Hij gaat morgen trouwen, daarna is carnaval nooit meer hetzelfdequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:46 schreef rubbereend het volgende:
die Limburger vergeet voor het gemak carnaval te noemen
vandaar dat ik niets aan carnaval vindquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Hij gaat morgen trouwen, daarna is carnaval nooit meer hetzelfde
Het was zo lachwekkend dat het bijna zielig wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:31 schreef Againzender het volgende:
deelnemer: 'Michael Jackson?'
Paul: 'Nee, het is een vrouw'
deelnemer: 'Stevie Wonder?'
Paul: 'Nee, het is nog steeds een vrouw'
Wat een *** he. nu had ik allemaal concurentenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef Againzender het volgende:
Rabbering, je geeft net al het antwoord, mafkees
Nee hoor, een MP3 speler maakt je niet slimmerquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:56 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Je zou dan kunnen weten welke muziek je hoort.....
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
ruby
Me2, volgens mij gaat het wel leuk worden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef Againzender het volgende:
Ben benieuwd trouwens morgen met de Kaiser Chiefs bij Ekstra weekend
Marichaquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qtaad8dY1nA
Met toestemming van Michiel
De rest is Lingo aan het kijken? En ja, daar kom ik dus ook nu pas achter dat het op TV te zien is.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qtaad8dY1nA
Met toestemming van Michiel
Dit is het radiotopicquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom: Tieten (alleen voor de vorm enzo zegt hij)
Daarom, ik help ffquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh toch wel, ik was het bijna vergeten.
Inderdaad, terug naar de normale gang van zaken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Was wel leuke tv, maar nu terug naar de radio!
Ik heb iets moderners gekozen, dan is de kans groterquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Lauryn Hill & Bob Marley Lyrics - Turn Your Lights Down Low
Five - When The Lights Go Out
Novastar - When The Lights Go Out
Klopt, morgenochtend is de herhaling. Lingo staat normaal gesproken niet uit Uitzending Gemist. Bij Jensen hadden ze die er echter wel opgezet. Misschien nu ook wel (maar reken er maar niet op).quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:33 schreef Glacier het volgende:
Damn
Ik zet de tv aan, is Lingo op 1sec na afgelopen...aan de grijns van Giel te zien heeft die gewonnen
Jij hebt de afgelopen dagen de radio niet aangehad?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:33 schreef Glacier het volgende:
...aan de grijns van Giel te zien heeft die gewonnen
Armand Van Helden - When The Lights Go Down die??quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb iets moderners gekozen, dan is de kans groter
Het begint bijna een dagelijkse rubriek te worden.quote:
Kop op! Ooit komt er een dag dat het je gaat lukken.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Armand Van Helden - When The Lights Go Down die??
echt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:37 schreef Sirolf het volgende:
Kop op! Ooit komt er een dag dat het je gaat lukken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |