgens mij...
*aait forum*
Shame on you Michiel! Noem jij je nou een echte fanquote:Op maandag 12 februari 2007 20:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik heb m helaas niet bij me! Continuum ligt thuis...![]()
Vraag hem dan aanquote:
ik hoorde het vannacht toen in bed lag te luisterenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef Sirolf het volgende:
Voor de fans van Annemieke die hier in grote getalen aanwezig zijn: Annemieke met 'iets' in haar mond.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef Sirolf het volgende:
Voor de fans van Annemieke die hier in grote getalen aanwezig zijn: Annemieke met 'iets' in haar mond.
quote:
quote:
Merkwaardig tijdstip alleen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:33 schreef Againzender het volgende:
Ik zeg het niet vaak, maar: hoera, Paul is er weer!
fok silverquote:
ja, die is ook erg leuk idd!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dit en dan heb ik daarnet dit topic Sara Raats' eigen huisjes-topic gelezen.. Ik lig dubbel hier..
![]()
Ja, geen idee wat 'ie nou komt doen, normaal blijft hij niet hangen. Of moet hij straks weer uitzenden?quote:
Misschien heeft ie ruzie met z'n vrouw en durft hij niet naar huis..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, geen idee wat 'ie nou komt doen, normaal blijft hij niet hangen. Of moet hij straks weer uitzenden?
of z'n auto ligt in de prak nadat hij een bochtje te ruim had genomenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:49 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Misschien heeft ie ruzie met z'n vrouw en durft hij niet naar huis..![]()
Dat idee had ik ook al een beetje, deze persoon ziet er toch wat anders uit!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:06 schreef Toad het volgende:
Geen Maricha vnvd volgens mij....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Yeah, meteen beginnen met de nieuwe Shakira.![]()
![]()
Die staan ergens in de andere topics.. hoef je alleen maar een paar topics door te lezen..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
De stream doet kut hier. iemand een alternatief voor die op 3fm-site?
www.nederland.fmquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
De stream doet kut hier. iemand een alternatief voor die op 3fm-site?
Thanks.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Die staan ergens in de andere topics.. hoef je alleen maar een paar topics door te lezen..![]()
![]()
Ik vind er weinig aan om eerlijk te zijn... maar het kan goed zijn dat ik er aan wenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Goede plaat van Justin Timberlake. Dit is de eerste keer dat ik de plaat hoor maar het klinkt wel goed!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:16 schreef -Hans- het volgende:
TheVulture, ik request volgende week wel weer iets.![]()
Goede plaat van Justin Timberlake. Dit is de eerste keer dat ik de plaat hoor maar het klinkt wel goed!
quote jij nu jezelfquote:
Mark my words, over 2 weken ben je om!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan om eerlijk te zijn... maar het kan goed zijn dat ik er aan wen
Donequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Gaat er iemand vandaag requesten?
Ik zit nog te twijfelen
Misschien dat ik de nieuwe van Gwen Stefani ga requesten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Gaat er iemand vandaag requesten?
Ik zit nog te twijfelen
Probeer http://streams.versatel.nl/streamgate60 of http://streamgate.xs4all.nl/streamgate60 eens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's alleen de luisterstream? Wil ook kijken.
Beter. Thanksquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probeer http://streams.versatel.nl/streamgate60 of http://streamgate.xs4all.nl/streamgate60 eens.
Zeker goed nummerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:19 schreef Impry het volgende:
[..]
Misschien dat ik de nieuwe van Gwen Stefani ga requesten.
http://www.youtube.com/watch?v=6myPfScEv0o
Wel relaxed nummertje vind ik zelf!
Die vorige was leukquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:23 schreef Wheeling het volgende:
[..]
Zeker goed nummer, beter als die vorige
![]()
Misschien handig om in de Wiki te zetten.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probeer http://streams.versatel.nl/streamgate60 of http://streamgate.xs4all.nl/streamgate60 eens.
Beter danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:23 schreef Wheeling het volgende:
[..]
Zeker goed nummer, beter als die vorige
![]()
dialectquote:
Gisteren was al Theo Maassen, dus Joling past daar ook wel bijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die vorige was leuk
Ik ga denk ik voor Gerard Joling
Zolang het Lois Lane niet is.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Zou het Lois de Jong zijn die vanavond Maricha vervangt ???
Het is in elk geval geen Maricha want deze drinkt ook wel erg veel![]()
Tonight is anders best een leuk liedje hoor!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zolang het Lois Lane niet is.....
Achja, is toch beetje carnavals-week hèquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gisteren was al Theo Maassen, dus Joling past daar ook wel bij
Overigens kunnen we je nu niet meer serieus nemen als muziekliefhebber
Het is bijna carnavalquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gisteren was al Theo Maassen, dus Joling past daar ook wel bij
Overigens kunnen we je nu niet meer serieus nemen als muziekliefhebber
*genealogie nakijktquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:30 schreef MichielV het volgende:
Het is onze eigen tante Lois mensen!
Yes! heb ik nou ook wat gewonnen nu ik het goed heb geraden..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:30 schreef MichielV het volgende:
Het is onze eigen tante Lois mensen!
Vast nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Zou Louis het Fok!-forum ook leuk vinden?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:31 schreef Impry het volgende:
Woon je in Oeteldonk TheVulture? Als ik zo beetje naar de kleuren kijk
Zijn er ook nog dingen die ik wel mag?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
neehee niets ja maar.. ophouden!![]()
![]()
thanks.. ben er zelf ook blij mee, met dank aan Tomaquote:
euhmmmm.. nee weet zo 123 niets..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zijn er ook nog dingen die ik wel mag?
Tja, dan moet ik maar gewoon improviseren, maar dan kan het zijn dat ik me soms laat gaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:36 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
euhmmmm.. nee weet zo 123 niets..![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar over Tadada hoor je me niet meer hoor
Van mij wel hoor, maar om mij nou als maatstaaf te gebruikenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
De term 'muts' mag ik zeker niet gebruiken voor de vervangster vanMaricha
![]()
.
Je kan het natuurlijk ook 'effectief' noemen, want waarom 25x heen en weer lopen naar de automaat als je het ook in 1x kan meenemen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
De term 'muts' mag ik zeker niet gebruiken voor de vervangster vanMaricha
![]()
.
Beetje daar met een koffiekan gaan zitten.
Het ziet er zo treurig uit. Alsof je gaat picknicken op je werkplek ofzo ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook 'effectief' noemen, want waarom 25x heen en weer lopen naar de automaat als je het ook in 1x kan meenemen?
Ik vrees voor je van wel hoor. Zelfde redactiekantoor weet je nog.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar goed, ik hoop voor hem/haar dat hij/zij FOK! nog niet gevonden heeft.
anders maak je nooit kans?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef borisz het volgende:
*Boris maakt nu een kans op een deelname in de popquiz tenzij ze hier meelezen![]()
Nou, Maricha ligt nog steeds een straatlengte voor vooral op uiterlijk geoordeeld natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees voor je van wel hoor. Zelfde redactiekantoor weet je nog.
Maar Lois is best aardig hoor. Heb d'r nog even gesproken op de nieuwjaarsborrel vorige maand.
jewel hoor maar Maricha met haar nieuwe beleidquote:
Dan zal ik maar niet vertellen wat er op de wekelijkse vergadering wordt besproken (naast de nieuwe megahit).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:52 schreef borisz het volgende:
[..]
jewel hoor maar Maricha met haar nieuwe beleid. Als ze dat maar niet doorvoeren op andere producers
![]()
Ik heb 'r nog nooit gezienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
vooral op uiterlijk geoordeeld natuurlijk.
Jij hebt de webcam nog niet gevonden?quote:
Maricha: http://www.radiobitches.nl/bitches/de_bitches/maricha_kroeske/quote:
Die wel, maar da's niet echt een dergelijke beeldkwaliteit waardoor ik daarover kan oordelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Jij hebt de webcam nog niet gevonden?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lois: http://www.radiobitches.nl/bitches/de_bitches/lois_de_jong/
Wat doet zij in godsnaam bij Met Michiel? Maricha zit daar toch? Wat valt er nog meer te doen/voor te bereiden?quote:In 2001 werd ze aangenomen als webredacteur bij het radioprogramma van Isabelle Brinkman op 3FM. Sindsdien werkte ze voor verschillende NPS radioprogramma’s (waaronder de Sandersjow en Timur Tot Tien Uur) en dj’s. Momenteel is ze verbonden aan het NPS programma Met Michiel, met dj Michiel Veenstra.
Ah, dáár is het misgegaanquote:In 2001 werd ze aangenomen als webredacteur bij het radioprogramma van Isabelle Brinkman op 3FM.
Op http://www.michielveenstra.nl/ is de webcam ook te zien maar dan wat lichter.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die wel, maar da's niet echt een dergelijke beeldkwaliteit waardoor ik daarover kan oordelen
www.Marichaisthebest.nlquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, Maricha ligt nog steeds een straatlengte voor vooral op uiterlijk geoordeeld natuurlijk.
Nee hoor, da's dezelfde webcam. Geen verschil dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op http://www.michielveenstra.nl/ is de webcam ook te zien maar dan wat lichter.
En bovendien is dat natuurlijk ook een pracht van een site om zomaar te bezoekenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op http://www.michielveenstra.nl/ is de webcam ook te zien maar dan wat lichter.
en dan na jou site gelijk die van Rick van V bezoekenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
En bovendien is dat natuurlijk ook een pracht van een site om zomaar te bezoeken![]()
Shameless self promotionquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
En bovendien is dat natuurlijk ook een pracht van een site om zomaar te bezoeken![]()
Leuk om te lezenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maricha: http://www.radiobitches.nl/bitches/de_bitches/maricha_kroeske/
Michiel (): http://margotveenstra.web-log.nl/photos/uncategorized/40410.jpg (samen met Annemieke en Gerard)
Ik klikte er gisteren op een linkje, maar die deed het nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra!quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat doet zij in godsnaam bij Met Michiel? Maricha zit daar toch? Wat valt er nog meer te doen/voor te bereiden?quote:In 2001 werd ze aangenomen als webredacteur bij het radioprogramma van Isabelle Brinkman op 3FM. Sindsdien werkte ze voor verschillende NPS radioprogramma’s (waaronder de Sandersjow en Timur Tot Tien Uur) en dj’s. Momenteel is ze verbonden aan het NPS programma Met Michiel, met dj Michiel Veenstra.
onder het bureau werkzaamhedenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er staat nog een vraag open:
[..]
[..]
Wat doet zij in godsnaam bij Met Michiel? Maricha zit daar toch? Wat valt er nog meer te doen/voor te bereiden?
Mail? MSN? Telefoon? SMS?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:10 schreef oor het volgende:
meer radiohead pleaze...
Radiohead - Just
ofzo
website, als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er staat nog een vraag open:
[..]
[..]
Wat doet zij in godsnaam bij Met Michiel? Maricha zit daar toch? Wat valt er nog meer te doen/voor te bereiden?
Ik vind het prima hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:14 schreef Seraphina het volgende:
Margot is Michiel z`n zus toch?
Gelukkigquote:
Problemen? Ik ben juist zo meegaand als maar kanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was even bang dat je er problemen mee had
![]()
Weather with youquote:
Fok en mijn suggestiequote:
Zegt me zo nietsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef Seraphina het volgende:
Weet iemand toevallig wie die gast is die klinkt als Paul Simon? Ze draaiden `t vorige week in de Coen & Sander show maar ik weet niet meer wie dat nou was...
Wel degelijk verschil ook al is het dezelfde stream. Bij mij is de stream op 3FM gewoon donker, op de site van Michiel is het beeld echt lichter.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, da's dezelfde webcam. Geen verschil dus.
Maar dan wel als je niet via de cam kijkt, anders is het wat lastig kijken aangezien je de cam dan telkens moet heropenen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Laat me raden, Born Slippy?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef borisz het volgende:
*heeft underworld als request verstuurd![]()
Xavier Rudd met Messagesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef Seraphina het volgende:
Weet iemand toevallig wie die gast is die klinkt als Paul Simon? Ze draaiden `t vorige week in de Coen & Sander show maar ik weet niet meer wie dat nou was...
Ik vind dit wel zo'n vreselijke suffe plaat! echt, dit nummer heb ik zo vaak gehoord dat het gewoon niet meer leuk is. Sowieso vind ik dit soort platen niet mooi, wat een drama muziek.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef Seraphina het volgende:
Michel...
Ik ga even wat luisteren op de computer want dit nummer vind ik echt verschrikkelijk
He Veenstra, wil je in het kader van de carnaval vanavond even Gerard Joling draaien met Maak me Gek in het request-uur?quote:
Jaaaaaaaa die inderdaad. Dank dank dank.quote:
Braaf aanvragen via de normale bronnenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He Veenstra, wil je in het kader van de carnaval vanavond even Gerard Joling draaien met Maak me Gek in het request-uur?![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:34 schreef Impry het volgende:
Jaa!MAAK ME GEK!
Ik request hem sowieso nog wel even via de mail
Fok is ondertussen ook een normale bronquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Braaf aanvragen via de normale bronnen
Of liever, niet aanvragen, maar ben nang dat ik je daarvan niet kan weerhouden
Moet de eerste request nog gedraaid zien wordenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fok is ondertussen ook een normale bron![]()
Er staat al eeuwen op de site dat er een nieuw album aankomt en je kunt daar een stukje van beluisteren en dat is GE-WEL-DIG. Maar komt dat album ooit nog in Europa...?quote:
je kan hem toch bestellen als hij uitkomt?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Er staat al eeuwen op de site dat er een nieuw album aankomt en je kunt daar een stukje van beluisteren en dat is GE-WEL-DIG. Maar komt dat album ooit nog in Europa...?
Eigenlijk wil mijn broer `m graag hebben en was ik van plan hem lekker te via hem te luisteren of ik `m leuk vond verder, mja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:40 schreef oor het volgende:
ik heb zelf Pendulum - hold collour. nergens te koop in nederland dus dan maar bestellen via internet
Love it when you call =quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Toch maar eens even Love It When You Call aanvragen.
Dan heb je afgelopen zaterdagnacht niet naar Ekdom in de nacht geluisterdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet de eerste request nog gedraaid zien worden
Areyoutalkingtomequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ben er ook weer eens na een drukke week. Annie met Heartbeat aangevraagd
Zo, waar heb ik dat aan te dankenquote:
Ook live zijn ze geweldig. Ik heb (welliswaar niet vooraan) gestaan in Tivoli (Utrecht) met m'n vlaggetje ergens in juni/juli vorig jaar.quote:
Geen idee, ik had er gewoon zin in.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Zo, waar heb ik dat aan te danken
Binnenkort, als in over een half uurtje?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Binnenkort maar eens gaan voor een eendje.
Van uitstel komt afstel...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Misschien, maar straks komt darten ook op tv. Ik bedoel meer de komende weken.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik waardeer het weldegelijk hoor!!
Heb een badeend op het beeldscherm staan, foto zal ik zo plaatsen!quote:Binnenkort maar eens gaan voor een eendje.
Darten, dat is net zo spannend als een potje simultaandammen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Darten is al een uur bezig hoor, dus da's geen excuusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Geen idee! zou wel tof zijn want je hoort maar weinig van ze..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Er staat al eeuwen op de site dat er een nieuw album aankomt en je kunt daar een stukje van beluisteren en dat is GE-WEL-DIG. Maar komt dat album ooit nog in Europa...?
Die komt 30 februariquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:57 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit nog steeds te wachten op de '*poing* FOK!Forum!'-jingle
Simultaandammenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Darten, dat is net zo spannend als een potje simultaandammen.![]()
Tja. Dat is een mening he. En damn ik las over Veronica heenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Darten, dat is net zo spannend als een potje simultaandammen.![]()
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Tja. Dat is een mening he. En damn ik las over Veronica heenthanks nu kan ik alsnog het einde zien van de partij
![]()
Jup.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Tja. Dat is een mening he.
Dan maakt ie mij ook gekquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:01 schreef TheVulture het volgende:
maak me gek Veenstra, draai Joling please
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |