quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:18 schreef D.Rose het volgende:
Luister je naar KX i.v.m. bozenegermuziek, krijg je daar Tadada
Ah ok, dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Toad het volgende:
[..]
De lijst van Giel & Gerard, die draaien ze tijdens de vrijdag-freaknacht.
Stenders doet er toch ook wat mee, of heb i kdat nou verkeerdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Toad het volgende:
[..]
De lijst van Giel & Gerard, die draaien ze tijdens de vrijdag-freaknacht.
Op KX hebben ze ook een Freakandel Speciaal, waarvoor Stenders met Ekdom overlegt, maar dat is regelmatig een andere dan de 3FM-Freakandel (wordt gekozen door Giel en Gerard). De Freak 11 is typisch Freaknacht.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stenders doet er toch ook wat mee, of heb i kdat nou verkeerd
*kijkt verbaast*quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:49 schreef Toad het volgende:
Freak 11
Golden Skans - Myths Of The Near Future
Geen idee waarmee, maar je bent er vast heel goed inquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef IedeK. het volgende:
Ben ik weer, wedstrijd gewonnen!![]()
Nu alleen beetje kramp.![]()
Ga je 'm dat nou inwrijven, of er netjes op wijzen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ekdom heeft 2 dingen door elkaar gehaald.
Basketball!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen idee waarmee, maar je bent er vast heel goed in
Giel?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef oor het volgende:
veel users van fok die luisteren?
Dat heb ik met fitnessquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:58 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Basketball!![]()
En als ik kramp krijg is dat een teken dat ik goed m'n best heb gedaan.
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:18 schreef B.A.Trix het volgende:
een klein beetje aangeschoten maar dat mag de pret niet drukken..![]()
ja was leukquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ja was leukHeb A night at the museum gekeken.
Lekker stokbroodje warm gemaakt, puntje brie en een flesje wijn erbij.....Heb me wel vermaakt.
het is dat het op is anders had ik je wel iets aangeboden..quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Are you gniffeling om me? You fool!
[afbeelding]
Volgende keer beterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
het is dat het op is anders had ik je wel iets aangeboden..![]()
zes?? had je honger??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgende keer beter
daarbij heb ik net zes boterhammen naar binnen gewerkt, dus nu ff geen trek
Klopt, en dat geldt ook voor de herrie wat morgenavond weer is te horen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef B.A.Trix het volgende:
Moeten jullie voor de gein nu eens naar 3fm luisteren! dat is toch geen muziek meer!![]()
![]()
Trek?? hoeveel boterhammen eet je dan wel niet als je honger hebt??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, trek
Doe ik altijd s'avonds
Anders kan ik straks niet slapen omdat mijn maag rommelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |