Je hebt niet alleen een topic gemist maar ook Eric Corton.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Zo heb je er geen één en zo heb je er twee..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ook nog!quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen een topic gemist maar ook Eric Corton.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je topicID is eentje hoger, dus je was later.
Sorry, was ff wegquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:15 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog gefeliciteerd trouwensquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Zo heb je er geen één en zo heb je er twee..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt ons allemaal laten wachten op een nieuw topic!quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sorry, was ff wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja bedankt!quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Je hebt ons allemaal laten wachten op een nieuw topic!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lulquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nu ga ik slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Trusten allemaalJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook trustequote:Op donderdag 1 februari 2007 00:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik duik er ook lekker in..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.weltrusten allemaal!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Woei dat is nog beter dan een paar fokkersquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ben er nog.
Ik heb de standaard stream cam via 3fm gepend in windows media playerquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Cam is te checken via 3voor12.vpro.nlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben er ook nog!quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook trusteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik voel me ineens alleenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach ja ik zie nu weer bewiging in de studioquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De 3VOOR12-ers zitten in een andere studio (Desmet in Amsterdam als ik het goed heb onthouden) en daar kan die cam dus blijkbaar niet eenvoudig naar worden overgeschakeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop