Michiel heeft er toch aardig aan lopen rukken gisteravond, maar kreeg hem maar niet recht.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:23 schreef rubbereend het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan iemand zo langzamerhand dat ding eens een flinke hijs geven?
Barbara was trouwens erg leuk vannachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, je hoort eigenlijk te weinig Beck op de radio.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:42 schreef rubbereend het volgende:
Heerlijk nummer van Beckom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Giel had het daar vanochtend nog over. Hij had er niet zo een zin in. Maar wanneer het precies gaat gebeuren heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:49 schreef ChatGirl het volgende:
Bij Serious Request kon je toch ook bieden op Lingo spelen met Giel, Gerard of Sander?
Heb daar eigenlijk niets meer van gehoord.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:19 schreef Againzender het volgende:
Rubyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het nu eigenlijk nog wel meevallenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:39 schreef B.A.Trix het volgende:
Is het niet handiger om in de OP gewoon te verwijzen naar het vorige deel ipv naar alle delen????
Zo word de OP wel heeeeeeeeeeel lang..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er staat ook word ipv is..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind het nu eigenlijk nog wel meevallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:04 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Er staat ook word ipv is..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop