*voor de gein ff luisteren gaatquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef B.A.Trix het volgende:
Moeten jullie voor de gein nu eens naar 3fm luisteren! dat is toch geen muziek meer!![]()
![]()

Ik heb m maar gauw uitgezet..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, en dat geldt ook voor de herrie wat morgenavond weer is te horen.
Maar inderdaad, dit is echt niet om aan te horen! net of de plaat hangt.![]()
![]()

Honger hebben ze in Afrikaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Trek?? hoeveel boterhammen eet je dan wel niet als je honger hebt??![]()

Dan is het goed.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef Toad het volgende:
[..]
't was positief bedoeld (niet uitgniffelen).

weltrusten!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:51 schreef D.Rose het volgende:
kennelijk is iedereen mij al voorgegaan
truste

Dat is wel erg veel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vroeger at ik wel meer, wel een brood per dag

Ik hoop niet dat het net zoals de afgelopen weken is want dan ligt ik zo op bed..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:52 schreef Toad het volgende:
nog 8 minuutjes...

Hij heeft vorige week beloofd dat de sexperimenten klaar zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:53 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het net zoals de afgelopen weken is want dan ligt ik zo op bed..![]()

Gelukkig maar.. ik denk dat ik het sowieso niet laat ga maken vandaag..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week beloofd dat de sexperimenten klaar zijn.

Nee johquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:04 schreef B.A.Trix het volgende:
LAAT GIEL DIE ACHTERGROND MUZIEK NOU EENS AFZETTEN!![]()

Nee joh, dat zorgt juist voor die extra 'nach dem klossen zoals ze in duitsland niet zeggen'-sfeer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:04 schreef B.A.Trix het volgende:
LAAT GIEL DIE ACHTERGROND MUZIEK NOU EENS AFZETTEN!![]()

Ik ben dus de enige die daar super nerveus van word??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, dat zorgt juist voor die extra 'nach dem klossen zoals ze in duitsland niet zeggen'-sfeer.

Ik denk 't. Ik heb het hele muziekje zelfs zonder spraak op mn mp3-speler staan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:08 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ben dus de enige die daar super nerveus van word??![]()

Hoe heet dat nummer?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk 't. Ik heb het hele muziekje zelfs zonder spraak op mn mp3-speler staan.

jeetje..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk 't. Ik heb het hele muziekje zelfs zonder spraak op mn mp3-speler staan.

Klopt, die staat in Kerkrade in een discotheek. Michiel valt in.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:14 schreef Toad het volgende:
Maar Gerard skipt de freaknacht dus om te gaan schnabbelen?!

Thnxquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
DJ Cam - Birds Also Sing For Anamaria
is wel moeilijk te vinden
Kzal m zo wel even uploaden.

Ik zeg niets..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:16 schreef B.A.Trix het volgende:
wel jammer dat de cam de andere ruimte laat zien. vooral omdat daar nu echt helemaal niets te beleven is.![]()

wat heb je gesmst dan??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:21 schreef Toad het volgende:Grace Kelly
Jammer dat Giel m'n SMS niet snapte.

quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Ha Giel, vergeet het telefoonnummerbuurmeisje van Don Diablo niet!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |