Je hebt niet alleen een topic gemist maar ook Eric Corton.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Zo heb je er geen één en zo heb je er twee..![]()
Dat ook nog!quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen een topic gemist maar ook Eric Corton.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je topicID is eentje hoger, dus je was later.
Nog gefeliciteerd trouwensquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Zo heb je er geen één en zo heb je er twee..![]()
Je hebt ons allemaal laten wachten op een nieuw topic!quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Je hebt ons allemaal laten wachten op een nieuw topic!![]()
![]()
Lulquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
En nu ga ik slapen. Trusten allemaal
.
Ook trustequote:Op donderdag 1 februari 2007 00:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik duik er ook lekker in..weltrusten allemaal!
![]()
Woei dat is nog beter dan een paar fokkersquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ben er nog.
Ik heb de standaard stream cam via 3fm gepend in windows media playerquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Cam is te checken via 3voor12.vpro.nl
Ik ben er ook nog!quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook truste![]()
![]()
.
Ik voel me ineens alleen.
Ach ja ik zie nu weer bewiging in de studioquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog!
De 3VOOR12-ers zitten in een andere studio (Desmet in Amsterdam als ik het goed heb onthouden) en daar kan die cam dus blijkbaar niet eenvoudig naar worden overgeschakeld.
Helemaal eens. Ik snap niet wat Beelen ziet in die gast.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:46 schreef Againzender het volgende:
ik krijg zo'n jeuk van die Ali B.
* Glacier tooquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:46 schreef Againzender het volgende:
ik krijg zo'n jeuk van die Ali B.
Giel heeft altijd kansloze jongerenquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:55 schreef SlideAway het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik snap niet wat Beelen ziet in die gast.
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:19 schreef Glacier het volgende:
Kubb
Die plaat komt de laatste tijd weer vaker voorbij valt me opSinds dat MutZ en ik em draaiden op oudjaarsdag, hoor ik hem regelmatig op de radio
Niet dat het wat met elkaar te maken heeft, maartoch
Goed bezig, Ekdom!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:50 schreef Ekdom het volgende:
Wat een muziek weer vandaag mensen!
Jij wel...quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:19 schreef Impry het volgende:
Zo, ben er ook weer bij!![]()
![]()
Net even uurtje buiten in bubbelbad gezetenHeb al weekend, dus alles lekker rustig aan!
Hartelijk februari allemaal trouwens! (om maar alvast in de Claudia stemming te komen)
Muziek was weer geweldigquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:50 schreef Ekdom het volgende:
Wat een muziek weer vandaag mensen!
Mja, ik heb vorige week best wat tentamens gehadquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij wel...
Ik heb morgen nog een tentamen van ik weet niet hoeveel vakken
Geniet er nog maar ff van, van je vakantie! Stage lopen vind ik op zich altijd wel leukquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, ik heb vorige week best wat tentamens gehadDus ff relaxen mag nu wel al zeg ik het zelf.
Volgende 6 weken ga ik fulltime stage lopen op het speciaal basis onderwijs, dus ben benieuwd...
Hij gaat morgen trouwen, daarna is carnaval nooit meer hetzelfdequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:46 schreef rubbereend het volgende:
die Limburger vergeet voor het gemak carnaval te noemen
vandaar dat ik niets aan carnaval vindquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Hij gaat morgen trouwen, daarna is carnaval nooit meer hetzelfde
Het was zo lachwekkend dat het bijna zielig wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:31 schreef Againzender het volgende:
deelnemer: 'Michael Jackson?'
Paul: 'Nee, het is een vrouw'
deelnemer: 'Stevie Wonder?'
Paul: 'Nee, het is nog steeds een vrouw'
Wat een *** he. nu had ik allemaal concurentenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef Againzender het volgende:
Rabbering, je geeft net al het antwoord, mafkees
Nee hoor, een MP3 speler maakt je niet slimmerquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:56 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Je zou dan kunnen weten welke muziek je hoort.....
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
ruby
Me2, volgens mij gaat het wel leuk worden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef Againzender het volgende:
Ben benieuwd trouwens morgen met de Kaiser Chiefs bij Ekstra weekend
Marichaquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qtaad8dY1nA
Met toestemming van Michiel
De rest is Lingo aan het kijken? En ja, daar kom ik dus ook nu pas achter dat het op TV te zien is.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qtaad8dY1nA
Met toestemming van Michiel
Dit is het radiotopicquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom: Tieten (alleen voor de vorm enzo zegt hij)
Daarom, ik help ffquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh toch wel, ik was het bijna vergeten.
Inderdaad, terug naar de normale gang van zaken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Was wel leuke tv, maar nu terug naar de radio!
Ik heb iets moderners gekozen, dan is de kans groterquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Lauryn Hill & Bob Marley Lyrics - Turn Your Lights Down Low
Five - When The Lights Go Out
Novastar - When The Lights Go Out
Klopt, morgenochtend is de herhaling. Lingo staat normaal gesproken niet uit Uitzending Gemist. Bij Jensen hadden ze die er echter wel opgezet. Misschien nu ook wel (maar reken er maar niet op).quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:33 schreef Glacier het volgende:
Damn
Ik zet de tv aan, is Lingo op 1sec na afgelopen...aan de grijns van Giel te zien heeft die gewonnen
Jij hebt de afgelopen dagen de radio niet aangehad?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:33 schreef Glacier het volgende:
...aan de grijns van Giel te zien heeft die gewonnen
Armand Van Helden - When The Lights Go Down die??quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb iets moderners gekozen, dan is de kans groter
Het begint bijna een dagelijkse rubriek te worden.quote:
Kop op! Ooit komt er een dag dat het je gaat lukken.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Armand Van Helden - When The Lights Go Down die??
echt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:37 schreef Sirolf het volgende:
Kop op! Ooit komt er een dag dat het je gaat lukken.![]()
Het heeft weinig met licht te maken maar Toploader - Achilles Heel is echt een mooi liedje!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:39 schreef Sirolf het volgende:
Valt me nog mee dat er niet eens gekozen is voor Toploader - Dancing in the Moonlight of U2 - City of Blinding Lights.
quote:
Jawel, ik dacht eigenlijk dat het gisteren al uitgezonden was en dat ik het had gemistquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:34 schreef D.Rose het volgende:
Jij hebt de afgelopen dagen de radio niet aangehad?
Deed ik ook meteen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Jawel, ik dacht eigenlijk dat het gisteren al uitgezonden was en dat ik het had gemist
Hij is bang voor Maricha's wapen. De Camera.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
She's Madonna... en Michiel staat niet eens te springen in de studio!?!?! Is 'ie ziek ofzo?
Ik begin hem ook steeds leuker te vindenquote:
Dat kost geen stroom hequote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef TheVulture het volgende:
Alles gaat uit... ik hoop toch dat Michiel zijn kleren aanhoudt
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef TheVulture het volgende:
Alles gaat uit... ik hoop toch dat Michiel zijn kleren aanhoudt
Geen tft?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef Cee het volgende:
M'n ogen doen zeer aan het computerscherm.
nog 2 minuten....(zie mn toetsenbord bijna niet meer)quote:
ik ken het plobreemquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
nog 2 minuten....(zie mn toetsenbord bijna niet meer)
uuhhm, dan wachten we nog even geduldig af.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
nog 2 minuten....(zie mn toetsenbord bijna niet meer)
Nee. Maar 't scherm is zo scherp en de kleuren zo licht en het is verder pikkedonker hier dus het beeld ketst even lekker tegen m'n netvlies aan!quote:
Dank je wel voor het waarschuwen. Veel kijkplezier (daarna wel weer gaan luisteren naar MetMichiel hoor!)quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:06 schreef Cee het volgende:
Ik ga even wat strijken (sorry, daarvoor moet ik toch écht weer licht bij hebben) en WidM kijken. En niks verklappen want pas vrijdagochtend is het Mollenochtend voor Maricha!
Heb morgenavond de hele avond vrij gehouden voor Ekstra Chiefs weekend!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
Iedereen weg?
Niemand om mij te troosten?
Ik ben er weer!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
Iedereen weg?
Niemand om mij te troosten?
volgens mij helpen mannelijke charmes bij haar nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:52 schreef borisz het volgende:
*Boris Maricha lief aankijkt en hoopt dat mijn request gedraaid wordt
Neujquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet allemaal tegelijk neem ik aan
jij wel hequote:Op donderdag 1 februari 2007 20:12 schreef borisz het volgende:
ik ga ff een leuke jaren 90 request aanvragen voor straks, scatman
![]()
Je plaat komt bijna!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:12 schreef borisz het volgende:
ik ga ff een leuke jaren 90 request aanvragen voor straks, scatman
![]()
Hoe kan ik nou voor jullie charmes vallen, als ik niet eens weet hoe jullie eruit zienquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij helpen mannelijke charmes bij haar niet
Ha die Toad!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:05 schreef Toad het volgende:
Ha ik ben uit de auto.
*volgende keer fotootje meestuurt met requestjequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou voor jullie charmes vallen, als ik niet eens weet hoe jullie eruit zien![]()
ow, damnquote:Maar daar baseren we onze keuze ook niet op hoor.
Michiel wel, ik niet. De dj's kiezen samen de megahitquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Michiel en Maricha hebben jullie wat te zeggen over de keuze van de 3FM Megahit?![]()
The Magic Numbers - Take A Chance is misschien wel een leuke kandidaat!
En de afdeling marketing niet vergeten hequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Michiel wel, ik niet. De dj's kiezen samen de megahit
Die hebben we nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En de afdeling marketing niet vergeten he
(wij zijn Di-rect niet vergeten)
Okay, dank je wel! Leuk om te weten dat de dj's de Megahit kiezen. dan vraag ik mij direct af wie voor Di-rect hebben gestemd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Michiel wel, ik niet. De dj's kiezen samen de megahit
Goed zo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef evert het volgende:
zo, de mol is weer afgelopen. ik verklap niets
uuhhhm interessant! geven ze nog meer optreden in Nederland?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:22 schreef Toad het volgende:
Voor Hans:
THE MAGIC NUMBERS
Tivoli Utrecht
Di, 13 maart 2007
Start verkoop Za, 3 februari 2007
Naar mijn weten niet, ticketservice gaf in de nieuwsbrief alleen dit optreden door.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhhm interessant! geven ze nog meer optreden in Nederland?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
Ik sprak zonet een doorgaands goed geinformeerde bron die iets los liet over de bespreking van de megahit gister:
Michiel: Hey, is het geen leuk idee om She's Madonna van Robbie Williams megahit te maken. Gerard, wat vindt jij ervan?
Gerard: Mwhoa..
Coen: Ik ga zaterdag naar Shakira.
Gerard: Heeft die niet een nieuwe single?
Coen: Ja!
Gerard: Is dat niet iets voor de megahit?
Iedereen knikt instemmend, maar Michielvan binnen.
Hehequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
Ik sprak zonet een doorgaands goed geinformeerde bron die iets los liet over de bespreking van de megahit gister:
Michiel: Hey, is het geen leuk idee om She's Madonna van Robbie Williams megahit te maken. Gerard, wat vindt jij ervan?
Gerard: Mwhoa..
Coen: Ik ga zaterdag naar Shakira.
Gerard: Heeft die niet een nieuwe single?
Coen: Ja!
Gerard: Is dat niet iets voor de megahit?
Iedereen knikt instemmend, maar Michielvan binnen.
Ze STONDEN op 11 en 12 januari in Paradiso en Groningen stadsschouwburg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhhm interessant! geven ze nog meer optreden in Nederland?
Klopt! Eurosonic Noorderslag, zeg maar gerust dat ik best wel baal dat ik dat gemist heb want het schijnt wel goed te zijn geweest. Eric Corton draait af en toe de live versie van Take A Chance die TMN speelden in de Vera, en die versie is erg ok!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze STONDEN op 11 en 12 januari in Paradiso en Groningen stadsschouwburg.
Verder zie ik er geen meer staan in de nabije toekomst.
Dank je!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:31 schreef Toad het volgende:
Naar mijn weten niet, ticketservice gaf in de nieuwsbrief alleen dit optreden door.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa
mijn request is net geweest
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa
Welke?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa
Dus dat was jij ook op de radio? Dat was toch het verzoek van de kandidaat van de popquiz? Of heb ik niet op zitten letten?quote:
1+1=2quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar zat jij nou live in de uitzending?
Dat hoeft nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:49 schreef -Hans- het volgende:
dan mag het fragment straks in de OP worden gezet.![]()
The wie?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Gefeli!
(nooit meer vergeten hè, dat Melua het deed met de zanger van The Kooks)
Verdulleme D.Rose, dat is weer een mooi dingetje voor in het archief dan! Gefeliciteerd en je deed 't goed, alhoewel ik na vraag 1 wel even geneigd was om te posten met de vraag of de kandidaten voor de quiz geselecteerd werden op onkunde in muziek. Maar dat maakte je ruimschoots goed met de daaropvolgende vragen.quote:
Zou wel cool zijn, ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:51 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hij keek net effe bij Michiel.
Maar Eric mag ook wel een Fok-account vind ik.
quote:Joss Stone - Tell Me 'Bout It
Kooks - Ooh La
Mika - Grace Kelly
Jamie T - Calm Down Dearest *
Incubus - Love Hurts
Klaxons - Golden Skans
Fall Out Boy - This Aint A Scene...
Corinne Bailey Rae - I'd Like To
Herman Dune - I Wish That I COuld See You Soon
Wolfmother - Dimension
Ben Folds - Learn To Live With What YOu Are
Henkie - Mijn Goudvis
George Michael & PAul Mc Cartney - Heal The PAin
John Meijer - Trek Aan De Bel
Air Traffic - NEver Even Told Me Her Name
Little Barrie - Love You
Yellow Pearl - Already Over You
Dat was dus de bekende black-outquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Verdulleme D.Rose, dat is weer een mooi dingetje voor in het archief dan! Gefeliciteerd en je deed 't goed, alhoewel ik na vraag 1 wel even geneigd was om te posten met de vraag of de kandidaten voor de quiz geselecteerd werden op onkunde in muziek. Maar dat maakte je ruimschoots goed met de daaropvolgende vragen.
Gefeliciteerd!![]()
Heb je die ook aangevraagd?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef borisz het volgende:
Scatman nu ook bij stenders late vermaak![]()
Ja.... ze hebben niet eens even ge -quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:02 schreef Toad het volgende:
Die zijn abrupt weg.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja.... ze hebben niet eens even ge -.
dringt nu pas tot me door dat je Stenders op tv bedoeldequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef borisz het volgende:
Scatman nu ook bij stenders late vermaak![]()
Zwaait nog even.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb de indruk dat behalve de 3FM'ers ook de meeste Fok'ers dit topic zonder te zwaaien verlaten hebben
Ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb de indruk dat behalve de 3FM'ers ook de meeste Fok'ers dit topic zonder te zwaaien verlaten hebben
Dat ga ik zo ook doen, als het ontdooid isquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry hoor, was ff brood aan het smeren.![]()
Ik smeer het altijd als het nog bevroren is, dan ben je sneller klaar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat ga ik zo ook doen, als het ontdooid is
hahahahaha, hij is leuk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:57 schreef IedeK. het volgende:
Ik weet wel een leuke TT voor het volgende topic: Broodjes smeren met D.Rose en -Hans- !
da's koud aan mijn tandenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik smeer het altijd als het nog bevroren is, dan ben je sneller klaar.
tja, Lingo, WIDMquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:56 schreef -Hans- het volgende:
T.o.v. gisteren is er toch een stuk minder gepost. Gisteren hadden we binnen 3 uur bijna een heel topic vol gekletst.
Ben bang dat ze dan al op zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:57 schreef IedeK. het volgende:
Ik weet wel een leuke TT voor het volgende topic: Broodjes smeren met D.Rose en -Hans- !
Dan maar effe meehelpen met deze.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alhoewel....
*ziet dat deze al bijna dicht is
Wie is de Mol kijk ik niet, zou niet eens weten waar het overgaat.quote:
het gaat vast lukkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:04 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Dan maar effe meehelpen met deze.![]()
Ik kijk beide niet, maar pik morgen wel ff de herhaling van Lingo meequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie is de Mol kijk ik niet, zou niet eens weten waar het overgaat.![]()
Lingo heb ik wel even gezien, dat was wel geinig.![]()
Muse - Starlight.![]()
De dame die het presenteerde doet het wel leuk, en de 3FM jocks waren ook toppie! Zelfs Sander deed het best leuk, terwijl ik daar niet zo'n fan van ben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kijk beide niet, maar pik morgen wel ff de herhaling van Lingo mee
'I predict a riot @Ekstra Weekend' lijkt me ook wel wat overigensquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:57 schreef IedeK. het volgende:
Wij hebben een tijdje onder het eten Lingo gekeken bij gebrek aan iets betersquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De dame die het presenteerde doet het wel leuk, en de 3FM jocks waren ook toppie! Zelfs Sander deed het best leuk, terwijl ik daar niet zo'n fan van ben.
uuuhh, is misschien nog wel toepasselijker gezien de komt van The Kaiser Chiefs !quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
'I predict a riot @Ekstra Weekend' lijkt me ook wel wat overigens
ik nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef IedeK. het volgende:
Wie o wie maakt de laatste post?
[afbeelding]
hahaha geweldig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij hebben een tijdje onder het eten Lingo gekeken bij gebrek aan iets beters
Ekstra Weekend kan ik weer niet helemaal meemaken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Dus nog een paar uur wachten en dan is het EKSTRA weekend met The Kaiser Chiefs! en we horen ook wat de nieuwe Megahit gaat worden.
niet iets met weekend erinquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
'I predict a riot @Ekstra Weekend' lijkt me ook wel wat overigens
Nou, ik in elk geval niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef IedeK. het volgende:
Wie o wie maakt de laatste post?
[afbeelding]
ooh dat is wel klote! want ik denk dat The Kaiser Chiefs alleen zijn te horen in het tweede uur. Overigens is het laatste uur vaak wel erg gezellig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:10 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ekstra Weekend kan ik weer niet helemaal meemaken.![]()
Alleen het laatste uur.![]()
no kiddingquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuuhh, is misschien nog wel toepasselijker gezien de komt van The Kaiser Chiefs !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |