Tonight is anders best een leuk liedje hoor!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zolang het Lois Lane niet is.....
Achja, is toch beetje carnavals-week hèquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gisteren was al Theo Maassen, dus Joling past daar ook wel bij
Overigens kunnen we je nu niet meer serieus nemen als muziekliefhebber
Het is bijna carnavalquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gisteren was al Theo Maassen, dus Joling past daar ook wel bij
Overigens kunnen we je nu niet meer serieus nemen als muziekliefhebber
*genealogie nakijktquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:30 schreef MichielV het volgende:
Het is onze eigen tante Lois mensen!
Yes! heb ik nou ook wat gewonnen nu ik het goed heb geraden..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:30 schreef MichielV het volgende:
Het is onze eigen tante Lois mensen!
Vast nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Zou Louis het Fok!-forum ook leuk vinden?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:31 schreef Impry het volgende:
Woon je in Oeteldonk TheVulture? Als ik zo beetje naar de kleuren kijk
Zijn er ook nog dingen die ik wel mag?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
neehee niets ja maar.. ophouden!![]()
![]()
thanks.. ben er zelf ook blij mee, met dank aan Tomaquote:
euhmmmm.. nee weet zo 123 niets..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zijn er ook nog dingen die ik wel mag?
Tja, dan moet ik maar gewoon improviseren, maar dan kan het zijn dat ik me soms laat gaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:36 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
euhmmmm.. nee weet zo 123 niets..![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar over Tadada hoor je me niet meer hoor
Van mij wel hoor, maar om mij nou als maatstaaf te gebruikenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
De term 'muts' mag ik zeker niet gebruiken voor de vervangster vanMaricha
![]()
.
Je kan het natuurlijk ook 'effectief' noemen, want waarom 25x heen en weer lopen naar de automaat als je het ook in 1x kan meenemen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
De term 'muts' mag ik zeker niet gebruiken voor de vervangster vanMaricha
![]()
.
Beetje daar met een koffiekan gaan zitten.
Het ziet er zo treurig uit. Alsof je gaat picknicken op je werkplek ofzo ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook 'effectief' noemen, want waarom 25x heen en weer lopen naar de automaat als je het ook in 1x kan meenemen?
Ik vrees voor je van wel hoor. Zelfde redactiekantoor weet je nog.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar goed, ik hoop voor hem/haar dat hij/zij FOK! nog niet gevonden heeft.
anders maak je nooit kans?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef borisz het volgende:
*Boris maakt nu een kans op een deelname in de popquiz tenzij ze hier meelezen![]()
Nou, Maricha ligt nog steeds een straatlengte voor vooral op uiterlijk geoordeeld natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees voor je van wel hoor. Zelfde redactiekantoor weet je nog.
Maar Lois is best aardig hoor. Heb d'r nog even gesproken op de nieuwjaarsborrel vorige maand.
jewel hoor maar Maricha met haar nieuwe beleidquote:
Dan zal ik maar niet vertellen wat er op de wekelijkse vergadering wordt besproken (naast de nieuwe megahit).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:52 schreef borisz het volgende:
[..]
jewel hoor maar Maricha met haar nieuwe beleid. Als ze dat maar niet doorvoeren op andere producers
![]()
Ik heb 'r nog nooit gezienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
vooral op uiterlijk geoordeeld natuurlijk.
Jij hebt de webcam nog niet gevonden?quote:
Maricha: http://www.radiobitches.nl/bitches/de_bitches/maricha_kroeske/quote:
Die wel, maar da's niet echt een dergelijke beeldkwaliteit waardoor ik daarover kan oordelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Jij hebt de webcam nog niet gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |