quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:18 schreef D.Rose het volgende:
Luister je naar KX i.v.m. bozenegermuziek, krijg je daar Tadada
Ah ok, dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Toad het volgende:
[..]
De lijst van Giel & Gerard, die draaien ze tijdens de vrijdag-freaknacht.
Stenders doet er toch ook wat mee, of heb i kdat nou verkeerdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Toad het volgende:
[..]
De lijst van Giel & Gerard, die draaien ze tijdens de vrijdag-freaknacht.
Op KX hebben ze ook een Freakandel Speciaal, waarvoor Stenders met Ekdom overlegt, maar dat is regelmatig een andere dan de 3FM-Freakandel (wordt gekozen door Giel en Gerard). De Freak 11 is typisch Freaknacht.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stenders doet er toch ook wat mee, of heb i kdat nou verkeerd
*kijkt verbaast*quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:49 schreef Toad het volgende:
Freak 11
Golden Skans - Myths Of The Near Future
Geen idee waarmee, maar je bent er vast heel goed inquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef IedeK. het volgende:
Ben ik weer, wedstrijd gewonnen!![]()
Nu alleen beetje kramp.![]()
Ga je 'm dat nou inwrijven, of er netjes op wijzen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ekdom heeft 2 dingen door elkaar gehaald.
Basketball!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen idee waarmee, maar je bent er vast heel goed in
Giel?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef oor het volgende:
veel users van fok die luisteren?
Dat heb ik met fitnessquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:58 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Basketball!![]()
En als ik kramp krijg is dat een teken dat ik goed m'n best heb gedaan.
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:18 schreef B.A.Trix het volgende:
een klein beetje aangeschoten maar dat mag de pret niet drukken..![]()
ja was leukquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ja was leukHeb A night at the museum gekeken.
Lekker stokbroodje warm gemaakt, puntje brie en een flesje wijn erbij.....Heb me wel vermaakt.
het is dat het op is anders had ik je wel iets aangeboden..quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Are you gniffeling om me? You fool!
[afbeelding]
Volgende keer beterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
het is dat het op is anders had ik je wel iets aangeboden..![]()
zes?? had je honger??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgende keer beter
daarbij heb ik net zes boterhammen naar binnen gewerkt, dus nu ff geen trek
Klopt, en dat geldt ook voor de herrie wat morgenavond weer is te horen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef B.A.Trix het volgende:
Moeten jullie voor de gein nu eens naar 3fm luisteren! dat is toch geen muziek meer!![]()
![]()
Trek?? hoeveel boterhammen eet je dan wel niet als je honger hebt??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, trek
Doe ik altijd s'avonds
Anders kan ik straks niet slapen omdat mijn maag rommelt
*voor de gein ff luisteren gaatquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef B.A.Trix het volgende:
Moeten jullie voor de gein nu eens naar 3fm luisteren! dat is toch geen muziek meer!![]()
![]()
Ik heb m maar gauw uitgezet..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, en dat geldt ook voor de herrie wat morgenavond weer is te horen.
Maar inderdaad, dit is echt niet om aan te horen! net of de plaat hangt.![]()
![]()
Honger hebben ze in Afrikaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Trek?? hoeveel boterhammen eet je dan wel niet als je honger hebt??![]()
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef Toad het volgende:
[..]
't was positief bedoeld (niet uitgniffelen).
weltrusten!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:51 schreef D.Rose het volgende:
kennelijk is iedereen mij al voorgegaan
truste
Dat is wel erg veel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vroeger at ik wel meer, wel een brood per dag
Ik hoop niet dat het net zoals de afgelopen weken is want dan ligt ik zo op bed..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:52 schreef Toad het volgende:
nog 8 minuutjes...
Hij heeft vorige week beloofd dat de sexperimenten klaar zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:53 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het net zoals de afgelopen weken is want dan ligt ik zo op bed..![]()
Gelukkig maar.. ik denk dat ik het sowieso niet laat ga maken vandaag..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week beloofd dat de sexperimenten klaar zijn.
Nee johquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:04 schreef B.A.Trix het volgende:
LAAT GIEL DIE ACHTERGROND MUZIEK NOU EENS AFZETTEN!![]()
Nee joh, dat zorgt juist voor die extra 'nach dem klossen zoals ze in duitsland niet zeggen'-sfeer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:04 schreef B.A.Trix het volgende:
LAAT GIEL DIE ACHTERGROND MUZIEK NOU EENS AFZETTEN!![]()
Ik ben dus de enige die daar super nerveus van word??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, dat zorgt juist voor die extra 'nach dem klossen zoals ze in duitsland niet zeggen'-sfeer.
Ik denk 't. Ik heb het hele muziekje zelfs zonder spraak op mn mp3-speler staan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:08 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ben dus de enige die daar super nerveus van word??![]()
Hoe heet dat nummer?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk 't. Ik heb het hele muziekje zelfs zonder spraak op mn mp3-speler staan.
jeetje..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk 't. Ik heb het hele muziekje zelfs zonder spraak op mn mp3-speler staan.
Klopt, die staat in Kerkrade in een discotheek. Michiel valt in.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:14 schreef Toad het volgende:
Maar Gerard skipt de freaknacht dus om te gaan schnabbelen?!
Thnxquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
DJ Cam - Birds Also Sing For Anamaria
is wel moeilijk te vinden
Kzal m zo wel even uploaden.
Ik zeg niets..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:16 schreef B.A.Trix het volgende:
wel jammer dat de cam de andere ruimte laat zien. vooral omdat daar nu echt helemaal niets te beleven is.![]()
wat heb je gesmst dan??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:21 schreef Toad het volgende:Grace Kelly
Jammer dat Giel m'n SMS niet snapte.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Ha Giel, vergeet het telefoonnummerbuurmeisje van Don Diablo niet!
Mja idd duurde iets van een kwartier ofzo en juan snachez maar draaienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Het was een gesprek van niks vorige week. Maar dat maakt mij niet uit.![]()
Ik ook..quote:
Trustenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:30 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ook..Nog veel plezier allemaal en slaap lekker voor straks!
![]()
je sms weetje.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:42 schreef Urvin het volgende:
haha met die Mo ben ik nog naar keulen geweest![]()
Toffe Kerel![]()
Je zal een programma moeten hebben die Windows Media Videostreams afspeelt. Directe URL is http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=60&a=.asx of als die niet werkt kan je mms://livemedia2.omroep.nl/3fmwebcam proberen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:06 schreef kiepauto het volgende:
Weet iemand hoe je de webcam werkend krijgt op de mac (Safari en Firefox lopen beide vast)
Heb m werkend gekregen via http://www.allekanalen.nl/live/3fm-2042.htmlquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zal een programma moeten hebben die Windows Media Videostreams afspeelt. Directe URL is http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=60&a=.asx of als die niet werkt kan je mms://livemedia2.omroep.nl/3fmwebcam proberen.
Ik werd er niet afgejaagdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:01 schreef Sirolf het volgende:
Hehe, finally... Ik dacht bijna dat die bozenegermuziek nooit op zou houden...
Zou DaMook deze week weer van de chat afgejaagd worden?
Hoorde het vanochtend jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:25 schreef DaMook het volgende:
Peter r. de Vries wil niet echt komen.
Ik vind het ook een hele vette actie!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:47 schreef Glacier het volgende:
Het is echt geweldig die Peter de Vries dag
Hoe heet die band ookalweer?
55%quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:54 schreef TheVulture het volgende:
50% opkomst, zoveel zijn het dus niet geworden eigenlijk
Spinvis, ik snap niet wat iedereen daar zo goed aan vindt... quas intellectueel geneuzel en vervelende stemquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:22 schreef Impry het volgende:
Spinvis!
Jammer dat ze niet eens wat andere nummers draaien van hem, maar dit is ook wel relaxed!
Je kunt het ook zien als mooie poëtische teksten en een 'eigen' stem.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spinvis, ik snap niet wat iedereen daar zo goed aan vindt... quas intellectueel geneuzel en vervelende stem
Hij kan niet zingen iddquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Spinvis, ik snap niet wat iedereen daar zo goed aan vindt... quas intellectueel geneuzel en vervelende stem
afaik niet, maar dat zouden ze eigenlijk moeten doenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zijn ze nou nog met zn alle naar Peter R de Vries gegaan?
Ja schitterend!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
afaik niet, maar dat zouden ze eigenlijk moeten doen
Volgens mij is het afgelopen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:39 schreef Glacier het volgende:
Ik heb ff de radio uit atm..is de Peter de Vries dag nog steeds bezig?
Wie won?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:54 schreef -Hans- het volgende:
Buiten waait een stevige en koude wint uit het Noorden, de gevoelstemperatuur is -10. Binnen staat de luchtverwarming aan en op de radio is het prachtige Air met All I Need te horen.
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:54 schreef -Hans- het volgende:
Buiten waait een stevige en koude wint uit het Noorden, de gevoelstemperatuur is -10. Binnen staat de luchtverwarming aan en op de radio is het prachtige Air met All I Need te horen. Van zo'n plaat krijg je het vanzelf warm, wat een juweeltje!![]()
Edit:
Jammer dat ook deze plaat bruut wordt onderbroken.
Had 't nummer vannacht al op m'n iPod gegooid. Vanmiddag door de stad wandelend: lekker nummerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.zshare.net/aud(...)or_anamaria-mp3.html
Op http://audio.omroep.nl/radio3/nps/ekstraweekend/ is de podcast te vinden. Ik denk dat MP3tjes toch wel zouden moeten werken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:23 schreef Againzender het volgende:
hm, de uitzending van Ekstra weekend doet het niet bij mij
En ik had mijn moeder nog beloofd een MP3-tje toe te sturen
Ik deel B.A.'s mening, maar ik zal hier niet klagenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Had 't nummer vannacht al op m'n iPod gegooid. Vanmiddag door de stad wandelend: lekker nummer. Al verwacht je wel dat Giel elk moment begint te praten
.
leuke filmpjesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:48 schreef IedeK. het volgende:
De filmpjes van het optreden van de Kaiser Chiefs staan ook online.
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/195344
dank jem, die kon ik ff niet vindenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op http://audio.omroep.nl/radio3/nps/ekstraweekend/ is de podcast te vinden. Ik denk dat MP3tjes toch wel zouden moeten werken.
Dank je, erg tof.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:48 schreef IedeK. het volgende:
De filmpjes van het optreden van de Kaiser Chiefs staan ook online.
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/195344
Dat dan weer niet, maar wel grappigquote:Op zondag 11 februari 2007 05:16 schreef rubbereend het volgende:
vooral de Peter de Vries kwis was hilarisch
ja, Barbara is op vakantiequote:Op zondag 11 februari 2007 17:55 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen geen Barbara maar wel Michiel Veenstra !
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:30 schreef IedeK. het volgende:
Natalie Imbruglia - Torn + dit filmpje:![]()
http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=158969
Caps??? Ik hoorde dat het niet helemaal goed ging maar had op de pc waar ik aan het werk was niet de webcam aangezet.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef IedeK. het volgende:
What the fuck, de reclame kwam niet en je zag Michiel heel snel naar achter rennen.
Nee, helaas niet. Ik zat te verbaasd te kijken.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Caps??? Ik hoorde dat het niet helemaal goed ging maar had op de pc waar ik aan het werk was niet de webcam aangezet.(edit: cam staat inmiddels aan)
Gebeurt wel vaker, meestal aan het eind van een uur. Meestal wordt dat door ze aangeduid met het zeer duidelijke 'de ster zit vast' (al vind ik het wat raar klinkenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef IedeK. het volgende:
What the fuck, de reclame kwam niet en je zag Michiel heel snel naar achter rennen.
Okay.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:01 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik zat te verbaasd te kijken.![]()
quote:Pop newcomer Mika is celebrating after reaching number one in the UK singles and album chart simultaneously. The Beirut-born singer's debut album Life In Cartoon Motion entered at number one, while lead single Grace Kelly spends a fourth week at the top.
The top three albums are all new, with Bloc Party and Fall Out Boy at numbers two and three respectively. Leeds-based rock band Kaiser Chiefs are the highest new entry in the singles chart, reaching number two with Ruby.
quote:TOP FIVE UK SINGLES
1. Mika - Grace Kelly
2. Kaiser Chiefs - Ruby
3. Just Jack - Starz In Their Eyes
4. Fall Out Boy - This Ain't A Scene
5. Mason - Exceeder
quote:TOP FIVE UK ALBUMS
1. Mika - Life In Cartoon Motion
2. Bloc Party - A Weekend In The City
3. Fall Out Boy - Infinity On High
4. Norah Jones - Not Too Late (pictured)
5. Amy Winehouse - Back To Black
Dacht al dat het aan mij lag...quote:[b]Op maandag 12 februari 2007 01:06 schreef Toad
Jouw weekendfinale vind ik overigens wel een beetje te suf programma.
Haaaaaaa Toad!quote:Op maandag 12 februari 2007 01:44 schreef Toad het volgende:
[..]
Haaa bea, wat ben je nog laat wakker!
Truste, ik ga ook zo.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:47 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Haaaaaaa Toad!Ik ga meestal zo rond deze tijd naar bed..dus ik duik er nu ook lekker in..
Slaap lekker voor straks/zo..![]()
Hehe, ik ga meestal ook zo rond deze tijd pas naar bed. Nog snel even wat voor school doen en dan ga ik ook slapen.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:47 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Haaaaaaa Toad!Ik ga meestal zo rond deze tijd naar bed..dus ik duik er nu ook lekker in..
Slaap lekker voor straks/zo..![]()
CHELSEA DAGGER alarm!!!quote:Op maandag 12 februari 2007 01:56 schreef Toad het volgende:
MIKA alarm!!!!!
JAAAA ik heb het gehoord!!!!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
CHELSEA DAGGER alarm!!!
Ok, ik moet nu inderdaad maar eens naar bed toe gaan...
Vind die mixen meestal wel geinigquote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Like A Prayer.
Een of andere kutmix.
En ook daar Grace Kelly, wat een vaag nummer. En dat Kachinggg is idd behoorlijk jammer...quote:
Ja hier nu ook weer en het onweert ook zo af en toe..quote:Op maandag 12 februari 2007 14:52 schreef ChatGirl het volgende:
Hier scheen vanmorgen de zon.
TATATATATATA
ah, nog een liefhebber van dit nummerquote:
Welke gek komt er dan ook op de radio?quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was een garpje
Geen Fok'eralarm
Ja inderdaad, jemig he...quote:
quote:Nachtprogramma
De nachtprogramma's van vrijdag op zaterdag op Radio 3FM zijn vanaf vrijdag 23 februari ook op televisie te volgen. De VARA en AVRO gaan het programma uitzenden op Nederland 3. Giel Beelen is dan te horen met zijn programma 'Nachtegiel' en Gerard Ekdom draait in 'Ekdom in de Nacht'.
Het live uitzenden van 3FM op tv is ontstaan tijdens de jaarlijkse Serious Request actie. In de aanloop naar Serious Request werd dit jaar ‘de vrijdag freakn8′ ook al met succes op tv uitgezonden. Daarnaast had de publieke popzender toen een wekelijks programma op donderdagavond. Of dat nog terugkeert, is nog niet bekend.
Giel is inmiddels van die seksshow afgestapt of niet? Kan me niet voorstellen dat dat op de Tv komtquote:
Is 'ie inderdaad mee gestopt (gelukkig!).quote:Op maandag 12 februari 2007 18:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Giel is inmiddels van die seksshow afgestapt of niet? Kan me niet voorstellen dat dat op de Tv komt.
Bij mij zitten Coen en Sander er nogquote:Op maandag 12 februari 2007 18:56 schreef Sirolf het volgende:
Btw, doet bij jullie de cam het ook niet? Krijg wel geluid, maar zwart beeld.
Billy Talent - Fallen Leavesquote:Op maandag 12 februari 2007 19:02 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heette dat nummer voor The Feeling? Stond niks bij op de site toen het gedraaid werd.
Winnaar van de singlestrijd dus. Opvallend dat ze Bloc Party dan hebben verslagen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:05 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Billy Talent - Fallen Leaves
nu echt douche
Singlestrijd?!? Jij loopt 2 uur voor op schema denk ik...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:13 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Winnaar van de singlestrijd dus. Opvallend dat ze Bloc Party dan hebben verslagen.
Dat andere danquote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Singlestrijd?!? Jij loopt 2 uur voor op schema denk ik...
Zouden ze net als die ene milieu-actie van een paar weken geleden gewoon weer het licht in de studio hebben uitgedaan? Dat zou het verklaren namelijk.quote:
Ik denk idd dat dat het is hoor!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zouden ze net als die ene milieu-actie van een paar weken geleden gewoon weer het licht in de studio hebben uitgedaan? Dat zou het verklaren namelijk.
Volgens mij is Michiel gewoon een dagje vrij en heeft ie dit gisteren opgenomenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zouden ze net als die ene milieu-actie van een paar weken geleden gewoon weer het licht in de studio hebben uitgedaan? Dat zou het verklaren namelijk.
Neemt ie ons in het ootje!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij is Michiel gewoon een dagje vrij en heeft ie dit gisteren opgenomen
Stimmt genau!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:33 schreef Numbie het volgende:
Zeg Michiel, klopt het dat Dreaming With A Broken Heart John Mayer's nieuwe single word?
Dus dáárom is de cam kapot. Sander wilde net weer even de streaker uithangen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:36 schreef oor het volgende:
mgoed is de cam kapot? dus je kan nu nakend achter de draaitafel zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |