Je hebt niet alleen een topic gemist maar ook Eric Corton.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Zo heb je er geen één en zo heb je er twee..![]()
Dat ook nog!quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen een topic gemist maar ook Eric Corton.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je topicID is eentje hoger, dus je was later.
Nog gefeliciteerd trouwensquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Zo heb je er geen één en zo heb je er twee..![]()
Je hebt ons allemaal laten wachten op een nieuw topic!quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Je hebt ons allemaal laten wachten op een nieuw topic!![]()
![]()
Lulquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
En nu ga ik slapen. Trusten allemaal
.
Ook trustequote:Op donderdag 1 februari 2007 00:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik duik er ook lekker in..weltrusten allemaal!
![]()
Woei dat is nog beter dan een paar fokkersquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ben er nog.
Ik heb de standaard stream cam via 3fm gepend in windows media playerquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Cam is te checken via 3voor12.vpro.nl
Ik ben er ook nog!quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook truste![]()
![]()
.
Ik voel me ineens alleen.
Ach ja ik zie nu weer bewiging in de studioquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog!
De 3VOOR12-ers zitten in een andere studio (Desmet in Amsterdam als ik het goed heb onthouden) en daar kan die cam dus blijkbaar niet eenvoudig naar worden overgeschakeld.
Helemaal eens. Ik snap niet wat Beelen ziet in die gast.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:46 schreef Againzender het volgende:
ik krijg zo'n jeuk van die Ali B.
* Glacier tooquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:46 schreef Againzender het volgende:
ik krijg zo'n jeuk van die Ali B.
Giel heeft altijd kansloze jongerenquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:55 schreef SlideAway het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik snap niet wat Beelen ziet in die gast.
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:19 schreef Glacier het volgende:
Kubb
Die plaat komt de laatste tijd weer vaker voorbij valt me opSinds dat MutZ en ik em draaiden op oudjaarsdag, hoor ik hem regelmatig op de radio
Niet dat het wat met elkaar te maken heeft, maartoch
Goed bezig, Ekdom!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:50 schreef Ekdom het volgende:
Wat een muziek weer vandaag mensen!
Jij wel...quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:19 schreef Impry het volgende:
Zo, ben er ook weer bij!![]()
![]()
Net even uurtje buiten in bubbelbad gezetenHeb al weekend, dus alles lekker rustig aan!
Hartelijk februari allemaal trouwens! (om maar alvast in de Claudia stemming te komen)
Muziek was weer geweldigquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:50 schreef Ekdom het volgende:
Wat een muziek weer vandaag mensen!
Mja, ik heb vorige week best wat tentamens gehadquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij wel...
Ik heb morgen nog een tentamen van ik weet niet hoeveel vakken
Geniet er nog maar ff van, van je vakantie! Stage lopen vind ik op zich altijd wel leukquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, ik heb vorige week best wat tentamens gehadDus ff relaxen mag nu wel al zeg ik het zelf.
Volgende 6 weken ga ik fulltime stage lopen op het speciaal basis onderwijs, dus ben benieuwd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |